Kommentit (4615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Marttina on symppis tyyppi ja mitä suuresti väärinymmärretty..
Hänessä nähdään ne viat mitä meissä itsessämme on ja joita emme tiedosta tai emme tunnusta olevan.
Ei mul kyl silkkareita ole. En tunnusta että mulla on silkkarit? Nyt oli mielenkiintoinen heitto. Papukaija merkki sulle.
Sulla voi olla silikonit tiedostamattasi. Et voi tietää sitä jos et myönnä sitä itsellesi. Kiellät asian ja et vaan näe niitä silkkareita siinä, siinä ne on. Ne on siinä , usko minua.
Okei mä myönnän. Tuliko ne nyt mulle? En uskalla katsoa. Jännittää.
Tää oli huijausta. Rusetti on edelleen..pettynyt. Miksi te huijaatte?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Martinaa selkeästi suosittiin. Selittelyt turhia. Jätin vikan jakson katsomatta ja seuraavat kaudet tulen myös sivuuttamaan. Mielenkiinto ohjelmaan mennyt kyllä muutenkin.
Luuletko sä tosiaan, että jotain kiinnostaa se, että kaltaisesi nobody jättää sarjan katsomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kolmekymppiseltä, vaikka jo yli 40.
Kohta joku komistus nappaa kyllä Marttiinan itselleen.
On miesten mieleen ulkoisesti ja nuorten erityisesti.
Mut ku se luonne. Se kyllä paljastuu nuorillekin miehille viimeistään seuraavana aamuna.
Ei sunkaan luonne kovin kultaiselta vaikuta.
Se nyt on aivan sama vaikka ihan kuka tahansa arvostettu ja osaava ammattilainen kehuisi Martinan suoritusta, aina tulee olemaan tämä tietty porukka, joka ei muuta hänestä mielipidettään ja suoltaa roskaa. Martinaa olisi haukuttu vähintään yhtä paljon vaikka olisi tippunut aikaisemmin pois, hän ei vain voi voittaa tässä.
Juuri näin.
Tämä järjetön Martina viha täällä... Martiina tässä ohjelmassa oli minusta ihan ihmisiksi. Vastaan sanoi joo, mutta aika paljon hankalampii ihmisiä tullut työelämässä ja muutenkin vastaan. Kouluttajien päätös että sietivät ja rankkuu oli, paranihan se käytös vähän.
Ei niin vakavaa paitsi tämä jatkuva Marttiinan haukkuminen ehkä vähän hämmästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostaa.
Kai sua nyt omat hölmöt juttusi kiinnostavat😂😂😂
Jo se, että pääkouluttaja Lehtosella meni tunteisiin, kielii kyllä siitä, että tiesi heidän suosineen ja vitutus on melkoinen, kun katsojat hokas jutun ja totuus oli selvästi kaikkien silmien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jo se, että pääkouluttaja Lehtosella meni tunteisiin, kielii kyllä siitä, että tiesi heidän suosineen ja vitutus on melkoinen, kun katsojat hokas jutun ja totuus oli selvästi kaikkien silmien edessä.
Ei olleetkaan katsoja ihan niin tyhmiä että kaikki menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostaa.
Kai sua nyt omat hölmöt juttusi kiinnostavat😂😂😂
Tietenkin. Aina. Mä oon paras.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tiesi itse että ei suosittu. Vastaa vain tyhjään syytökseen. Voihan sekin ärsyttää. Jos edes ärsyttää.
Mutta mielipide jokaisella, saahan sitä spekuloida. Joskus on myös hyvä miettiä muita näkökulmia asioihin.
Joonaksen ja Marttiinan voitto oli ihan ok, mutta niin mielelläni olisin halunnut myöskin Pinjan voittavan. Pinjaan en aluksi uskonut ollenkaan ja ihmettelin, että mitä ihmettä hän tekee tuolla mukana. Niin taisi itsekkin ihmetellä ja itkeskeli paljon alussa. Sitten jostain ihme paikasta löysi jonkun salaisen selviytyjämoodin. Hän veti monet kisat paljon paremmin kuin Marttiina. Osasi sukeltaa, osasi ampua jne. Aivan huikuu tyyppi.
Antakaa jo olla, kateutenne Martinaa kohtaan on naurettavaa. Martina on kaunis, hyväkroppainen, lahjakas, luja mieleltään ja kunnianhimoinen. Tokkohan sellainen ärsyttää ihmisiä, keillä ei ole yhtäkään noista ominaisuuksista. Hyvää kesää kuitenkin kaikille tasapuolisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto oli antanut ohjeen M:lle, että vettä tulee, mutta puhua ei saa ja kannattaa olla hiljaa. Vasta kun aseella osoitetaan, sitten voi kertoa totta. Erikoisjoukkojen äijät jännitti sitä, muistiko M ohjeet. Tämä löytyy jakson kässäristä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla, kateutenne Martinaa kohtaan on naurettavaa. Martina on kaunis, hyväkroppainen, lahjakas, luja mieleltään ja kunnianhimoinen. Tokkohan sellainen ärsyttää ihmisiä, keillä ei ole yhtäkään noista ominaisuuksista. Hyvää kesää kuitenkin kaikille tasapuolisesti!
No, just, oikea hienostorouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto oli antanut ohjeen M:lle, että vettä tulee, mutta puhua ei saa ja kannattaa olla hiljaa. Vasta kun aseella osoitetaan, sitten voi kertoa totta. Erikoisjoukkojen äijät jännitti sitä, muistiko M ohjeet. Tämä löytyy jakson kässäristä.
Pinjalle sanottiin vain että ku henkeä uhataan. Eri ohjeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, just, oikea hienostorouva
puheita myöten
Vai, mitä 😂
Nyt löytyi Facebookista se mummo, joka puhuu Marusta. Nimi on Riitta Leskinen, profiilina mustavalkoinen hääkuva vuodelta miekka ja kirves. Kommenttien perusteella oikein "herttainen" mummeli, joka antaumuksella haukkuu Martinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinjalle sanottiin vain että ku henkeä uhataan. Eri ohjeet?
Toka vikassa jaksossa näkyy tämä koulutus kun kävivät tuota kuulustelua läpi ja Pinja itse sanoo siinä, että vasta sitten kuuluu tunnustaa kun aseella uhataan. Katsoin muutenkin jaksoja uudestaan nyt jälkeenpäin. Pinja suoritti alun aivan alta riman ja olisi ansainnut tippua monesta. Häntä mm kannettiin se yksi suunnistustehtävä. Loppua kohden suoritti kyllä hienosti.
Pinja oli tänään Kadettikoulussa jenkkisotilaiden kanssa. Oli tullut hävittäjällä Helsinki-Vantaalle ja sieltä intin kyydillä koululle. Ollut tutustumassa sotataktiikan oppitunnilla. Aloittaa syksyllä Kadettikoulun jos ei mee Nato oppiin jenkkien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ohjelman lääkäri Antti Oksanen on kommentoinut Iltalehden juttua : "Martina veti homman läpi tekemällä 110% joka v*tun päivä"
Jokaisella saa olla se oma mielipide. Tuo on vain yksi sellainen.
Eiköhän koko kuvausten ajan mukana ollut lääkäri tiedä, miten Martina pärjäsi.
Eiköhän kaikki nähnyt telkkaristakin ja voi tehdä omat päätelmänsä. Ihan yhtä päteviä ne on.
Verenpaineen mittauksia ja pulssitasoa et voi nähdä mistään. Suorituksen jälkeen lääkäri näkee kyllä miten täysillä on hommat tehty. Samoin et tiedä millainen on hypotermia ollut. Ruumiinlämmön näkee lääkäri, et sinä, vaikka kuinka yrität mollata. Jotkut valittaa ääneen, toiset kärsivät hiljaa. Se hiljaa oleva voi olla paljon kivuliaammassa kunnossa kuin se uikuttaja.
Miksi mollaat Pinjaa? Kiillotat toista ja mollaat samalla toista.
Kyllä hänelle suikkarit antaisin Pinjalle palkinnoksi hyvästä suorituksesta.
Okei mä myönnän. Tuliko ne nyt mulle? En uskalla katsoa. Jännittää.