Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei eläkkeitä leikata?

Vierailija
25.01.2026 |

Toisille maksetaan korkeaa eläkettä useiden vuosikymmenten ajan. 10-15 vuoden eläkkeellä olon  jälkeen sopii aivan hyvin laittaa jokin katto sille eläkkeelle. Vaikka 2500 €/kk. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*i*t*t*u säähän nyt näytät oikein rakastavan kotimaan firmojen konkursseja. Tajuaksä v*i*t*u*n paviaani että kotimaan kulutus lepää nyt kokonaan eläkeläisten rahojen varassa?

Ymmärrätkö sä, ettei se raha lakkaa olemasta, vaikkei sitä jaettaisi korkeatuloisille eläkeläisille? Ihan satavarmasti duunari käyttää sen rahan hyödyllisemmin kuin 7000 euron eläkettä nauttiva oloneuvos. 

Vierailija
22/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*i*t*t*u säähän nyt näytät oikein rakastavan kotimaan firmojen konkursseja. Tajuaksä v*i*t*u*n paviaani että kotimaan kulutus lepää nyt kokonaan eläkeläisten rahojen varassa?

Ymmärrätkö sä, ettei se raha lakkaa olemasta, vaikkei sitä jaettaisi korkeatuloisille eläkeläisille? Ihan satavarmasti duunari käyttää sen rahan hyödyllisemmin kuin 7000 euron eläkettä nauttiva oloneuvos. 

Duunaria on kusetettu niin huolella ettei tässä kyllä ole näkynyt mitään 7000 euron tilinauhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 on todella hyvä eläke, minä saa noin 1400 ja olen tullut hyvin toimeen. Olen toki säästänyt koko elämäni ajan ja asunto on velaton. Tietenkään en voi matkustella, mutta enpä pode ilmastoahdistusta, kun  en ole lentelmässä. Korkeita eläkkeitä nostavat ovat jo varmasti työaikanaan saaneet hankittua asunnon ja paljon muuta, joten pärjäisivät vähemmällä.