Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä muoti tatuoida käsivarret on peräisin? Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa

Vierailija
25.01.2026 |

Todella ruma trendi. En ymmärrä ketä näkee nuo hienoina.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin liittyy erittäin mielenkiintoinen tarina🤭

Jep, Oltiin kännissä kavereiden kanssa Torremolinoksessa ja käytiin läpällä ottamassa tatuoinniit......... ja niin edelleen. Tai jossain festareilla toikkaroitu naula päässä ja siellä saatu kuningasidea lyödä leimaa iholle. Tatuoijat keräävät rahat pois tyhmiltä ja taputtavat karvaisia käsiään tyytyväisinä.

Vierailija
162/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tatuointi otettuna jo vuosikausia sitten eikä ole tähän päivään asti ollut esteenä millekään. On kouluttauduttu, työllistytty, menestytty työelämässä, on ystäviä, hyvä parisuhde ja perhekin tuloillaan. En keksi yhtään syytä miksi sitä pitäisi katua? Miksi pitäisi välittää mitä joku ventovieras netissä on minun ihostani mieltä?

Tässä aika painava syy, varsinkin jos jälkikasvua suunnittelee : https://yle.triplet.io/uutiset/perati-4-000-tatuointivareissa-kaytettav…

Niin, kemikaalit voivat aiheuttaa yliherkkyyttä. Tässä oli mikä uutinen?

No tässä  lisää: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537024002281?__c…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin liittyy erittäin mielenkiintoinen tarina🤭

Jep, Oltiin kännissä kavereiden kanssa Torremolinoksessa ja käytiin läpällä ottamassa tatuoinniit......... ja niin edelleen. Tai jossain festareilla toikkaroitu naula päässä ja siellä saatu kuningasidea lyödä leimaa iholle. Tatuoijat keräävät rahat pois tyhmiltä ja taputtavat karvaisia käsiään tyytyväisinä.

Lisäksi näiden känni-idioottien tatskat ovat aivan sairaan rumia😂

Vierailija
164/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni asia on mielestäni todella ruma mutta eipä tuo muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ole itseltäni millään tavalla pois.

harvalle se mitään tuokaan kun joutuu katsomaan niitä rumia töherryksiä esim palvelutyöntekijöissä

Niinkö? Minä en kuvittele ostaessani sen 3e maksavan pullan kuin ostavani sen pullan, en koko työntekijää. 

Antaa sangen epähygienisen vaikutelman kun kaikki paikat töhritty. Tämä korostuu etenkin elintarvikealalla.

Kai tajuat että se pigmentti on siellä ihon alla? Ole huoleti, muoviin pierunhajuisine suojakaasuineen pakatut elintarvikkeesi ovat turvassa myyjän "törkyisiltä" käsiltä. Toivottavasti tuotantolinjalla ei ollut törkyä.

Vierailija
165/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihosairauksia ja syöpää voi esiintyä huomaamatta mustilla käsivarsilla ja selkäkin jo sutataan.

No mitä sua jonkun syöpä haittaa? Ole tyytyväinen että itse voit tsekata omat luomesi.

Vierailija
166/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee vinkuun vajakin defensseistä vastauksena viestiin, jossa ei yhtään kielletty tatuointien myrkyttävän kehoa, niin saa olla itse aika vajaa sellaisella tavalla, jossa oma näkökulma tulee kunnollisen luetunymmärtämisen esteeksi

Vierailija
167/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihosairauksia ja syöpää voi esiintyä huomaamatta mustilla käsivarsilla ja selkäkin jo sutataan.

No mitä sua jonkun syöpä haittaa? Ole tyytyväinen että itse voit tsekata omat luomesi.

Veronmaksajat joutuvat maksamaan teidän idioottien töhrynahkojen hoitokulut, ettå siinä mielessä se haittaa

-Eri

Vierailija
168/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enempi mä ihmettelen naama- ja kaulatatuointeja. Miksi?

Ne tatuoidaan vasta, kun kädet ja jalat on jo täynnä. Sitten silmämunat viimeisenä. 

Paljon halvemmaksi tulisi käydä suoraan hakemassa mielenterveyslääkkeet.

Vierailija
169/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajat joutuvat maksamaan teidän idioottien töhrynahkojen hoitokulut, ettå siinä mielessä se haittaa

-Eri

Niin, se vähän niinkuin on yhteiskunnan pointti. Samoin me täysjärkiset maksetaan mielenterveysongelmaisten hoitokuluja. Buu-huu.

Vierailija
170/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee vinkuun vajakin defensseistä vastauksena viestiin, jossa ei yhtään kielletty tatuointien myrkyttävän kehoa, niin saa olla itse aika vajaa sellaisella tavalla, jossa oma näkökulma tulee kunnollisen luetunymmärtämisen esteeksi

Yhyy, tatuoinnit ovat kauniita eivätkä yhtään myrkyllisiä, tyhmät väittävät muuta, nyyh. Kaikkia parhaat ottavat tatuointejq koska ne kertovat yksilöllisen tarinan ja sitä paitsi paljas iho on ruma. Ja niin, kaikilla lääkäreillä ja aivokirurgeillakin on tatuointeja, nih. 

Pmö on ihan valhetta, perkele: 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537024002281?__c…

Vierailija
171/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Niin, se vähän niinkuin on yhteiskunnan pointti. Samoin me täysjärkiset maksetaan mielenterveysongelmaisten hoitokuluja. Buu-huu.

Niinhän se non, yhteiskunta joutuu maksamaan kaiken maailman vajakkien hoitokulut, kun nämä idiootit tietentahtoisesti ja vapaaehtoisesti tunkevat nahkaansa kaiken maailman myrkkyjä. Monesti vielä tupakoivat ja ryyppäävät siihen lisäksi. Saisivat itse maksaa hoitonsa. 

Vierailija
172/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit huomio! Ostakaa paperia lapsillenne, etteivät alkaisi sotata omia käsivarsiaan.

Älä viitsi olla lapsellinen typerys. Mulla oli lapsena paljon paperia mihin piirtää. Ei liity mitenkään mun tatuointeihin.

On se kumma, että joidenkin persettä hiertää noin kovasti toisten tekemiset jotka ei edes vaikuta teihin mitenkään. Ihme kilareita, raivoamista, lapsellisia ja jopa sairaita oletuksia niiltä jotka vihaa tatuointeja. Ei ole normaalia tuollainen käytös. Normaali ihminen ei jaksa vaivata päätään toisten tatuoinneilla. Tatuoituja ei kiinnosta paskan vertaa onko joku tatuoitu vai ei. 

Vierailija
173/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja on tehty ainakin neoliittiseltä kaudelta lähtien. Joten jos halutaan antaa turvallinen arvio, niin sieltä se tulee.

Tatuointeja tekee vain alkukantaiset ihmiset, ei nykyajan sivistyneet.

Vierailija
174/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Niinhän se non, yhteiskunta joutuu maksamaan kaiken maailman vajakkien hoitokulut, kun nämä idiootit tietentahtoisesti ja vapaaehtoisesti tunkevat nahkaansa kaiken maailman myrkkyjä. Monesti vielä tupakoivat

Samoin kuin Virossa ja Turkissa laitatettujen silikonien vaikeat korjaukset.

Vierailija
175/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se olisikin hauska laskuri jolla lasketaan maksetaanko terveydenhoidosta yhteiskunnan rahasta vai omaan piikkiin. Jaa, sinulla on paksusuolen syöpä mutta olet syönyt elämässäsi punaista lihaa? Omaan piikkiin syöpähoidot! Lasku 2700e/viikkoannos, kiitos.

Vierailija
176/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo trendikäs koko käden sleeve-villitys alkoi kyllä 2010-luvun alussa, yht äkkiä kaikki ottivat niitä. Ja jos kädet ovat ihan rimpulat ne näyttävät vain värikkäältä oksennukselta mutta oli pakko olla IN ;) 

Vierailija
177/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käsivarsia on tatuoitu tuhansia vuosia, niin mitäpä lottoot onko menossa ohi.. Typerys 

Öh. Kokonaisten käsivarsien tatuointi on ollut muodissa noin kymmenen vuotta. 

Sitä ennenkin toki marginaalinen ryhmä on ottanut tatuointeja, myös käsiin, mutta kokonaisen käsivarren tatuointi ei ole ollut muodissa koskaan - korkeintaan jossain vankiloissa. Eli kyllä, kyse on trendistä, joka aina kestää aikansa ja on jo nyt leimautunut 90-luvun vauvojen jutuksi. Viimeistään kun minkä tahansa muodin edustajat alkavat olla keski-ikäisiä äitejä ja isiä nuoret alkavat kattaa ilmiötä kuin ruttoa. 

2000-luvun vaihteessa oli suuri tatuointibuumi. Joillekin jäi tatuointien hankkiminen päälle ja nyt on 40+ ikäisillä käsivarret kestoväritetty.

Vierailija
178/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on edelleen se hyökkäys, jonka tatuointeja kritisoiva saa kohdatakseen. Jos tatuoinnit kerran on otettu muiden mielipiteistä välittämättä, miksi kiihdytään hyökkäävästi heti, kun joku ilmoittaa pitävänsä niitä typerinä. 

Vierailija
179/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun vaihteessa oli suuri tatuointibuumi. Joillekin jäi tatuointien hankkiminen päälle ja nyt on 40+ ikäisillä käsivarret kestoväritetty.

Mitä sitten?

Vierailija
180/180 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Ei muuta kuin ettei se ole kymmenen vuotta vanha villitys.