Miksi PerusSuomalaiset miehet ei käy armeijaa?
Sebu, Vigelius, Halla-Aho, Keskisarja (?), ja moni muu persujen eturivin "sankari" on sluibanneet armeijasta.
Ja noita rottia pitäis kuunnella liittyen maanpuolustukseen? Hahah!
Kommentit (301)
Harmi, että armeijapalvelun ohella ei ole jotain muuta palvelusjärjestelmää. Luulisi maanpuolustuksen olevan niin tärkeä asia, että kaikkien kykyjä hyödynnetäisiin. Naisille sopivia tehtäviä löytynee runsaasti. Jopa pitsaa popsiville sokerikokista juoville peräkamarin ylipanoisille pojille voi löytyä tehtäviä esimerkiksi drone-sodankäynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat kovin ristiriitaista porukkaa:
- isämmaallisia mutta Suomen puolustus ei kiinnosta
- maahmuuttvastaisia, mutta puolella eduskuntaryhmästä on puoliso muualta ja jopa kuraverisiä lapsia
- arvokonservatiiveja, mutta puolet eduskuntaryhmästä tykkää omansukupuolisista
-Ovat itse työttömiä ja tuilla eläjiä mutta kannattavat yhteiskunnan tukien ja palveluiden leikkaamista.
-Yrittäjä-persut huutavat että menkää töihin mutta itse eivät halua palkata yhtään työtöntä
Vois muut työntekijät vetästä turpaa tollaista jankuttajaaaaaaaa.............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainut joka täällä jankkaa on sinä Peppukipee persuli 😂😂😂"
T: "Vasemmistoälykkö"
onpa sulla lapselliset jutut. miksi jäit 7vuotiaan tasolle?????
Johtuu vasemmistolaisuudestani.
Miksi tasa-arvoa kannattavat naiset eivät käy armeijaa? Se lisäisi tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat kovin ristiriitaista porukkaa:
- isämmaallisia mutta Suomen puolustus ei kiinnosta
- maahmuuttvastaisia, mutta puolella eduskuntaryhmästä on puoliso muualta ja jopa kuraverisiä lapsia
- arvokonservatiiveja, mutta puolet eduskuntaryhmästä tykkää omansukupuolisista
1) Olen käynyt armeijan, en pidä tätä vaatimuksena isänmaallisuudelle, mutta kun kerran näin on, niin olen sitten isänmaallisempi kuin 90% Vihreiden ja Vasemmiston äänestäjistä.
2) En vastusta maahanmuuttoa. Hyväksyn jopa rajatun määrän pakolaisia, mutta tietyn us-konnon osalta 0 maahanmuuttajaa on sopiva määrä. En ole etno nationalisti. Sen uskon edustajat voisi kyllä poistaa Suomesta.
3) Olen hillitysti arvokonservatiivi. Asenteeni on elä ja anna muiden elää, kunhan eivät häiritse minun elämääni. Seksuaalivähemmistöt eivät haittaa minun elämääni, tietty us-konto ja tietyt kulttuurit kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on ainakin itse sanonut että oli tuohon aikaan vihreä jonka ideologiaan armeija ei kuulunut. Sanoo myös että jälkeenpäin viisastuneena harmittaa ettei käynyt.
Helppo se on ny sit selitellä. Sinne vaan vapaaehtoisena.
Yli 28-vuotiaita ei enää oteta.
Reservin rajaa nostetaan,aliupseerit 65v asti,miehistö 60v
Niin, mutta yli 28-vuotiasta ei oteta yhäkään koulutukseen. Ymmärtäisit reservin ja armeijankäymisen eron jos olisit itse armeijan käynyt.
Me reserviläiset kyllä ylläpidämme sotilaallista toimintakykyä jatkuvasti harjoituksilla,entäs sinä?
Minä kuulun niihin reserviläisiin itsekin. Halla-ahoa ei oteta enää tuonikäisenä armeijaan ja viestit koskevat sitä. Yksi vasemmistojankka joka ei ole käynyt armeijaa ei ymmärrä että reservin ikärajan nosto ei muuta sitä tosiasiaa että yli 28-vuotiasta ei oteta enää koulutukseen.
mulla on isän kanssa dildot perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tasa-arvoa kannattavat naiset eivät käy armeijaa? Se lisäisi tasa-arvoa.
Vuodesta 95 saakka käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun ekaluokalla oleva poika kyllä tollaista paskaa jankutaaaa.
Pitäiskö perusVenäläisen opetella Suomea? Persut ei näemmä osaa edes kirjoittaa, niin miten ne nyt armeijaan pääsis. 😂
Mites muuten sun armeija??????????????
tais jäädä käymättä ton kehitysvamman takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun ekaluokalla oleva poika kyllä tollaista paskaa jankutaaaa.
Ei tosiaan edes tuonikäiset jankuta persua palstalla hymiöiden kanssa aamusta iltaan. Tuollaisen taustalla täytyy olla joku myöhemmin kehittynyt kierouma.
Vierailija kirjoitti:
Persuista tulee johtajia.
HAHA!
Vierailija kirjoitti:
Persuista tulee johtajia, heikompi aines joutaa sodassa eturiviin.
Ei tule sodan aikana sivarista armeijaan minkäänlaista johtajaa. Tykinruokaa ovat. Paitsi nuo aloituksessa mainituthan häipyy heti vähin äänin maasta.
Armeijassa ei kontata vaipoissa, ei sinne persuja voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitetaan ja luodaan joukkohurmosta etteivät erityisesti persut ole käyneet armeijaa.
No muutetaan sitten Suomen lakeja niin ettei armeijaa käymättömillä ole oikeutta äänestää vaaleissa. Sitten te varmaan olette tyytyväisiä?
Niiden ei kannattais leikkiä kovia ukkoja jos totuus on se että ovat munattomia pellejä jotka pelkää armeijaa.
Onhan se armeija aika epämiellyttävä paikka, jos on elänyt pumpulissa. Olisiko tarvetta esikoulun tyyliin jonkinlaiselle esiarmeijalle, jossa oppisi taitoja, jotka tekisivät armeijan käynnin helpommaksi.
Eihän persu voi mennä armeijaan ku selkä kipee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja tuli armeejasta pois muutaman kuukauden päästä äidin helmoihin. Kertoi itse saaneen hullumpaperit. 🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢
Pekka Haavisto ei ollu armeijassa ees muutamaa päivää. Ja 48% suomalaisista äänestäneistä halus sen ylipäälliköksi.
Halla ahokin haaveili presidenttiydestä, vaan haaveeksi jäi. Outoa olisikin kieltäytyjän johtaa armeijaa. Persut on kult...ti jonka johtajat odottavat seuraajiltaan kaikenlaisia urotekoja, itse eivät kuitenkaan niihin pysty. Persumiehet ottaa mallia mus...li...mi miehistä ja ihailevat heitä.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa ei kontata vaipoissa, ei sinne persuja voi ottaa.
Eiiii saatana miten lapselliset jutut sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän persu voi mennä armeijaan ku selkä kipee.
Persut ennen kutsuntoja: UGH! kyä ny meinaa si lähtee! SUOMI FINLAND PERKELE!
Persut kutsunnoissa: mulla lättäjalat, Krooninen ripuli, selkä kipee, heikot nilkat, ja todnäk ammun omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet ja persujen äänestäjät ovat velliperseitä. Senhän nyt kaikki tietää.
Se on säälittävä joka haluaa olla ilmanen orja mariaohisaloille ja sannamarineille ku naistenkaan ei sitä tarvi käyä
Ahaa. Eli Mutku Sanna on tekosyy jo teidän vuosikymmeniä sitten armeijassa käymättömyyteenne. :D
jankkaaan persuista kelan kämpästä käsin.