Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan kamala olo

Vierailija
26.01.2026 |

Kun mä olen tällainen ihminen,  josta ei ole hyötyä kenellekään. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta pitäisi olla jollekkin hyötyä? Olisit hyödyksi ensisijaisesti ihan itsellesi. Itsesäälissä kiereskeleminen ei ainakaan hyödytä ketään ja vähiten sinua.

Perheelleni en haluaisi olla taloudellinen riippakivi. Siihen on jotain keksittävä.

Jos jotain keksittävää olisi, sä olisit keksinyt sen jo noiden 52 vuoden aikana. Ethän sä mitään muuta ole miettinytkään.

Vierailija
22/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se vaan pahenee. Täällä ei oo kun pilkkaajia ja ihmisiä jotka viihdyttää itseänsä muitten kustannuksella. Mutta eiköhä heidänkin naurut lopu vielä. Mä lähen ny elämään! Tämäkin päivä elettävänä! Seuratkaa jos haluutte! Tätä sivustoa mä en jää rullaamaan. Tulee vaan kamala olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotehaitta

Vierailija
24/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se töpeksi ja ruttasi auton. 

Vierailija
25/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se vaan pahenee. Täällä ei oo kun pilkkaajia ja ihmisiä jotka viihdyttää itseänsä muitten kustannuksella. Mutta eiköhä heidänkin naurut lopu vielä. Mä lähen ny elämään! Tämäkin päivä elettävänä! Seuratkaa jos haluutte! Tätä sivustoa mä en jää rullaamaan. Tulee vaan kamala olo.

Tästä on kuule naurut kaukana. 

Vierailija
26/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä joka sanoit että ei oo keksiny mitään 52 vuoteen nii mitähän sä pelle sitten oot? Täällä ja huutelet ja kommentoit kuitenkin. 52 vuoden jälkeen! Kura paskaa sanon minä! Varsinainen voittaja olet! Muille sanomaan mitään. Sulla lukee otsassa varmaan että 52 vee. Elämänsä sankari 🥳👏👏👏 mee muualle huutelee. Kun oot niin enemmän saavuttanut ja raha asiat kunnossa niin osta vaikka meno lippu johkii ulkomailla äläkä paluu lippua ollenkaan. 👍 Baila bailaaaa 💃

Vierailija
27/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä joka sanoit että ei oo keksiny mitään 52 vuoteen nii mitähän sä pelle sitten oot? Täällä ja huutelet ja kommentoit kuitenkin. 52 vuoden jälkeen! Kura paskaa sanon minä! Varsinainen voittaja olet! Muille sanomaan mitään. Sulla lukee otsassa varmaan että 52 vee. Elämänsä sankari 🥳👏👏👏 mee muualle huutelee. Kun oot niin enemmän saavuttanut ja raha asiat kunnossa niin osta vaikka meno lippu johkii ulkomailla äläkä paluu lippua ollenkaan. 👍 Baila bailaaaa 💃

Palsta-aloittelija

Vierailija
28/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurut kaukana. Myös susta muru 😊👋 naurajat nauraa. Senhän ne osaa.  Mennää nauramaan niitten vieree oikee kovaa ääneen. Otetaan megafonit mukaan! Korvatulpat kielletty! 

Naurava kulkuri 

Vierailija
29/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi Henna roskikseen

Vierailija
30/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelija 😄😄 sä ootkin varmaa ollut täällä sit kauan jo eiköhä ois aika vaihtaa maisemaa 

Tais kolahtaa 👏👏👏🥰

Vierailija
31/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelija 😄😄 sä ootkin varmaa ollut täällä sit kauan jo eiköhä ois aika vaihtaa maisemaa 

Tais kolahtaa 👏👏👏🥰

Mitäs muuta sinne Noljakkaan kuuluu?

Vierailija
32/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kun niin porukalla tai yhden ihmisen voimin haaskaatte aikaanne sabotoimalla muitten kommentteja. Ei, en ole henna mutta olet pelkkä provo täällä huutelemassa. Katsomassa kuka sun hyvälle kommentille nauraa joku toinen idiootti jonka kaa oot jakanu elämää täällä vauva. Fi jo jonkin aikaa. 👍

Vierailija
33/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva. Fi keskustelut menee aina pilalle kun joku sanoo suoraa huutelijoille niin niillä ei oo mitään kun turhanpäivästä sanottavaa takas kun heidän päivä työnsä on olla täällä sivustolla päivästä toiseen. Tehkää elämällänne jotain muuta. Mut ette osaa kun olla täällä sabotoimassa muita. Ja se on teistä kivaa. Ei teillä asiat oo sitten muutenkaan hyvin. 

Vierailija
34/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, kenelle ja miksi pitäisi olla hyödyllinen? 

Vierailija
35/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nää sabotoijat ei tykkää kommenteista iha muuten vaan koska ne on pikkumaisia nillittäjiä. Huutelijoita. 

Mitäs sinne tietokone metsään kuuluu tai luuri metsään. Uudistakaa ajatustanne. Ilmeisesti tää vauva. Fi on vähän vienyt elämäänne alaspäin? Päivästä toiseen täällä jumittamassa ja spagettia valuu suupielistä ku lukee silmät kiilussa ja hörisee omille hyville jutuilleen ja miettiä miten kiusata muita? Menkää kalaan muikut 🤩

Vierailija
36/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurut kaukana. Myös susta muru 😊👋 naurajat nauraa. Senhän ne osaa.  Mennää nauramaan niitten vieree oikee kovaa ääneen. Otetaan megafonit mukaan! Korvatulpat kielletty! 

Naurava kulkuri 

Ota aamulääkkeesi.

Vierailija
37/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sabotoija mitä sitten kun ei ois tätä sivustoa ollenkaan? Kokisitko syvää tyhjyyttä sydämmessä kun et pystykään purkaa pahaa oloasi täällä muihin ihmisiin. Sehän olisi harmi. Sekin päivä tulee mutta sä sabotoit varmaan muutenkin ja ilmankos olet vain täällä. Ei varmaan paljon oo kavereita. Mutta tsemppiä kuitenkin elämään. Lähe vaikka välillä koti ovesta ulos ja ota vähän raitista ilmaa niin kyllä alkaa ajatukset kulkemaan uudella tavalla. Kiusaajat kyllä on aina kiusaajia. Jotkut muuttuu jotkut ei. 

Tää sivusto on skeidaa

Am out 

Vierailija
38/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sä huutelija lääkkeesi veden kanssa ja syö puurosi pupujussi. Hypi pois lumihankeen ja tee lumiukko. Porkkanoita sulla varmaan riittää. Kun oot niin fiksu 😄👍

Vierailija
39/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku lähtee oikeet tyypit täältä pois kommentoimasta niin nää nillittäjät riemastuu. Heidän valtaansa kun ei voi uhata. Tämä vauva. Fi on heidän leikkikenttä ollut ehkä jo vuosia. Kasvua tapahtunut. Ilman kypsymistä. Huh. Harmillista. 

On kyllä surkeeta 

Teillä mahtaa olla kamala olo myös 👍

Vierailija
40/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 teitä idiootteja näyttää olevan. Tehän vasta aloittelijoita olettekin. Voivoi. Monee piippuu vedätte ihan tosissaan... Raukat 😄👋👋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä