Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä luovuttaa ekana?
Miksi et katso Ruudusta? Oli aamulla 06.00 ilmaiseksi katsottavissa!
töissä ei pysty.
Jos siellä taas venytetään yhtä päivää 2-3 jaksoon, onko siis kokelaita taas tippunut erityisen paljon?
Mun mielestä kaikki vetivät hyvin uintitehtävän, koska eivät luovuttaneet. Aika rankalta näytti. Ehkä sen vaalean neidon ei olisi kannattanut etukäteen mainostaa kraken-pelkoaan, eikös juuri hänen koipeaan siellä kiskottu veden alla?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki vetivät hyvin uintitehtävän, koska eivät luovuttaneet. Aika rankalta näytti. Ehkä sen vaalean neidon ei olisi kannattanut etukäteen mainostaa kraken-pelkoaan, eikös juuri hänen koipeaan siellä kiskottu veden alla?
Sanotttiin että uintimatka oli 2km ja kuitenkin nopeimmat uivat 28 minuuttiin. Vähän taitaa olla värikynää kerronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotttiin että uintimatka oli 2km ja kuitenkin nopeimmat uivat 28 minuuttiin. Vähän taitaa olla värikynää kerronnassa.
Niin ja jollain kaudella sanottiin veden lämpötilaksi tyyliin nolla, vaikka siihen aikaan vuodesta siellä päin järvivesi on vielä kohtalaisen lämmintä.
En tykkää tuosta selostuksesta. Kauhean monotoninen on kerronta. Ihme mörinää tuolla selostajalla.
Martina menee pitkälle😍ja ehkä myös yhtyy yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jollain kaudella sanottiin veden lämpötilaksi tyyliin nolla, vaikka siihen aikaan vuodesta siellä päin järvivesi on vielä kohtalaisen lämmintä.
Pinjan sanoin;
Kiitos ilmastonmuutoksen , vesi oli jo kylmää tuohon vuodenaikaan nähden.
Kakkoskausi tulee samaan aikaan uusintana Herolla. Hölmöä laittaa ne päällekkäin. Voipahan ainakin vertailla, miten kouluttajat ovat vanhentuneet parissa vuodessa.
Mua naurattaa kun kuulin, että Knutti olis huutanut Joonalle, että lopeta se itsesi hyväily. Sanoi ilmeisesti, että itsekseen hymyily. :D
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa kun kuulin, että Knutti olis huutanut Joonalle, että lopeta se itsesi hyväily. Sanoi ilmeisesti, että itsekseen hymyily. :D
Ei kun niinhän se sanoikin.
Nevalainen on taas liian ylimielisellä asenteella mukana. Ei jatkoon.
Tykkään Joonasta ja Melinasta. Saa nähdä miten käy, kun tuo on niin kovaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miten Martina näyttää lyhyeltä? vai onko muut vaan pitkiä?
Martina on pieni ja siro, mutta vahva. Menee epäilemättä pitkälle, todennäköisesti jopa loppuun saakka.
Tuollaiset joonapuhakat ihmetyttävät: miksi ylipäätään lähteä mukaan?
Onpa paskat äänet. Ässät puuroutuu kaikkien puheessa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paskat äänet. Ässät puuroutuu kaikkien puheessa.
Alkukin oli ihan kamalan kuuloinen. The Whon Baba O'Riley rämisi, eikä kouluttajien puheesta saanut mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tuosta selostuksesta. Kauhean monotoninen on kerronta. Ihme mörinää tuolla selostajalla.
Ja se viimeisen tavun venytyyyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se viimeisen tavun venytyyyys.
Kohti seuraavaa tehtävÄÄÄ.