Kommenttisi on jonoutettu, mitä vttua nyt taas??
Kuka tätä palstaa oikein koodailee, kun edes ala-asteelaiset ei ole näin onnettomia näiden bugien kanssa? Ei voi lainata, ei voi kirjoittaa, aina vaan jonon jatkoksi, vaikka kirjoittaisi vaan "päivää"!
Kommentit (64)
Ootteko muut huomanneet semmosta, että kun ensi kerran on lukenut ketjua ja vaikka kommentoinut, niin kun tulee toisella kerralla lukemaan, ketjuun on ilmestynyt (omaa komnenttia ennen) kommentteja joita ei aiemmalla kerralla ollut?? Tämä kans ihan ihme juttu. Vastaavasti osa kommenteista (tutusti) häviää kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit jonkun kielletyn sanan.
Sun mutsis oli kielletty kun sut teki!
Valehtelija! Modet poistaa aloituksia vasten lakia, emme halua kaataa vauva foorumi systeemiä mutta haluamme tasa-arvoa! Kun jopa k-i-i-t-o-s sana sensuroitiin!
Valehtelijat!
Ja välillä kun kirjoittaa aivan asiallisen kommentin, se katoaa sillä samalla silmäyksellä kun lähetät sen eikä tule edes tuota tekstiä, että kommentti on jonossa. Ja tosiaan ei nuo 'jonossa' olevatkaan kommentit tule ikinä julkaistua. Samaten kommenttien lainaustoiminto on täysin peffasta.
Miksei tietyt käyttäjät poistu jonon jatkoksi samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja välillä kun kirjoittaa aivan asiallisen kommentin, se katoaa sillä samalla silmäyksellä kun lähetät sen eikä tule edes tuota tekstiä, että kommentti on jonossa. Ja tosiaan ei nuo 'jonossa' olevatkaan kommentit tule ikinä julkaistua. Samaten kommenttien lainaustoiminto on täysin peffasta.
Se johtuukin siitä, että silloin keskustelu on jo poistumassa tonttu😆😆
Onhan tää palsran toteutus melkoista kuraa. En ole näin huonoa toista tavannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään tarvitse mitään kiellettyä kirjoittaa. Riittää jos lainaa, niin sekin jo jonouttaa.
Joskus olen huomannut, että se kommentti jota lainaan, niin siinä onkin joku kielletty sana. No jos se oli kielletty, niin miten se kommentti meni sitten läpi 30 sekuntia sitten toisella käyttäjällä??
Wanharouva Tyhjäpää, joka tämän saitin yksinvaltiaana omistaa, voi kirjoittaa viestinsä ilman että sanasensuuri iskee.
Tuleeko johonkin ilmoitus että kommenttisi on jonoutettu, en ole huomannut?
Ei taida Henna saada lisenssiä USA:n, joutuu tyytyä Grönlantiin. 😄
Mä en voi näköjään yhteen ketjuun kirjoittaa ollenkaan, jonoutetaan, vaikka en ole kommentoinut siihen ketjuun mitään aikaisemmin koskaan? Muualle voin..
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin kommentteja poistetaan koko ajan, jotka ei ole jonoutuneet vaan menneet läpi Täällä saa kirjoittaa vaan mielipiteitä, jotka Sanoma Oy hyväksyy.
Kyse on alustan säännöistä ja Suomen rikoslaista. Myös julkaisija on rikosvastuussa julkaisuista, joten Sanoma Oy tietenkin pyrkii poistamaan rikollisen materiaalin.
Aina te trollipojut vollotatte tästä. Mikä tekee teille mahdottomaksi
sääntöjen https://www.vauva.fi/keskustelualueen-saannot
ja
rikoslain https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1889/39-001
noudattamisen, paitsi tietenkin äärioikeistolaistyypillinen matala älykkyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mutsis oli kielletty kun sut teki!
Valehtelija! Modet poistaa aloituksia vasten lakia, emme halua kaataa vauva foorumi systeemiä mutta haluamme tasa-arvoa! Kun jopa k-i-i-t-o-s sana sensuroitiin!
Valehtelijat!
Vauva.fi on yksityinen keskustelualusta jossa ylläpitäjä päättää mitä julkaistaan ja mitä ei, esim. sananvapaus ei koske palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta mulla on vähän isompi engagement kun sulla. Tuotan palstalle niin paljon mainostuloja, että mua ei poisteta, vaikka kirjoitan luokatonta sontaa.
- master troll
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muut huomanneet semmosta, että kun ensi kerran on lukenut ketjua ja vaikka kommentoinut, niin kun tulee toisella kerralla lukemaan, ketjuun on ilmestynyt (omaa komnenttia ennen) kommentteja joita ei aiemmalla kerralla ollut?? Tämä kans ihan ihme juttu. Vastaavasti osa kommenteista (tutusti) häviää kuin tuhka tuuleen.
Ne on niitä jonossa olleita.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Se on wanharouva Tyhjäpää, joka tämän saitin yksinvaltiaana omistaa, joka niitä järjestelee ja tuhoaa agendansa (miesviha, šeksinvastaisuus) perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään tarvitse mitään kiellettyä kirjoittaa. Riittää jos lainaa, niin sekin jo jonouttaa.
Joskus olen huomannut, että se kommentti jota lainaan, niin siinä onkin joku kielletty sana. No jos se oli kielletty, niin miten se kommentti meni sitten läpi 30 sekuntia sitten toisella käyttäjällä??
Wanharouva Tyhjäpää, joka tämän saitin yksinvaltiaana omistaa, voi kirjoittaa viestinsä ilman että sanasensuuri iskee.
I.E. De Facto Englannin Kruunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta mulla on vähän isompi engagement kun sulla. Tuotan palstalle niin paljon mainostuloja, että mua ei poisteta, vaikka kirjoitan luokatonta sontaa.
- master troll
Et tuota. Mulla esim. on mainosesto päällä joten yhtään mainosta en katsele. Ja poistatan sun paskanjauhannat.
Vierailija kirjoitti:
Joo. On kyllä paskin sivusto ikinä käytettävyydeltään :D
Ei täällä ole pakko roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Omaa tekstiään ei enää pysty lainaamaan. :D
Pystyy. Lainasin viimeksi äsken tässä ketjussa.
Omaa tekstiään ei enää pysty lainaamaan. :D