Maanantaina kaikki palstakirjoituksesi heijastetaan työpaikkasi isolle screenille kaikkien ihmeteltäväksi
Kommentit (48)
Palstakirjoituksiani ei voi heijastaa työpaikkani seinälle. Mulla ei ole työpaikkaa.
Väitteeai on epätosi.
Siinäpä sitten heijastetaan, me olemme kaikki ajossa aamusta alkaen, ei ehditä istuskelemaan jouten.
Miksi hävettäisi? Ulosantini töissä on verbaalisessa muodossaan ihan samanlaista kuin tekstini täällä.
Minusta tulee isona joka paikan höylä.
Kyllä. Kaikilla on hauskaa ja naurattaa. Äkkiä piiloon työhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mursu
Ammattitaitoiselle mursuille on aina kysyntää.
siis, onko jollain av-palstalaisella työpaikka?
Maanantaina Pete Hegseth ja pari kenraalia esittelevät medialle palstakirjoituksia Pentagonin lehdistötilaisuudessa. Fox News Live ajaa mammapalstaa suorana ulos.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se kyttäkulttuuri toimii, että urkitaan kaikki mitä irti saadaan. Ja vähän päälle. Suomi nousuun!
Suurin osa palstalaisista kannattaa esinahatonta kalergi-toimintaa.
Ei jumalauta. En kehtaisi enää jatkaa työpaikassani. Kirjoittelua en tosin lopettaisi.
Mun työpaikalla ei ole isoja tai pieniä screenejä eikä kellään olisi aikaa sellaiselta mitään lukea, koska teemme sitä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mursu
Kyllä mursunviikset taas väpättää kun vtuttaa maanantaiaamuisin töihinlähtö niin pitää keksiä turhasta raivoamisen aihetta...
Meidän työpaikalla ei ole isoa screeniä. Ja vaikka olisikin, niin kovin harvaa kiinnostaisi tai sitten ne asiat olisivat jo kahvipöydässkin ääneen sanottuja
T: Raksa-akka.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina Pete Hegseth ja pari kenraalia esittelevät medialle palstakirjoituksia Pentagonin lehdistötilaisuudessa. Fox News Live ajaa mammapalstaa suorana ulos.
Tämä on nerokas idea!
Siittä vaan, ne kyllä tietää jo, etten tykkää Titanicista.
Jos konsernijohtaja soittaisi että "viittikkö tulla käymään". Paikalla olisi myös pari HR:n kalkkunaa ja sitten käytäisiin läpi kirjoituksia.
Aika vihaisia vastauksia tilanteeseen, joka on vain mielikuvitusta!
Muttaku SanAnVaPauS!