Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä muoti tatuoida käsivarret on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa

Vierailija
25.01.2026 |

Todella ruma trendi. En ymmärrä ketä näkee nuo hienoina.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on pari pientä tatuointia. En kadu niitä mutta lisää en ota.

Seuraan välillä Youtubessa Ruuhkainkeriä ja voi jestas että alkaa olla leimaa siellä ja täällä. Kaulatatuointi ilmestyi ehkä kesällä ja nyt oli ottanut korvan viereen kasvoihin jotain suttua sekä Madonna-lävistyksen....en sanoisi tyylikkääksi.

Vierailija
122/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhruista roskakulttuuria. Puhdas iho tai jokin yksittäinen, OIKEASTI merkityksellinen leima, on parasta.

Mut nää luuserit kuvittelee olevansa citysotureita, jotka uhraavat henkensä heimolleen tai siis niiku sillen jotain semmost tosi jänskää ja tooosi persoonallista, mun joka tatskalla on Tarinansa (kun kaverillakin on, kuin muillakin mun cooleina pitämillä tyypeillä on, koska muutkin ottaa, koska oli vähän humalassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Monessa michelin-tähden/michelin-oppaan mainibban saaneella ravintolallakin olen nähnyt tatuoituja kokkeja. Mutta luonnollisesti vauvapalstajan Asian Tuntijat eivät syö koska tatuoitu kokki tekee pahaa ruokaa.

Ei välttämättä tee, mutta ehkä itseäsikin saattaisi pelottaa, jos joku likaisen oloinen tyyppi käpälöi annostasi. 

Vierailija
124/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa älykkyyden ja sivistyksen merkki on puhdas iho.

Vierailija
125/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käsivarsia on tatuoitu tuhansia vuosia, niin mitäpä lottoot onko menossa ohi.. Typerys 

Tatuointi oli ennen harvinaista. Sellaisia oli vain linnakundeilla ja merimiehille. 

Olen syntynyt 1960-luvulla eikä kellään tutullani ole ollut tatuointeja. Nuorilla ne on yleisiä. 

Vierailija
126/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on aina ollut yleisempää juuri alemman tason yhteiskuntaluokissa.

Vierailija
127/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on että jää koukkuun tatuointeihin. Sitten on keho täynnä niitä. 

Vierailija
128/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkiä iholla, överi-fillerit ja mesolankaa, ripsipidennykset, rakennekynnet ja purkista tekorusketus. Mies joku motskarikerhon steroidimonsteri. Ihanaa ja niin tyylikästä!

Vierailija
129/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se töhritty iho RUMA, mutta jokaisen oma asia. Turbohuuletkin on RUMA, mutta voin katsoa muualle jos näen. On paksu persekin RUMA, mut onneks ei oo pakko katsoa.

Vierailija
130/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsivarressa tatuointi ja lisää on tulossa myöhemmin. Mä nyt koitan vaan ymmärtää, että mikä tässä nyt on se ongelma. Käsivarsi tatuoinnit rumia?  Okei, asia selvä. Mun kohdalla ainakin tää mielipide menee korvasta sisään ja toisesta ulos. AP:n ei tatuointeja itselleen tarvitse koskaan ottaa, jos hän ei sitä halua. Se on tässä elämässä se hauska puoli. Ei mulla muuta, kiinnostava keskustelu. En kyllä usko kenenkään tatuoidun ihmisen tämän keskustelun luettuaan repivän käsivarsinahkojaan irti, joidenkin tuntemattomien mielipiteiden takia.

Vierailija
131/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käsivarressa tatuointi ja lisää on tulossa myöhemmin. Mä nyt koitan vaan ymmärtää, että mikä tässä nyt on se ongelma. Käsivarsi tatuoinnit rumia?  Okei, asia selvä. Mun kohdalla ainakin tää mielipide menee korvasta sisään ja toisesta ulos. AP:n ei tatuointeja itselleen tarvitse koskaan ottaa, jos hän ei sitä halua. Se on tässä elämässä se hauska puoli. Ei mulla muuta, kiinnostava keskustelu. En kyllä usko kenenkään tatuoidun ihmisen tämän keskustelun luettuaan repivän käsivarsinahkojaan irti, joidenkin tuntemattomien mielipiteiden takia.

Ap on yksi ja sama henkilö joka vähintään kerran viikossa avaa aiheesta keskustelun ja tuo aina samat kliseet esille kerta toisensa jälkeen. 

Vierailija
132/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa alkaa mennä puhtaaseen ja luonnolliseen suuntaan ihmiskeho, mutta Suomessa tuhnutus vaan jatkuu... Jälkeenjääneisyyttäkö???🤭

Vierailija
133/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit huomio! Ostakaa paperia lapsillenne, etteivät alkaisi sotata omia käsivarsiaan.

Vierailija
134/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa alkaa mennä puhtaaseen ja luonnolliseen suuntaan ihmiskeho, mutta Suomessa tuhnutus vaan jatkuu... Jälkeenjääneisyyttäkö???🤭

Mitä tarkoitat vaan jatkumisella? Eikö tatuoinnit ole aika pysyviä, niin tuskin ne yhtäkkiä itsestään alkavat "puhdistumaan" poispäin Suomessa tai muuallakaan

Vierailija
135/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa älykkyyden ja sivistyksen merkki on puhdas iho.

Miksi tulevaisuudessa älykkyys ja sivistys olis näkyvillä ihmisen pinnasta?

Vierailija
136/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli vankilakundeilla ja merimiehillä. Vissiin aikansa kuluksi niitä töhersivät. Valitettavasti vielä nykyisinkin tatskoista on kyllä esteettisyys kaukana. Lahjattomien töherryksiä. Ja usein yhtä sotkua ja mustetta koko tatskat täynnä. 

Vierailija
137/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa muoti on muuttunut luonnolliseen päin, mutta Suomessa sitä ei vissiin vielä tiedetä. 

Tatskat, paksut perät, huulet jo last season.

Vierailija
138/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisa näky kun tatuoitu keski-ikäinen äiti kävelee tatuoidun teinityttönsä kanssa kauniina kesäpäivänä. Molemmat yhtä pahan näköisiä. Omasta mielestään tietysti cooleja. 

Vierailija
139/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-2000 luvun alussa tatuointeja oli lihaksikkailla miehillä. Nyt kaikenlaisilla mikkihiirillä on siimakädet tatuoituna! Pit olla habaa ennen kuin mitään leimaa ottaa käteen! 💪

Vierailija
140/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu?