Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä muoti tatuoida käsivarret on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa

Vierailija
25.01.2026 |

Todella ruma trendi. En ymmärrä ketä näkee nuo hienoina.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää inkkiä hihaan ja toiseenkin käteen fullslav. Mummot kauhistelee, mut mitä sitten. Työpöydällä on valmiina projekti, nyt vaan hiihtoloman sesonkitöillä rahat ja kevään lopulla neulan alle. Se tunne kun pitkän odottelun jälkeen saa käteen taas leimaa, ai että.

Muiccunen

Fullslav... täysslaavi... onpa kiva. 

Kokohihan hinta 2000 - 6000 €, eli ei onnistu sulta, sossuloispersu. Etkä sä kestä neulaakaan. 

Vierailija
82/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit jotka näkyy on perseestä.

Enpä ole näkymätöntä tatuointia nähnyt. Tai no, arpitatuoinnit ei näy niin kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsivarsissa tatuointeja ja perjantaina tulee lisää. Aivan sama mitä mieltä jotkut ovat asiasta. Mun iho ja voi katsoa muualle jos häiritsee. Mun tatuoinnit ei vaikuta kenenkään elämään enkä vahingoita niillä ketään.

Vierailija
84/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit jotka näkyy on perseestä.

Kaikki läskiperseet jotka näkyy, on perseestä. (Ns. Työmiehen hymyt).

Tatskat jees, kunhan on ammattitaidolla tehty eikä persupenan piirtelyharjoituksia kännissä.

Luulen että ap meni sen virheen tekemään ja nyt sitä kaduttaa.

Vierailija
85/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ikävää, että ymmärryksesi on niin niukka.

Kuitenkin; kun Suomessa olemme, osatkaamme siis  suomea: "En ymmärrä, kuka näkee..."

Varsinaissuomalaisuutesi selittää käytöstäsi, muttei tee siitä hyväksyttävää.

Vierailija
86/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ruma villityshän se on. Ihmettelen mikä hinku ihmisillä on rumentaa itseään kun harva niin kovin kaunis on muutenkaan.

Eikä niitä ole yhtään kiva katsella. Silmät pitää laittaa kattoon, lattiaan tai sitten tapittaa vastapuolta vain silmiin. Muuten ei kestä olla.

Vierailija
87/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käsivarsia on tatuoitu tuhansia vuosia, niin mitäpä lottoot onko menossa ohi.. Typerys 

No tuhansia vuosia sitten on voitu tatuointi aloittaa, mutta kyllä se oli vähintäänkin satoja vuosia ihan rikollisten ja merimiesten tapa vaan, ja sitten yhtäkkiä tuli muoti-ilmiöksi ehkä 15v sitten.

Vierailija
88/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käsivarsissa tatuointeja ja perjantaina tulee lisää. Aivan sama mitä mieltä jotkut ovat asiasta. Mun iho ja voi katsoa muualle jos häiritsee. Mun tatuoinnit ei vaikuta kenenkään elämään enkä vahingoita niillä ketään.

Juuri niin. Henkisesti terveet eivät kiihkoile muiden ihosta, oli se sitten valkoinen, musta tai kirjava.  Se on asia, johon pahinkaan narsisti ei voi vaikuttaa. 

Vierailija
89/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käsivarsia on tatuoitu tuhansia vuosia, niin mitäpä lottoot onko menossa ohi.. Typerys 

No tuhansia vuosia sitten on voitu tatuointi aloittaa, mutta kyllä se oli vähintäänkin satoja vuosia ihan rikollisten ja merimiesten tapa vaan, ja sitten yhtäkkiä tuli muoti-ilmiöksi ehkä 15v sitten.

Se on ollut muotia ainakin 10 000 vuotta, lapsonen. Ötzillä oli tatuointeja.

Vierailija
90/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista tulee ns "halpa ja suttuinen" fiilis

Vierailija
91/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuli vastaa kuva missä oli viisi ihmistä ja neljällä oli pitkähihaiset puserot päällä ja yhdellä t-paita. Yhdellä oli käsivarret tatuoituna😂😅🤣

Ja neljällä personallisuutta.

Sitä ei näy olevan sulla.

No nyt oli niin persoonallinen vastaus, etten olisi itse keksinyt.

Vierailija
92/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihatatuoinnit on trendi siinä missä tribaalitkin oli. Vähän luulen, että alkaa kohta mennä jo muodista. Niitä ei kyllä sitten peitä millään.

Kaulatatuoinnit näyttää siltä kuin olisi ikuisesti poolopaita päällä, itseä ahdistaisi.

Tatuoinneista tulee koko ajan enemmän tietoa ja esim linkittyy syöpiin, se ehkä hillitsee tulevaisuudessa niiden ottamista.

Vierailija
93/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytys tulee

Vierailija
94/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan olla kovempia kuin muut. Merimiehet ja rikolliset halusivat ja haluavat monet edelleen osoittaa kovuutensa ja erilaisuutensa tatuoinneilla. Nykyään taviksetkin haluavat olla koviksia, ja luulevat olevansa coolimpia tyyppejä, kun ottavat näkyviä tatuointeja. Kukin päättäköön, onko se coolia.

Vierailija
95/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle tulee halpa ja suttuinen fiilis muiden ihosta, otapa sitä Ketipinoria mitä sulle lääkäri määräsi. Reseptiin oli perustellut syyt.

Vierailija
96/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihatatuoinnit on trendi siinä missä tribaalitkin oli. Vähän luulen, että alkaa kohta mennä jo muodista. Niitä ei kyllä sitten peitä millään.

Kaulatatuoinnit näyttää siltä kuin olisi ikuisesti poolopaita päällä, itseä ahdistaisi.

Tatuoinneista tulee koko ajan enemmän tietoa ja esim linkittyy syöpiin, se ehkä hillitsee tulevaisuudessa niiden ottamista.

Esitä edes yksi vertaisarvioitu tutkimus väitteesi tueksi.

Vierailija
97/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle tulee halpa ja suttuinen fiilis muiden ihosta, otapa sitä Ketipinoria mitä sulle lääkäri määräsi. Reseptiin oli perustellut syyt.

Tatuoitu iho ei ole sun oikea iho vaan sutattu iho. Kyllä sellaisesta saa tulla halpa fiilis.

Vierailija
98/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussinaamat on  kaikkein urpoimpia. Ei pysty käsittämään.

Vierailija
99/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihatatskat ovat älykääpiöiden hommaa.  Ja tatskat yleensä. Kesäisin rannoilla näkee 45+ miehiä ja naisia, joilla on vanhat ja roikkuvat tatskat kaikkialla. Niin rumaa, niin rumaa. Minulla ei ole yhtäkään tatuointia. Ei ole miehelläni, eikä (4) lapsillani. Tatskat ovat järjettömän rumia. Tatskojen rumuuden tietävät myös ne, jotka puolustavat tatskoja - heidän on saatava mahdollisimman paljon tyyppejä puolelleen, etteivät näyttäisi siltä, mitä oikeasti ovat: tatuoituja idiootteja. 

Vierailija
100/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuli vastaa kuva missä oli viisi ihmistä ja neljällä oli pitkähihaiset puserot päällä ja yhdellä t-paita. Yhdellä oli käsivarret tatuoituna😂😅🤣

Ja neljällä personallisuutta.

Sitä ei näy olevan sulla.

No nyt oli niin persoonallinen vastaus, etten olisi itse keksinyt.

Copy/paste-persujen vihaspämmejä ei voi väittää persoonallisiksi. Ei näinollen  myöskään sinua, joka papukaijana jankutat kliseitä.