Mies esti 4kk sitten. Edelleen olen estolla
Mistähän voi johtua? Ei sillä, että ahdistelisin tai pommittaisin häntä viesteillä. Kyllä jätän rauhaan, mutta edelleen vain olen estolla. Ihmettelen vain että miksi. Tunsimme toisemme noin vuoden, ja kyllä siinä ihastuttiinkin, jopa rakastuttiin. Kerroimme monesti rakastavamme toisiamme ja kaikki oli hyvin.
Jossain vaiheessa mies vain etääntyi ja päätin sitten että juttu on nyt tässä, jos ei häntä kiinnosta. Olen kyllä monta kertaa aiemminkin kertonut että voimme kyllä jättää jutun tähän jos ei häntä kiinnosta. Aina hän kuitenkin sanoi, että kiinnostaa. Minä olin aina se aloitteellisempi osapuoli.
Sitten päätin että juttu on lopullisesti ohi ja hän esti. Ei sanonut siihen yhtikäs mitään.
Tämä on jäänyt kaivelemaan ja mietin häntä usein. Kun ei saatu asioita juteltua, eikä edes hyvästeltyä.
Miksi täytyy pitää estolla?
Kommentit (12)
Jos olisit normaali, et tietäisi olevasi estetty. Eli syystä olet blokattu.
Oot liian raskas aihe. Parempi estää ja unohtaa. Muuten tulee sydänsuruja
No sinähän se päätit, että juttu on ohi. Mitä sitä vatvomaan? Vai luulitko, että yrittäisi saada sinut takaisin?
No ehkä olet se vanha suola joka janottaa mutta vanhat suolat pitää heittää pois.
Sinä päätit jutun olevan ohi ja hän teki osaltaan saman. Toki vähän tökeröä suoraan estää, mutta hän nyt ei kyennyt muulla tavalla asiaa käsittelemään. Anna olla ja mene eteenpäin. Poista hänen numeronsa ja lopeta kyttäys.
Kuulostaa lähinnä siltä että vuoden ajan ap on pitänyt toista löysässä hirressä uhkailemalla että voidaan erotakin ellen saa läpi tahtoani. Ja kun lopulta otti eron, mies totesi sen olevan lopullinen eikä mikään testataan tuleeko ikävä-"ero"
Mitäs leikit. Ei pidä kiukutella tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin? Silloinhan katoaa toisen profiilikuva näkyvistä. Normaali ihminen on siis sokea?
- eri
Onko normaalia estää tuolla lailla, jos asutaan yhdessä ja ollaan pari?? Mulle on käynyt niin exän kanssa. Minusta outoa, hänellä taisI olla jotain salattavaa? Esti mut kuulemma rangaistuksena jostain asiasta(En kyllä tiennyt mistä) ja jätti sen lopulta päälle suhteen ajaksi. Kyllä mun mielestä suhteessa pitää olla avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin? Silloinhan katoaa toisen profiilikuva näkyvistä. Normaali ihminen on siis sokea?
- eri
Minulla ei roiku mitään profiilikuvia näkökentässä. Jos puhut somesta, et käsittääkseni näe profiilikuvia, ellet käy stalkkaamassa. Ja ex ilmeisesti ei halua exän stalkkaavan, siksi estot.
Ei pidä erota, jos ei halua. Aloittaja on ilmeisesti pitkään uhkaillut erolla, ja sitten eronnut. Miksi enää sen jälkeen pitäisi kommunikoida?
Voi vattu, mikä riippakivi oli. Get over it.