Kommentit (3160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussajakson lopussa Martina myönsi, että luuli ohjelmaan tullessaan tietävänsä kaiken ja lähtevänsä joskus haasteisiin henkseleitä paukutellen. Hän tuntee puutteensa. Samaa ei voi sanoa stalkkereista.
Sallit epäillä että tuntee. Kummasti vasta sen jälkeen kun lähtö oli lähellä (suomeksi ihan syyttä sai jäädä), yhtäkkiä sanoo noin.
Matias laitto sen ruotuun. Oikein. Ruoska vaan puuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumakauta Pinja. Mitä!? Mahtavaa!
Mikä tuossa oli mahtavaa, viimeisenä tuli maaliin.
Miten ampumatehtävässä tullaan vikana maaliin?
Älä kysele tyhmiä! Katso jakso 14: "Kestävyys. Erikoisjoukkojen leirin loppu häämöttää. Kokelaat kamppailevat aikaa vastaan ampumajuoksutehtävässä. Nyt mitataan kenen pää ja kunto riittävät jatkamaan loppuun."
Katon kun esitetään urpo. Tänään Pinsku oli voittaja.
Kaikki jaksot olen nähnyt ensimmäisestä kaudesta lähtien. Martina on ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kokelas, joka ei yksinkertaisesti kykene myöntämään mitään epäonnistumisiaan eikä osaa tukkia suutaan. Kuulustelussa moneen kertaan keskeytti Matiasta, puhui tämän päälle, väitti vastaan yhtä mittaa ja omalla käytöksellään todisti Matiaksen sanomiset.
Uintitehtävässä ei saanut solmua tehtyä. ”Mun mielestä suoriuduin ihan hyvin”, ”ei se uinti mun mielestä huonosti mennyt”, ”mä sain solmun tehtyä mut se vesi availi sitä”. vmp, jos olisi saanut solmun tehtyä, vesi ei olisi availlut sitä.
Panttivangin pelastustehtävässä ”Mä en tienny yhtään mitä mä teen tämmösessä tilanteessa”. Kouluttaja sanoi, että tehtävänä on tuhota aseellinen uhka. Eli pitää ampua se aseistettu tyyppi. Kuinka vaikeatajuista se on? Jos on aikaa jutella kaappaajalle "älä tee sille mitään", ”päästä se vapaaks”, on aikaa ampua se. Eikös Martina jossain alkuhaastattelussa esittänyt, että "aseet on makeita”. Ei se riitä, että jokeltelee isojen poikien operaattorikieltä.
Matias: "Sä et pysty myöntää jos sä oot mokannu"
Martina: "pystyn"
Matias: ”just toi”
Matias: ”sä oot kaikesta eri mieltä”
Martina puistaa päätään.
Siis voi hyvä luoja tuota naista...
Martina on suuri hengenpelastaja, mutta ei kykene edes leikisti pelastamaan panttivankia ja ampumaan kaappaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussajakson lopussa Martina myönsi, että luuli ohjelmaan tullessaan tietävänsä kaiken ja lähtevänsä joskus haasteisiin henkseleitä paukutellen. Hän tuntee puutteensa. Samaa ei voi sanoa stalkkereista.
Sallit epäillä että tuntee. Kummasti vasta sen jälkeen kun lähtö oli lähellä (suomeksi ihan syyttä sai jäädä), yhtäkkiä sanoo noin.
Jotenkin menee maku koko hommasta kun on kuin show-painia. Tietää jo että vaikka kuinka Matias tylyttäisi, kaikki tietää että Martina ei lähde. Ja sitten draaman kaari päätyy muka-nöyryyteen.
Raskas ihminen se Aitolehti. Kolso ja kypsymätön. Mitään virhettä ei myönnä. Se on olosuhteiden syy, kun epäonnistuu. Tuollainen ihminen on vaaraksi taisteluolosuhteissa. Sisu ei auta, kun on muuten pääkkö ja muka tietää, vaikkei tiedä mitään. Suuta osaa soittaa ja inttää vastaan, olisiko jotenkin tyhmä, ainakin täynnä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmanmestaruus juoksia 😂😂😂
V ttu et on ylimielinen tyyppi huh huh.
Pinja 💪💪💪😍
Ei Martina noin sanonut, mutta sinulle taitaa kuullun ymmärtäminen olla yhtä vaikeaa kuin kirjoittaminen.
Juoksijassa on muuten kaksi j-kirjainta :D
Kyllä sanoi rehvakkaana, että on juossut pikkutytöstä asti ja myöhemmin kilpajuoksua ja ihan mm kisoissa tms 10v juossut.
Martina ei koskaan luovuta, siksi ei alistu väittelyissäkään. Sisäänrakennettu piirre kuten Matias sanoikin.
Pinja on ihana, isänsä menehtyi tässä noin vuoden sisällä ja on näköjään päättänyt taistella. Haaveammattina poliisi, olen hänen fani.
Vierailija kirjoitti:
Martina on suuri hengenpelastaja, mutta ei kykene edes leikisti pelastamaan panttivankia ja ampumaan kaappaajaa.
Mikä hengenpelastaja se nyt on julistanut olevansa? Muinainen ohjelma käsitteli meripelastusta, ei mitään panttivankien pelastamista sotatilanteissa. Jos pitää ihan koko ajan solvata, niin älä perusta oksennuksiasi valheille.
Vierailija kirjoitti:
Martina ei koskaan luovuta, siksi ei alistu väittelyissäkään. Sisäänrakennettu piirre kuten Matias sanoikin.
Pinja on ihana, isänsä menehtyi tässä noin vuoden sisällä ja on näköjään päättänyt taistella. Haaveammattina poliisi, olen hänen fani.
Ihme jankutusta tuosta Martinan luonteesta. Tämä ohjelma loppuu pian ja miksikään tästä ei valmistu, eikä muuutenkaan vaikuta kenenkään elämään jatkossa, joten on ihan sama mitä tuolla itse kukakin sanoo. Martina jatkaa töitään ja elämäänsä, ei se kenellekään uhka ole. Ihan kuin se olisi joku hirviö jota pitää kaduilla kulkiessa varoa, kun se tulee vastaan.
Tuosta Pinjasta olen täysin yllättynyt. Ei olisi uskonut, sisupussi.
Tämähän olisi tylsä sarja ilman Martiinaa. Leikanneet tarkoituksella näin. Mitä tekin kommentoisitte ja odottaisitte seuraavalta jaksolta jos ei olisi Martiinaa.? Tosi tv on aina jotain muuta kuin totta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "sisäänrakennettu piirre" on ihan vaan persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin menee maku koko hommasta kun on kuin show-painia. Tietää jo että vaikka kuinka Matias tylyttäisi, kaikki tietää että Martina ei lähde. Ja sitten draaman kaari päätyy muka-nöyryyteen.
Jos on muuten ainekset tuohon hommaan, niin aika tyhmää olisi laittaa sellainen mäkeen, kun voi asenneongelmaan puuttua. Niin on oikeasti armeijassakin monia kusipäitä, jotka vaativat pitemmän "koulutuksen" ennen kuin se energia ja kukkoilu saadaan valjastettua siihen mihin on tarkoituskin.
Ne haluavat tässä kai katsoa mitä lopuksi tapahtuu. Joillain menee aikaa siihen, että talttuu.
Ja jos yhdessä vedetään Hyroxiakin, niin eiköhän sieltä olla ihan sovussa lähdetty.
Ei ole mitenkään asiallista tai kasvattavaa väittää että "laskit väärin", ei se synnytä kuin juuri sitä uhmaa, vaikka kouluttajaan pitäisi voida 100% luottaa. Joskus porkkana tehoaa paremmin kuin keppi, ainakin Martinan tyyppisille. Kannustus ja hyvästä työstä annettu kehu vie eteenpäin, on se jotain oikeinkin tehnyt, vaikka pieleen usein meneekin, mutta ei minusta panttivangin ampuminenkaan kovin sankarillista ollut, tai nuo muidenkaan mokailut. Nyrkkeilijäkin jähmettyi ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "sisäänrakennettu piirre" on ihan vaan persoonallisuushäiriö.
Ja sinun pätevyytesi diagnosointiin oli?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän olisi tylsä sarja ilman Martiinaa. Leikanneet tarkoituksella näin. Mitä tekin kommentoisitte ja odottaisitte seuraavalta jaksolta jos ei olisi Martiinaa.? Tosi tv on aina jotain muuta kuin totta.
Joo, ei riitä tavalliset kommentoinnit ja jaksojen seuraamiset, yksi on jopa täysin tuon keski-ikäisen rouvan nännien lumoissa. Sairas raukka on löytänyt tiensä tänne. Onneksi ei kuitenkaan ole pienten lasten perään, toivottavasti.
Hupaisaa kun tosi tv , kun tietää miten ne rakennetaan, otetaan noin tosissaan. Hyvä Martina!
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa kun tosi tv , kun tietää miten ne rakennetaan, otetaan noin tosissaan. Hyvä Martina!
Martina se vaan keikkuu pintajulkkiksena, ja varmaan seuraavaa ohjelmaa jo suunnitellaan hänelle. Saattaapi olla yhtä hymyä pankkitilin saldoa katsellessaan. Täällä velloo sama ankea solvaajaporukka, mitään ei saada aikaiseksi, kaikki aika kuluu menestyviä ja täyttä ja rikasta elämää eläviä haukkuessa.
Ärsyttää tuo kouluttajien lammasmainen kiittely kuten Ossi. Ei heitä tarvitse kiitellä, eivät he sinusta välitä pätkän vertaa vaan ovat tekemässä viihdeohjelmaa. Ivanauruistako pitäisi kiitellä?
Erikoisjoukkojen koulutuksessa ei muuten huudeta, ei ainakaan samalla tavoin. Tuossa juuri eräs ihan oikeasti erikoisjoukoissa ollut kertoi, kuinka kouluttaja siellä jopa kannusti- Ja mikä erikoisinta, juoksi rinnalla vähintään sama taakka hartioillaan.
Martinan kanssa ohjelma paljon mielenkiintoisempi ja ihan okei, että sanoo myös vastaan. Varsin pientä se kuitenkin on loppujen lopuksi ollut. Ei sokeaa tottelevaisuutta tai selvää epäoikeudenmukaisuuta tarvitsekaan sietää.
Älä kysele tyhmiä! Katso jakso 14: "Kestävyys. Erikoisjoukkojen leirin loppu häämöttää. Kokelaat kamppailevat aikaa vastaan ampumajuoksutehtävässä. Nyt mitataan kenen pää ja kunto riittävät jatkamaan loppuun."