Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä muoti tatuoida käsivarret on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa

Vierailija
25.01.2026 |

Todella ruma trendi. En ymmärrä ketä näkee nuo hienoina.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolet vasemmasta kädestä tatuoitu, kyynerpäästä ranteeseen asti. Samoin toinen jalkapöytä ja sormesta kans löytyy pieni tatska. Minkäs sille mahtaa kun 19v wt-teininä ne oli tosi cool, nyt pitää vaan elää asian kanssa et tuli rumennettua ihoa. Samaa mieltä, rumia ovat. Poistoprosessiin en lähe kumminkaan, mielummin kannan mokiani mukanani. Kaikki rupsahtaa ja kuolee joskus eikä tällä kropan ulkonäöllä loppujen lopuksi niin väliä ole, kunhan toimii ja on terve. 

Vierailija
142/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa älykkyyden ja sivistyksen merkki on puhdas iho.

Tunnen tarpeeksi monta täysin imbesilliä tatuoimatonta joten ei todellakaan tae mistään mut jatka vaan harhassa elämistäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuointi otettuna jo vuosikausia sitten eikä ole tähän päivään asti ollut esteenä millekään. On kouluttauduttu, työllistytty, menestytty työelämässä, on ystäviä, hyvä parisuhde ja perhekin tuloillaan. En keksi yhtään syytä miksi sitä pitäisi katua? Miksi pitäisi välittää mitä joku ventovieras netissä on minun ihostani mieltä?

Vierailija
144/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just kokeilla pitää ola tatskatut käsyivarret?

Vierailija
145/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan näyttää: "Minä olen olemassa, katsokaa!"

Vierailija
146/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siitä kerro että yrittävät olla koviksia. Itsellä eräs työkaveri tällainen, ja erittäin hyökkäävä ja töykeä kaikin puolin. 

Vierailija
147/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOOK AT ME! LOOK AT ME.

Vierailija
148/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin liittyy erittäin mielenkiintoinen tarina🤭

Vierailija
149/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä muoti puuttua toisten ihmisten asioihin ja kroppaan on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa!

Haista paska. Miltäs tämä kuulostaa?

Suututtaako kun joku huomauttaa toisten kehoihin puuttumisen olevan rumempaa kuin tatuoinnin hankkiminen?

Mikään en ole rumempaa kuin en kammottavat töhryt iholla. Luulisi, että ovat myös karmeaa myrkkyä elimistölle kun suurina pintoina imeytyvät kehoon. Mukavaa hankkia syöpä pilaamalla ensin vapaehtoisesti ihonsa törkeän rumilla töherryksillä.

Vierailija
150/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puolet vasemmasta kädestä tatuoitu, kyynerpäästä ranteeseen asti. Samoin toinen jalkapöytä ja sormesta kans löytyy pieni tatska. Minkäs sille mahtaa kun 19v wt-teininä ne oli tosi cool, nyt pitää vaan elää asian kanssa et tuli rumennettua ihoa. Samaa mieltä, rumia ovat. Poistoprosessiin en lähe kumminkaan, mielummin kannan mokiani mukanani. Kaikki rupsahtaa ja kuolee joskus eikä tällä kropan ulkonäöllä loppujen lopuksi niin väliä ole, kunhan toimii ja on terve. 

Tpivottavsti pysyt terveenä, nuo ihosi töhryt, paitsi että ovat rumia, sisältävät muös kaikenmaailman myrkkyjä ja raskasmetalleja, jotka aiheuttavat taatusti syöpää pitkässä juoksussa. Minua ainakin pelottaisi jos ihoni olisi täynnä myrkkyjä. 

Vierailija
151/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tatuointi otettuna jo vuosikausia sitten eikä ole tähän päivään asti ollut esteenä millekään. On kouluttauduttu, työllistytty, menestytty työelämässä, on ystäviä, hyvä parisuhde ja perhekin tuloillaan. En keksi yhtään syytä miksi sitä pitäisi katua? Miksi pitäisi välittää mitä joku ventovieras netissä on minun ihostani mieltä?

Tässä aika painava syy, varsinkin jos jälkikasvua suunnittelee : https://yle.triplet.io/uutiset/perati-4-000-tatuointivareissa-kaytettav…

Vierailija
152/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä muoti puuttua toisten ihmisten asioihin ja kroppaan on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa!

Suututtaako kun joku huomauttaa toisten kehoihin puuttumisen olevan rumempaa kuin tatuoinnin hankkiminen?

Mikään en ole rumempaa kuin en kammottavat töhryt iholla. Luulisi, että ovat myös karmeaa myrkkyä elimistölle kun suurina pintoina imeytyvät kehoon. Mukavaa hankkia syöpä pilaamalla ensin vapaehtoisesti ihonsa törkeän rumilla töherryksillä.

"Suurina pintoina imeytyvät kehoon" :D Pääasiassa se muste pistetään ihon pinnan alle ja siihen se myös jää, vaikka varmasti sieltä myös jotain lähtee verenkiertoonkin ym. Ensimmäisestä lauseestasi päätellen taitaa sullakin olla erinäiset myrkyt kulkenu kehossa ja tehny oikosulkua

Vierailija
153/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tpivottavsti pysyt terveenä, nuo ihosi töhryt, paitsi että ovat rumia, sisältävät muös kaikenmaailman myrkkyjä ja raskasmetalleja, jotka aiheuttavat taatusti syöpää pitkässä juoksussa. Minua ainakin pelottaisi jos ihoni olisi täynnä myrkkyjä. 

Oon eri ja otin kans tatuointeja nuorena. Voisin toki pelätä syöpää ym musteista aiheutuvia haittoja, mutta en pelkää, koska siitä ei olis mitään hyötyä enää tässä vaiheessa.

Vierailija
154/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
155/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä aika painava syy, varsinkin jos jälkikasvua suunnittelee : https://yle.triplet.io/uutiset/perati-4-000-tatuointivareissa-kaytettav…

Niin, kemikaalit voivat aiheuttaa yliherkkyyttä. Tässä oli mikä uutinen?

Vierailija
156/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan töhrynahoille:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201805022200913110

Mitä siinä lukee? Tää töhrynahka ei nimittäin aio hyväksyä iltalehden evästeitä, joista kieltäytimisestä pitäis maksaa

Vierailija
157/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta paljas iho on ruma, joten tasoissa ollaan. Mutta näköjään vain toinen meistä väittää oman mielipiteensä olevan ainoa oikea. 

Vierailija
158/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneks ei tullu nuorempana otettuu tatskoi.

Vierailija
159/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurina pintoina imeytyvät kehoon" :D Pääasiassa se muste pistetään ihon pinnan alle ja siihen se myös jää, vaikka varmasti si

Taisi iskeä vajakilla defenssit päälle😅 Ymmärettävää, kyllä minuakin pelottaisi. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsalaistutkimus-tatuoinnit-nosta…

Vierailija
160/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmaisten touhuja ja homojen!