Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjastosta laina jolla varaajia jonossa

Vierailija
25.01.2026 |

Kun mun vuoro lukea se kirja, höh, yritän olla nopea (paitsi kurssikirjojen kanssa), jotta saan kirjan nopsaan kiertoon.

Että olen tyhymä! Kaikki muut pitävät tuollaisen varausjonoissa olevat kirjan viimeiseen palautuspäivään saakka.  No, olenpa kuitenkin kiltti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä ehdi lukea noita kirjoja neljän viikon aikana, joten siksi pidän ne ainakin lähelle viimeistä palautuspäivää.

Vierailija
2/4 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mahdollisuutta ravata kirjastossa joka päivä. Palautan sitten kun ehdin. Kirja voi lojua luettuna pöydällä vaikka kolme viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee hyvä mieli, kun vien takaisin heti luettuani. Usein jonotetut kirjat ovat sellaisia, että ne lukee muutamassa illassa. Mulla on paljon aikaa lukea ja asun kirjaston vieressä, ei aiheuta ongelmia toimia nopeasti. 

Vierailija
4/4 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mahdollisuutta ravata kirjastossa joka päivä. Palautan sitten kun ehdin. Kirja voi lojua luettuna pöydällä vaikka kolme viikkoa.

Jaa. Aloittajana, mulla toi kirjasto on päivittäisten reissujen varrella, ja palautusluukku sekä omatoimiaika....