Mulla on ihan kamala olo
Kun mä olen tällainen ihminen, josta ei ole hyötyä kenellekään.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kotonaan voi harrastaa, jos on tilanne ettei pääse kulkemaan. Sitten kun taas pääsee, voi harrastaa jotain muuta. Etsiä harrastuksia, jotka eivät vaadi paljon tai yhtään rahaa. Baarissa käyminen ei ole harrastus.
Kyllä. Aikuisten värityskirjoja ja timanttimaalausta olenkin ajatellut, että voisi alkaa harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä tuttavilta kyytiä harrastukseen? Annat kyytirahaa, niin eiköhän joku sut jonnekin kuskaa.
Voi sitä harkita.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä joskus ollut vuosiakin juomatta tippaakaan alkoholia. Välillä on kuitenkin kiva esim saunan jälkeen ottaa gluteeniton olut tai lonkero. Mun eka mieheni ei juonut varmaan ikinä, niin en sitten minäkään. Nykyinen juo joskus oluen.
Joskus, niinpä niin. Mutta kun tämä sun absolutistiksi alkaminen alkoi mukaasi joskus viime vuoden loppu/ tms. puolella. Väittämäsi mukaan. Sitten siinä ei mennyt kuin ehkä joku viikko tai kuukausi, kun kerroit juovasi. Eikä siinä mitään, mutta kun lisäksi väitit ettet ymmärrä absolutisteja ja sitten ihan hetken päästä väitit olevasi itse sellainen. Ja eikö Valis muuten ole väittänyt joskus niinkin, että heillä ei polteta ja juoda? Ei pari olutta/ lonkeroa silloil tällöin nyt mitään ryyppäämistä ole, mutta ei sitä silti voi väittää ettei ollenkaan juo, jos joskus juo🤯🤯🤯🤯🤯
Että ihan olet jo ajatellut tuommoisia harrastuksia ja harkinnut kyydin pyytämistä, niinpä tietysti! Montakohan vuotta tuossa taas menee🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä joskus ollut vuosiakin juomatta tippaakaan alkoholia. Välillä on kuitenkin kiva esim saunan jälkeen ottaa gluteeniton olut tai lonkero. Mun eka mieheni ei juonut varmaan ikinä, niin en sitten minäkään. Nykyinen juo joskus oluen.
Joskus, niinpä niin. Mutta kun tämä sun absolutistiksi alkaminen alkoi mukaasi joskus viime vuoden loppu/ tms. puolella. Väittämäsi mukaan. Sitten siinä ei mennyt kuin ehkä joku viikko tai kuukausi, kun kerroit juovasi. Eikä siinä mitään, mutta kun lisäksi väitit ettet ymmärrä absolutisteja ja sitten ihan hetken päästä väitit olevasi itse sellainen. Ja eikö Valis muuten ole väittänyt joskus niinkin, että heillä ei polteta ja juoda? Ei pari olutta/ lonkeroa silloil tällöin nyt mitään ryyppäämistä ole, mutta ei sitä silti voi väittää ettei ollenkaan juo, jos joskus juo🤯🤯🤯🤯🤯
Tupakkaa en ole koskaan polttanut eikä ole mieskään.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan olet jo ajatellut tuommoisia harrastuksia ja harkinnut kyydin pyytämistä, niinpä tietysti! Montakohan vuotta tuossa taas menee🙄
En ole vielä kaupasta sopivaa värityskirjaa löytänyt. Sitten kun löydän, niin heti sen ostan.
Mulla on yksi tuttu, jonka kanssa silloin tällöin käydään ostoksilla yms. Hän on puhunut monet kerrat, että mihin voitaisiin lisäksi mennä. Viime kesänäkin piti ja piti. Sanoin hänelle, että lopettaa tuollaiset höpinät kun hän ei sitten tehnyt lupaamilleen asioille mitään. Koska hänelle tulee aina jotain muuta menoa. Lisäsin, että aikuinen ihminen ei lupaile alituiseen jos sitten aina peruu lupauksensa. Uskomatonta, että tällaisia sählääjiä on ihan aikuisissa ihmisissä.
No mulla taas tuntuu olleen mitään arvoa kenellekään vain silloin kun musta on voinut hyötyä jollain tavalla. Ei hyvä tämäkään koska ainakin itse haluaisin olla tarpeellinen / tärkeä ihan omana itsenäni enkä vain silloin kun olen hyödyksi.
Mä en tajua miksi suomalaisissa on niin paljon tällaista välinpitämättömyyttä ja sellainen yhteisöllisyys missä jokainen saa olla omanlaisensa ja on tärkeä omana itsenään tuntuu puuttuvan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä harkita.
Valiksen motto😂😂😂😂😂😂😂
Pitääkö sairaankin olla hyödyksi? Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sairaankin olla hyödyksi? Mietipä sitä.
Mutta minuthan on todettu, etten ole tarpeeksi sairas, koska en pääse eläkkeelle.
Ala sitten olemaan hyödyksi, jestas soikoon!
Vierailija kirjoitti:
Ala sitten olemaan hyödyksi, jestas soikoon!
Niin. Täytyy tehdä muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ollut jonkun pahan ihmisen vaikutuspiirissä.
Miten niin pahan? Tämä on ihan fakta.
???
Niin. Olen taloudellinen riippakivi perheelleni.
No pitäisikö sun sitten tehdä jotain asian eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ollut jonkun pahan ihmisen vaikutuspiirissä.
Miten niin pahan? Tämä on ihan fakta.
???
Niin. Olen taloudellinen riippakivi perheelleni.
No pitäisikö sun sitten tehdä jotain asian eteen?
Muutoksia on tulossa.
Tuo on eräänlaista narsismia, eli haavoittuvaa narsismia. Teet itsestäsi numeron ja piehtaroit nautinnollisesti omassa surkeudessasi. Häpeän tunne on vallitseva.
Tämä persoonallisuushäiriötyyppi on hyvin yleinen alustan inceleillä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja?
Bingo!!
Valiksen koko elämä on ollut yhtä suurta muutosta, kaikki ne vuodet mitä se on täällä jankuttanut. Vielä, jos yksikin niistä muutoksista joskus toteutuisi.
Mikset pyydä tuttavilta kyytiä harrastukseen? Annat kyytirahaa, niin eiköhän joku sut jonnekin kuskaa.