Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus: 167cm, paino: 61kg, ikä 42v, syke 112

Vierailija
01.06.2024 |

Minä en vaan enää jaksa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriökö painaa?

Vierailija
2/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke 112 soita 112.

Vierailija
4/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 / 62 / 42 / 57. Olen erittäin terve ihminen mutta töihin en ole päässyt.

Vierailija
5/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto ja olemattomat lihakset?

Vierailija
6/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke on ihan liian korkea! Onko verenpainetta? 

Vierailija
7/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuumuus.

- ap

Vierailija
8/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syke on ihan liian korkea! Onko verenpainetta?

On sitäkin.

- ap

Vierailija
9/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuumuus.

- ap

Ehkä lietsot itsesi stressitilaan toistelemalla negatiivista tarinaa kuumuudesta? Minulla on syke 52, joten pelkästään kuumuus ei voi olla syynä. Jos se olisi, niin silloin meillä kaikilla olisi syke yli 100.

Vierailija
10/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuumuus.

- ap

Ehkä lietsot itsesi stressitilaan toistelemalla negatiivista tarinaa kuumuudesta? Minulla on syke 52, joten pelkästään kuumuus ei voi olla syynä. Jos se olisi, niin silloin meillä kaikilla olisi syke yli 100.

En lietso. Jo lapsena en kestänyt kuumuutta. 

- ap

Vierailija
11/18 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuumuus.

- ap

Mulla syke 70 vaikka just treenasin ja söin.

Vierailija
12/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos sä olet 42-vuotias ja painat noin vähän, niin ei se ihme ole jos ei jaksa. Tuo syke 112 levossa kertoo jo siitä että nyt on ukko ihan loppuun palamisen partaalla tai sitten sulla on joku oikea vika kropassa. Ei se maailma makaamalla parane.

Nykypäivänä tuntuu olevan joku muotivillitys tämä ainainen valittaminen ja "jaksaminen". Ennen vanhaan sitä vaan mentiin ja tehtiin vaikka hampaat irvessä. Täällä vauvapalstalla uliseminen ei sun oloas muuta miksikään. Ota itseäs niskasta kiinni ja lopeta tuo itsesäälissä vellominen. Ei kukaan muu sun puolesta sun elämää elä. Jos ei maito maistu niin juo piimää mutta älä tule tänne muille pahaa oloa levittämään kun täällä pitäisi keskustella ihan muista asioista.

Mene lenkille tai töihin niin alkaa se sykekin tasoittua ja mieli kirkastua. Turha täällä on sääliä kerjätä kun maailma on muutenkin menossa ihan päin helvettiä tämmöisen pehmoilun takia. Get a grip sanon minä.

Vierailija
13/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sisätautien erikoislääkärille tuollasen sykkeen perusteella. Ei oo normaali ja sydän ei kestä vuosia ja vuosikymmeniä noin nopeaa sykettä. Itsellä 50- 60 ja ollut aina samaa luokkaa. Ikäihminen, nainen  jo olen ja harrastan kävelyä liikuntamuotona. Päivittäin n 8000- 15 000 askelta. 

Vierailija
14/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Tom Cruise, älä valita täällä.

Vierailija
15/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kääpíö

Vierailija
16/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, jos sä olet 42-vuotias ja painat noin vähän, niin ei se ihme ole jos ei jaksa. Tuo syke 112 levossa kertoo jo siitä että nyt on ukko ihan loppuun palamisen partaalla tai sitten sulla on joku oikea vika kropassa. Ei se maailma makaamalla parane.

Nykypäivänä tuntuu olevan joku muotivillitys tämä ainainen valittaminen ja "jaksaminen". Ennen vanhaan sitä vaan mentiin ja tehtiin vaikka hampaat irvessä. Täällä vauvapalstalla uliseminen ei sun oloas muuta miksikään. Ota itseäs niskasta kiinni ja lopeta tuo itsesäälissä vellominen. Ei kukaan muu sun puolesta sun elämää elä. Jos ei maito maistu niin juo piimää mutta älä tule tänne muille pahaa oloa levittämään kun täällä pitäisi keskustella ihan muista asioista.

Mene lenkille tai töihin niin alkaa se sykekin tasoittua ja mieli kirkastua. Turha täällä on sääliä kerjätä kun maailma on muutenkin menossa ihan päin helvettiä tämmöisen pehmoilun takia. Get a grip sanon minä.

Itsellä aina ollut leposyke 100-110, mitään vikaa ei ole koskaan todettu eikä käyrissäkään näy mitään häikkää. Olen hyvä kuntoinen, syke palautuu aerobisesta erittäin hyvin "normitasolle", minulla vaan se normitaso on liian korkea. Pidän kirjaa sykkeistä jaa käyn 5 vuoden välein ekg:ssä.

Vierailija
17/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

J0el H0kka

Vierailija
18/18 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti syke yli 100, yölläkään ei laske alle 70, koko elämäni ollut sama vika. Itselläni tosin myös erittäin alhainen verenpaine, joten ilmeisesti sydän kompensoi sykkeellä. Tutkittu on ja terveeksi todettu.

Lääkäri sanoi, ettei korkeasta sykkeestä tarvitse olla huolissaan kun verenpaine on matala, sydän ei kuormitu korkeasta sykkeestä samalla tavalla kuin jos paine olisi normaali tai korkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan