Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin on unohtunut rakkaus? Ihmiset on pilalla.

Vierailija
25.01.2026 |

Luin ketjuja, joissa miehet ja naiset haukkuvat kilpaa toisiaan. 

Mihin on kadonnut rakkaus, pitkäjänteisyys ja toisesta välittäminen? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun aika

Vierailija
2/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näitä ei kannata hakea vauvapalstalta tai internetistä ylipäätään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täällä oikeassa maailmassa vauvapalstan ulkopuolella.

Vierailija
4/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kielsivät sen. Sdp hakkasi lapiolla ja poltti nuotiossa. 

Vierailija
5/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täällä oikeassa maailmassa vauvapalstan ulkopuolella.

Niinpä.

Vierailija
6/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vielä on. Älä arvioi ihmiskuntaa vauvapalstan perusteella :)

Vierailija
7/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä. Tiedän ja muistan rakastaneeni muutamaa naista. Vuosikymmeniä, vaan en saanut vastakaikua. Tyhmänä roikuin mukana toivoen heidän, tai siis edes yhden heistä huomaavan ja ymmärtävän arvoni. 

Ei tartte enää. En vihaa, tai inhoa, tai mitään muutakaan negatiivistä, mutta ymmärrän, ettei meistä olisi voinut tulla pariskuntaa, saati perhettä.

Eikä kenenkään tule jäädä minua kaipaamaan sen jälkeen kun kuolen.

Vierailija
8/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen ihmetellyt jo kauan. Tämän päivän sana on hyväksikäyttö, valitettavasti myös ihmissuhteissa. Niin kauan kuin jostakin ihmisestä on hyötyä,  on "rakkautta ", muuten "on kasvettu erilleen". Oikea rakkaus on kuollut jo aikoja sitten.  

9/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan omaa miestäni. Hän on upea tyyppi. Huonoja miehiä ei tarvitse rakastaa. Älkää naiset tyytykö huonoon! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös perhe. 

Rakastan miestäni, lapsiani, vanhempiani, sisaruksiani, koiraani. Paria ystävääkin tavallaan. 

Mieheni ja lasteni puolesta voisin jopa kuolla. ap

Vierailija
11/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt kuin ap. Avioliitto, erotaan 1-3 kk:n päästä (eikä mitään isoja kirkkohäitä tms.),

Eräs, entinen kaveri (en asu enää samassa kaupungissa, siksi entinen), alkoi mulle baaritiskillä: Oletko sä koskaan edes asunut naisen kanssa yhdessä? .... Ihmettelin tuota kysymystä, kun ei edes paljon juteltu (niitänäitä, on keliäkin pidellyt.....). Vastasin siihen, että en ole.

Mieli teki kyllä sanoa, eipä nuo sinunkaan avo/avioliitot ole onnistuneet. Päätin pitää pääni kiinni. Sellanen kaveri, jota arvostin, monta hommaa tehnyt elämässään ja arvostin häntä siitä. No, se arvostus kyllä väheni.

....

Toinen ketju oli tuosta Titanic-leffasta, en laittanut siihen mitään. Taidan olla aika vanhanaikainen (mies), mutta se papin "niin myötä- kuin vastoinkäymisissä". Sitten kun 1. vastamäki tulee, niin luovutetaan heti.

....

Mun ex sanoi suhteen alussa: Minä (siis hän) en tee koskaan lapsia enkä mene naimisiin. Mietin sitä, et mistäs tuo nyt tuli? Vastasin siihen, et minäkään, suunnitellut. .... Mietin sitä kumminkin: noista kahdesta: menisin kyllä naimisiin, mutta silloin pitäisi olla täysin varma tunne; huvikseni en. 

Vierailija
12/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäminen.

Vierailija
13/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään naaras ei ole ihmiskunnan historian aikana kertaakaan rakastanut miestä. Naaraat rakastavat ainoastaan jotain mitä mies heille tarjoaa.

Nykyään naaraat voivat itse hankkia lähes kaiken, joten "rakkauttakaan" ei enää teeskennellä.

Vierailija
14/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Minä rakastan omaa miestäni. Hän on upea tyyppi. Huonoja miehiä ei tarvitse rakastaa. Älkää naiset tyytykö huonoon! 

Sä olet miehiä vihaava spermaviemäri jolla ei (onneksi) ole miestä.

Vierailija
15/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarifemakot on senKIN pilanneet, ihan kuten ovat pilanneet kaiken muunkin.

Tyypillisiä punikkituholaisia. Eivät ole tyytyväisiä ennen kuin kaikilla on yhtä paskat oltavat kuin niilläkin.

Vierailija
16/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kylmiä eivät enää osaa rakastaa. Ihmiset ovat likaisia. Mitä puhtaampi ihminen on, sitä enemmän hän osaa rakastaa.

Vierailija
17/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kylmiä eivät enää osaa rakastaa. Ihmiset ovat likaisia. Mitä puhtaampi ihminen on, sitä enemmän hän osaa rakastaa.

Naaraat ovat aina olleet kylmiä sisältä. Teeskentelevät aikansa hyvää ihmistä.

Niin ne naamiot putoaa lopulta

Vierailija
18/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näitä ei kannata hakea vauvapalstalta tai internetistä ylipäätään

Palkattuja trolleja lietsomassa kaikenlaista eripuraa. Näissä tietyissä aiheissa alan uskoa touhun suunnitelmallisuuteen. Ei tosielämässä tule samanlaista aggressiota vastaan, sitten toki oma lukunsa syrjäytyneisyys johon ei löydetä muuta lohtua kuin anonyymi sukupuolittunut ihmisviha.

Vierailija
19/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusi pusi

Vierailija
20/24 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olen ihmetellyt jo kauan. Tämän päivän sana on hyväksikäyttö, valitettavasti myös ihmissuhteissa. Niin kauan kuin jostakin ihmisestä on hyötyä,  on "rakkautta ", muuten "on kasvettu erilleen". Oikea rakkaus on kuollut jo aikoja sitten.  

En usko että on mutta tätä ei vaan päästetä näkymään mediamaisemaan. Siellä jyllää typerä pinnallinen itsekeskeisyys, toisten välineellistäminen  ja muiden (pettymyksen tuottaneiden) syyttely/syyllistys. Eli narsistisen ihmisen kokemus maailmasta, jossa hän on joko uhri tai pelastaja muttei koskaan paha tai väärässä.