Mihin on unohtunut rakkaus? Ihmiset on pilalla.
Luin ketjuja, joissa miehet ja naiset haukkuvat kilpaa toisiaan.
Mihin on kadonnut rakkaus, pitkäjänteisyys ja toisesta välittäminen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täällä oikeassa maailmassa vauvapalstan ulkopuolella.
Niinpä.
Ihmiset on edelleen yllättävän selväjärkisiä oman kokemuksen perusteella. Lahkoista en tiedä kun en niissä liiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarifemakot on senKIN pilanneet, ihan kuten ovat pilanneet kaiken muunkin.
Tyypillisiä punikkituholaisia. Eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kaikilla on yhtä paskat oltavat kuin niilläkin.
Miesviha kieltämättä yhdistää osaa naisista mutta vain pientä osaa. Tämä porukka valitettavasti näkyy ja vaikuttaa suhteettomasti.
Kaikki naaraat vihaavat miehiä
Vierailija kirjoitti:
MV?
Idiot. Sinähän olet vauviksen sisäpuolella.
Järki sinulla ei enää kulje.
Naiset? Rakkaus?
Ei naiset rakasta kuin itseään
Av ei kuvaa normielämää. En ole koskaan ennen tällaiseen haukkumiseen törmännyt kuin täällä.
N57
Feministeiltä voi tiedustella mitä he tekivät rakkaudelle ja sukupuolten välisille suhteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarifemakot on senKIN pilanneet, ihan kuten ovat pilanneet kaiken muunkin.
Tyypillisiä punikkituholaisia. Eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kaikilla on yhtä paskat oltavat kuin niilläkin.
Miesviha kieltämättä yhdistää osaa naisista mutta vain pientä osaa. Tämä porukka valitettavasti näkyy ja vaikuttaa suhteettomasti.
Ei todellakaan ole pieni osa, suuri enemmistö.
Kaffebulla kirjoitti:
Minä rakastan omaa miestäni. Hän on upea tyyppi. Huonoja miehiä ei tarvitse rakastaa. Älkää naiset tyytykö huonoon!
Kerro tuo mun äidille joka 40 vuotta ollut julman julkinarsistin kanssa naimisissa, ei tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Lopun aika
Voi sitä silti rakastaa toisia ihmisiä pyyteettömästi vaikka suurinosa ei siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MV?
Idiot. Sinähän olet vauviksen sisäpuolella.
Järki sinulla ei enää kulje.
Oiva esimerkki lopun ajoista miten ihmiset vihaa toinen toisiaan ja pienikin kirjoitus laukaisee vastapuolessa vihaa:D
Vierailija kirjoitti:
Av ei kuvaa normielämää. En ole koskaan ennen tällaiseen haukkumiseen törmännyt kuin täällä.
N57
AV on naisten tapa näyttää mitä kaikki naiset todellisuudessa ajattelevat miehistä.
Pojistaan, veljistään, työkavereistaan, puolisoistaan, ukeistaan, isästään...
Kaikki naiset vihaavat jokaista miestä. On epärehellistä väittää mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57AV on naisten tapa näyttää mitä kaikki naiset todellisuudessa ajattelevat miehistä.
Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.
Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.
N57
Rakkaus vaatii myös antamista. Nykyihminen on ahne. Ei halua antaa mitään. Haluaa vain ottaa. Kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Naiset? Rakkaus?
Ei naiset rakasta kuin itseään
Aika monet naiset vihaavat itseään. Ja purkavat sen vihan miehiin.
Vierailija kirjoitti:
N57
Eikös tuohon ollut eräällä perusteluna se, että täällä voi sanoa sen, mitä livenä ei voi? Tietty jos se elämä on niin paskaa että koko ajan vituttaa, niin sit voi katsoa vaan peiliin.
"Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.
Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.
N57"
Yllättyisit kuinka moni äiti halveksii jopa omaa poikaansa. Yleisestikin miespuolisia.
Vierailija kirjoitti:
"Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.
Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.N57"
Yllättyisit kuinka moni äiti halveksii jopa omaa poikaansa. Yleisestikin miespuolisia.
Tämä. On vain ajankysymys milloin väkivalta leimahtaa ja feministit saavat mitä halusivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57AV on naisten tapa näyttää mitä kaikki naiset todellisuudessa ajattelevat miehistä.
Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.
Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.N57
Kyllä vihataan. Veljiäsi vihataan, poikiasi. Naiset haluavat esimerkiksi pakottaa heidät tekemään vasektomian ja ajattelevat miesten olevan jossain eläinten alapuolella.
Voit selitellä muuta, se ei muuta totuutta miksikään.
Ovatko ihmiset pilalla?
Vai ovatko ihmiset aina olleet tuollaisia ja siten poikkeus siitä on poikkeus