Mulla on ihan kamala olo
Kun mä olen tällainen ihminen, josta ei ole hyötyä kenellekään.
Kommentit (70)
Valishan tämä, kuten hänet tietävät jo sanoivatkin. Eikä mitään uutta, mitään ei ikinä tee asioilleen vaan valittaa ja jankuttaa vuodesta toiseen. Ikinä ei voi edes tietää, mitkä sen jutuista on totta ja mitkä ei.
Mites nyt noin, kun välit siskoihinkin parani tuosta vaan ihan yks kaks? Oli siis aloitus, jossa Valis väitti että siskot olivat soittaneet hänelle ja kaikki on nyt niin hyvin, vuosien huonojen välien jälkeen. Eikä tietysti tiedä, miksi näin hyvin kävi.
Sitten opettelet hyväksymään tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt noin, kun välit siskoihinkin parani tuosta vaan ihan yks kaks? Oli siis aloitus, jossa Valis väitti että siskot olivat soittaneet hänelle ja kaikki on nyt niin hyvin, vuosien huonojen välien jälkeen. Eikä tietysti tiedä, miksi näin hyvin kävi.
Niin kävi. En minä tiedä, miksi haluavat nykyään pitää yhteyttä. Eivät sanoneet mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama monta noit nillittäjiä on. Kusipäitä ja itsensä kruunanneet vauva. Fi ssä suuriksi pelureiksi
😄😄😄😄😄😄
Siis mikä hullu sä oikein olet? Joku Allun naispuolinen vastine?
Miten niin ei ole hyötyä? Laitat ruokaa, peset pyykkiä, siivoat...Passaat sitä ukkoasi, vuodesta toiseen. Vai kuka nämä asiat teillä hoitaa? Taitaa nyt olla taas kyseessä sun loputon huomiontarpeesi, mitä kinuat täysin tuntemattomattomilta vuodesta toiseen. Vaikka just väitit, että sulla on tuttaviakin jotka käyvät jopa teillä kylässä. Ennen sekin asia oli niin, ettei teillä "ketään" käy. Ristiinpuhumisen mestari, tämä ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole hyötyä? Laitat ruokaa, peset pyykkiä, siivoat...Passaat sitä ukkoasi, vuodesta toiseen. Vai kuka nämä asiat teillä hoitaa? Taitaa nyt olla taas kyseessä sun loputon huomiontarpeesi, mitä kinuat täysin tuntemattomattomilta vuodesta toiseen. Vaikka just väitit, että sulla on tuttaviakin jotka käyvät jopa teillä kylässä. Ennen sekin asia oli niin, ettei teillä "ketään" käy. Ristiinpuhumisen mestari, tämä ap.
Tottakai teen kotityöt, mutta eihän se riitä.
No mene vaikka vapaaehtoistöihin jos haluat olla hyödyksi. Ja siitäkin on jo hyötyä muille, että olet ystävällinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kävi. En minä tiedä, miksi haluavat nykyään pitää yhteyttä. Eivät sanoneet mitään syytä.
Aika metkaa, että aina kun kysytään tarkemmin niin tulee joku tekosyy kuin apteekin hyllyltä😄 Kyllä nyt luulisi vuosien välirikon jälkeen ihmisten puhuvan asiat selviksi, edes jossain määrin. Tai pyytävän anteeksi yms.
Voit olla hyödyksi vaikka auttamaan vanhusta ulkoileen, seurakunnan kautta löytyy monta hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika metkaa, että aina kun kysytään tarkemmin niin tulee joku tekosyy kuin apteekin hyllyltä😄 Kyllä nyt luulisi vuosien välirikon jälkeen ihmisten puhuvan asiat selviksi, edes jossain määrin. Tai pyytävän anteeksi yms.
Eipä he mitään anteeksi pyytäneet. Ovat toki jo vanhoja, niin ehkä haluavat olla väleissä ennen kuolemaa.
Kuka sanoo, ettei riitä? Vai sanooko edes kukaan? Hyvin moni ihminen kokee riittämättömyyttä, työssä, parisuhteessa jne. Usein ovat joko muiden ihmisten ja/tai ihmisen itselleen asettamia odotuksia. Silloin kannattaa miettiä, onko näillä odotuksilla oikeasti edes väliä.
Mikset vaadi niiltä siskoilta anteeksipyyntöä, jos ovat vuosia kohdelleet sinua huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans. Mietin että kunhan itses saat pidettyä elossa niin se riittää.
Voi vaikka aloittaa kävelylenkillään vapaaehtoisesti keräämään vastaan tulevia roskia jätepussiin. Tällaisiakin hyväntekijöitä on ja se on hieno teko.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaadi niiltä siskoilta anteeksipyyntöä, jos ovat vuosia kohdelleet sinua huonosti?
Kuka niitä vanhoja jaksaa muistella. Eikä meistä varmaan mitään ylimpiä ystäviä koskaan tule, mutta hyvä, että pystytään olemaan asiallisissa väleissä.
Hei, se että kirjoittaa tänne asiasta nimeltä Gang stalking ja törkyrikoksista minkä kohteina ollut, ei ole sama kun paha olo.
Tämä on mielenkiintoista.
Tehdään rikoksia. Tehdään kaikki mitä Gang stalkingiin liittyy. Sitten valheiden ja väärennösten avulla saadaan juonittua rikoksia, mitkä toteutetaan sairaalassa, koska diagnosoitu henkilöllä paha olo?
Miten niin? Ei kai salaa voida tehdä mitään sairaaloissa?
Kyllä voidaan. tarvitaan vaan rikoksiin valmiina olevat saastakasat, jotka on valmiina tuollaisiin tekoihin. Joku yhteyshenkilö, joka järjestää Tämön mahdolliseksi.
Mitään oikeaa diagnoosia ei ole koskaan ollut.
Kum vslehdellasn sellaisista, päästän toteuttamaan RIKOKSIA.
Osa mukana tietämättään koska uskoneet valheisiin ja väärennyksiin. Osa ihan tietoisesti.
Ihmeen monta henkilöä on valmis aivan uskomattomiin ja kuvottavin tekoihin, vain koska xxxx
Niin miksi. Jos joku uskooo vain hyvin motiiveihin täytyy olla täysi idiootti? Yleensä se motiivi onkin häiritä ja siihen käytetään ilmeisedti rikoksia jopa! Moni näistä oikeasti työssä terveydenhuollossa. Varokaa vaan.
Sinulla paha olo, joten tuuppaan lääkekapseli sisään luvattomasti. Vaikka seltion yhteydessä. Vaikka jotain hormonia tai muuta? Miltäs luulostaa. Niin koska paha olo, vaikka et kertonut itsestäsi mitään kellekään ja suurin ongelma on ollut jotkut toiset ja heidän tekemiset tai asiattomuudet. Mutta ystävällisesti se uhri täytyy jopa lääkitä?
Mikä olisi rangaistus lakikirjan mukasn tuollaisten omavaltaista pahojen olojen hoito?
On sillä rikostutkijallakin varmasn tosi paha olo, kun miettii ja tutkii rikoksia. Ketkä syyllisiä, mitkä motiivit, mikä toteutustapa, koska ja miksi. Hirveän paha olo varmaan kun niitä köy läpi ja vihjailee muillekin. . Niin no eihän se kivaa ole aina tajuta lisää törkeyksiä mitö tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans. Mietin että kunhan itses saat pidettyä elossa niin se riittää.
miksi sinun pitäisi olla elossa? olet täysin turha eliö.
Ketjussa on joku sairas vikapää, älkää reagoiko vaan laittakaa suoraan poistoon!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä vanhoja jaksaa muistella. Eikä meistä varmaan mitään ylimpiä ystäviä koskaan tule, mutta hyvä, että pystytään olemaan asiallisissa väleissä.
Sinä itsehän muistelet ja kadut vanhoja asioita ihan alituiseen😳😳😳😳😳 Nyt tämä asia on muka kuitenkin ihan ok...Eipä toisaalta yllätä. Saas nähdä, milloin tämäkin asia kääntyy ihan päälaelleen. Kuten kaikki muutkin, kymmenet eri asiat.
Ihan sama monta noit nillittäjiä on. Kusipäitä ja itsensä kruunanneet vauva. Fi ssä suuriksi pelureiksi
😄😄😄😄😄😄