Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin on unohtunut rakkaus? Ihmiset on pilalla.

Vierailija
25.01.2026 |

Luin ketjuja, joissa miehet ja naiset haukkuvat kilpaa toisiaan. 

Mihin on kadonnut rakkaus, pitkäjänteisyys ja toisesta välittäminen? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarifemakot on senKIN pilanneet, ihan kuten ovat pilanneet kaiken muunkin.

Tyypillisiä punikkituholaisia. Eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kaikilla on yhtä paskat oltavat kuin niilläkin.

Miesviha kieltämättä yhdistää osaa naisista mutta vain pientä osaa. Tämä porukka valitettavasti näkyy ja vaikuttaa suhteettomasti.

Vierailija
22/41 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on täällä oikeassa maailmassa vauvapalstan ulkopuolella.

Niinpä.

Ihmiset on edelleen yllättävän selväjärkisiä oman kokemuksen perusteella. Lahkoista en tiedä kun en niissä liiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä punikkituholaisia. Eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kaikilla on yhtä paskat oltavat kuin niilläkin.

Miesviha kieltämättä yhdistää osaa naisista mutta vain pientä osaa. Tämä porukka valitettavasti näkyy ja vaikuttaa suhteettomasti.

Kaikki naaraat vihaavat miehiä

Vierailija
24/41 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV?

Idiot. Sinähän olet vauviksen sisäpuolella. 

Järki sinulla ei enää kulje.

Vierailija
25/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? Rakkaus?

Ei naiset rakasta kuin itseään

Vierailija
26/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei kuvaa normielämää. En ole koskaan ennen tällaiseen haukkumiseen törmännyt kuin täällä. 
N57

Vierailija
27/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeiltä voi tiedustella mitä he tekivät rakkaudelle ja sukupuolten välisille suhteille.

Vierailija
28/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pieni osa, suuri enemmistö.

Vierailija
29/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Minä rakastan omaa miestäni. Hän on upea tyyppi. Huonoja miehiä ei tarvitse rakastaa. Älkää naiset tyytykö huonoon! 

Kerro tuo mun äidille joka 40 vuotta ollut julman julkinarsistin kanssa naimisissa, ei tiedä paremmasta. 

Vierailija
30/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopun aika

Voi sitä silti rakastaa toisia ihmisiä pyyteettömästi vaikka suurinosa ei siihen kykene. 

Vierailija
31/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MV?

Idiot. Sinähän olet vauviksen sisäpuolella. 

Järki sinulla ei enää kulje.

Oiva esimerkki lopun ajoista miten ihmiset vihaa toinen toisiaan ja pienikin kirjoitus laukaisee vastapuolessa vihaa:D

Vierailija
32/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av ei kuvaa normielämää. En ole koskaan ennen tällaiseen haukkumiseen törmännyt kuin täällä. 
N57

AV on naisten tapa näyttää mitä kaikki naiset todellisuudessa ajattelevat miehistä.

Pojistaan, veljistään, työkavereistaan, puolisoistaan, ukeistaan, isästään...

Kaikki naiset vihaavat jokaista miestä. On epärehellistä väittää mitään muuta.

Vierailija
33/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

AV on naisten tapa näyttää mitä kaikki naiset todellisuudessa ajattelevat miehistä.

Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.

Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.

N57

Vierailija
34/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus vaatii myös antamista. Nykyihminen on ahne. Ei halua antaa mitään. Haluaa vain ottaa. Kaiken.

Vierailija
35/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset? Rakkaus?

Ei naiset rakasta kuin itseään

Aika monet naiset vihaavat itseään. Ja purkavat sen vihan miehiin.

Vierailija
36/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N57

Eikös tuohon ollut eräällä perusteluna se, että täällä voi sanoa sen, mitä livenä ei voi? Tietty jos se elämä on niin paskaa että koko ajan vituttaa, niin sit voi katsoa vaan peiliin.

Vierailija
37/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.

Toki jollain on huonoja kokemuksia, mutta isossa kuvassa ei ole. Eikä miehiä vihata.

N57"

Yllättyisit kuinka moni äiti halveksii jopa omaa poikaansa. Yleisestikin miespuolisia.

Vierailija
38/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.

N57"

Yllättyisit kuinka moni äiti halveksii jopa omaa poikaansa. Yleisestikin miespuolisia.

Tämä.  On vain ajankysymys milloin väkivalta leimahtaa ja feministit saavat mitä halusivatkin.

Vierailija
39/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Höpsis. Olen itse nainen ja sosiaalinen sellainen. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa puhumme paljon. Itselläni on pelkkiä poikia ja pelkkiä veljiä. Jos joku, niin minä kyllä tiedän, mitä naiset ajattelevat miehistä.

N57

Kyllä vihataan. Veljiäsi vihataan, poikiasi. Naiset haluavat esimerkiksi pakottaa heidät tekemään vasektomian ja ajattelevat miesten olevan jossain eläinten alapuolella.

Voit selitellä muuta, se ei muuta totuutta miksikään. 

Vierailija
40/41 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ihmiset pilalla?

Vai ovatko ihmiset aina olleet tuollaisia ja siten poikkeus siitä on poikkeus