Kuinka moni työtön on tullut tässä kuussa järkiinsä ja mennyt töihin
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan töihin. Tuilla pärjää hyvin.
Älä nyt puhu paskaa. melkoista slummi elämää jouduin elämään työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä toimi. En ees viitti tosissaan hakea töitä vaikka pitkäaikaistyötön olenkin. Seuraavan vasemmistohallituksen aikana ajattelin sitten taas mennä töihin. Tällä paskahallitukselle en anna omaa panostani.
onnea työn hakuun kun papereissa lukee että loisinut vuosia. minä en ainakaan tollasta tyhmää vätystä palkkaisi.
No minä Juuri tulin keikalta ja taas on paku täynnä varastettua tavaraa Et sattus tarvitsemaan uutta pelitietokonetta ?
Menin töihin jo syksyllä. Paremmin tällä tavalla tienaa, vaikka ansiosidonnainenkin oli hyvä. Suosittelen kokeilemaan. Meidänkin firmassa on satoja paikkoja ihan julkisestikin auki.
Mä ryhdyin työhön. Imuroin ja putsasin vähän kaappeja tänään. Huhhuh, loppuillan voikin levähtää.
Joku on mennyt ja joku tullut. Ah hah haa!
Vierailija kirjoitti:
No minä Juuri tulin keikalta ja taas on paku täynnä varastettua tavaraa Et sattus tarvitsemaan uutta pelitietokonetta ?
Toivottavasti joku hakkaa sut hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Oi jospa se olisi omasta halusta kiinni. Vuan ei oo. Siel on sellasia portinvartijoita työnantajissa ja kieltämättä, työnhakijoita on snadisti pikkasen liikaa.
Nii-in. Keskipalkkaiseen työhön voi olla neljä tai viisi hakijaa. Kun olet haastatellut kolme ja valinnut yhden, tämä yksi ilmoittaa ettei olekaan käytettävissä. Ja samaan aikaan kuulemma työpaikkoja ei vain ole.
Kuinka työttömän apn saisi tulemaan tässä kuussa järkiinsä ja menisi helvettiin palstalta lässyttämästä vammaisia aivopierujaan ! Ai saatana mitä autistiretardipaska
Ei kuule. Keskipalkkaiseen työhön on satoja ellei tuhansia hakijoita paitsi opettajan työhön on muutama hakija, mutta kaikkien mielestä opettajan ammattiin ei pidä kouluttautua sillä opettajille ei kuulema ole töitä!
Tärkeintä on että jut kua vituttaa. Eli ei töihin.
Minä tein uudenvuoden lupauksen. Meni jo aattona paikalliseen Prismaan, aattelin että minusta tulisi hyvä alkon myyjä. Menin sisään juuri kun alkoivat laittamaan kiinni. Katselin siinä hyllyn laidassa jotain rommipulloa. Yhtäkkiä tarttui vartija olkapäähäni ja sanoi että laita pullo takaisin, enää myydä. Laitoin pullon hyllyyn ja sitten se tempaisi kauluksesta ja veti minut käytävälle ja laski säleikkö-oven, etten enää päässyt alkoon.
Minä masennuin tuollaisesta töykeästä kohtelusta. Aattelin sitten että jospa prisman myyjäksi, mutta portti ei enää auennut, sekin menee kiinni. Lähdin keskustaan, mietin että olisiko minusta tarjoilijaksi, tai edes kaljanlaskijaksi. menin tuttuun ravintolaan tiskille istumaan ja tilasin tuopin.
Baarimikko katsoi minua vähän ja kysyi, että onko millä maksaa. kaivoin taskusta kympin setelin ja sain oluen, jotain kolikoita vielä takaisin. Katselin Baarimikon työtä, lähinnä se on tyhjien tuoppien laittamista tiski-telineeseen, oluen laskemista hanasta ja rahastamista. Joskus joku tilasi jotain väkevää, laski pullosta mittaan ja sitten lasiin. Laski jostain nestepistoolista ainetta lisäksi lasiin. Ihme toimintaa. Katsoin kassakonetta, siinä oli nappuloita kuin siskonpojan tietokoneessa. Eihän nuita opi muistamaan millään. No, yhdeksaltä ne ampuivat raketit meidän kaupungissa, en huomannut ollenkaan. No, yritetään ensi vuonna työpaikan hakemista uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka työttömän apn saisi tulemaan tässä kuussa järkiinsä ja menisi helvettiin palstalta lässyttämästä vammaisia aivopierujaan ! Ai saatana mitä autistiretardipaska
tää ja persu hullu vois ampua ittensä palstan kovimmat kusipäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vittuako sitten länkytät töihin menosta Eikö helvetti kelpaa Pidä sitten perkele pääsi kiinni
"Yleistuki tulee voimaan toukokuussa, se on tarveharkintainen eli yleistukea vähentävät pääomatulot, omaishoidon tuki, osittainen varhennettu vanhuuseläke, perhehoitajan palkkiot, tekijänoikeuskorvaukset."
www.kela.fi/ajankohtaista/yleistuki-korvaa-kelan-tyottomyystuet-toukoku…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä toimi. En ees viitti tosissaan hakea töitä vaikka pitkäaikaistyötön olenkin. Seuraavan vasemmistohallituksen aikana ajattelin sitten taas mennä töihin. Tällä paskahallitukselle en anna omaa panostani.
onnea työn hakuun kun papereissa lukee että loisinut vuosia. minä en ainakaan tollasta tyhmää vätystä palkkaisi.
ite oot tyhmä ja sun isi on läski
Menin töihin yli 30 vuotta sitten jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vittuako sitten länkytät töihin menosta Eikö helvetti kelpaa Pidä sitten perkele pääsi kiinni
Lääkkeeeet vammanen.
Vierailija kirjoitti:
Menin töihin jo syksyllä. Paremmin tällä tavalla tienaa, vaikka ansiosidonnainenkin oli hyvä. Suosittelen kokeilemaan. Meidänkin firmassa on satoja paikkoja ihan julkisestikin auki.
Ettei ois tuhansia paikkoja?