Turvaruokaa, saatana!
Ei perkele mitä kummelia tämä nykyisin on. Reilu sata vuotta sitten Suomessa kuoltiin vielä nälkään. Nyt vaaditaan turvaruokaa.
Minulla on toimiva ohje kaikille lohturuokaa uniikeille lumihiutaleille tarjoaville:
Muutaman päivän kun on tarjoilematta pikku vinkujalle lohturuokaa niin rupeaa taas normaali ruoka uppoamaan.
Niin helppoa se on!
Kommentit (67)
Minulla on idea sinulle ap. Syö viikko pelkkiä jauhomatoja tai lampaan aivoja tai ole nälässä.
Olen väsynyt siihen kun ihmiset pahoittaa mielensä pienen marginaaliryhmän lääketieteellisestä avusta
Vierailija kirjoitti:
Minulla on idea sinulle ap. Syö viikko pelkkiä jauhomatoja tai lampaan aivoja tai ole nälässä.
Olen väsynyt siihen kun ihmiset pahoittaa mielensä pienen marginaaliryhmän lääketieteellisestä avusta
Lääketieteellisestä avusta? Ei kai tässä siitä ole kyse vaan nirppanokkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellisestä avusta? Ei kai tässä siitä ole kyse vaan nirppanokkaisuudesta.
Ei noita koulussa saa ilman lääkärintodistusta. Ota selvää äläkä luulottele.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreä politiikka tuhoaa lapsetkin. Ja feministinen "kasvatus".
Demarifemakkoisen kommarisyövän satoa tässä vain niitetään. Ämmätsaatana tuhoaa kaiken mihin koskevat ja pääsevät vaikuttamaan.
Mitä se sinua liikuttaa mitä joku muutama lapsi syö? Monta päivää jo samasta asiasta olet täällä vaahdonnut.
Ei ollut turvaruokaa kun olin koulussa. Kaikki oli pakko syödä mitä keittäjä mätkäisi lautaselle.
Monen aikuisen miehen turvaruoka kesämökillä on liha ja turvajuoma kalja 😳
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole marginaaliryhmissä vaan siinä että kaikkien muiden asiat pitää vaikeuttaa, ankeuttaa ja tehdä hankalaksi, koska kaikki pitää tasapäistää, vaikka toiset vain ovat parempia, nopeampia ja terveempiä. Ime paskaa.
V*ttu kun allergisetkaan ei saa erityisruokaa kun lääkärintodistuksella. Sama koskee näitä turvaruokailijoita. Ilman lääkäriä ei saa mitään vapauksia mistään.
Vierailija kirjoitti:
Etteipä vain olisi kyse persukasvatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Monen aikuisen miehen turvaruoka kesämökillä on liha ja turvajuoma kalja 😳
Tämä. Ja se että siellä on mukana 4+ lapsuuden ajan kaveria ja kaikkien muijat on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole marginaaliryhmissä vaan siinä että kaikkien muiden asiat pitää vaikeuttaa, ankeuttaa ja tehdä hankalaksi, koska kaikki pitää tasapäistää, vaikka toiset vain ovat parempia, nopeampia ja terveempiä. Ime paskaa.
Miten yhden lapsen erilainen ruoka sanotaan 2B-luokalla tasapäistää ketään? Miksi se herättää niin voimakkaita tunteita että kehotat imemään paskaa? Aidosti ihmettelen
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua liikuttaa mitä joku muutama lapsi syö? Monta päivää jo samasta asiasta olet täällä vaahdonnut.
Ensimmäinen kirjoitukseni aiheesta.
Ihmisen kehitykselle tärkeää on vastoinkäymiset ja pettymykset sopivasti annosteltuina sekä se, ettei aina saa tahtoaan välittömästi läpi kun pari kyyneltä tirauttaa.
Nämä "minulle heti kaikki ilman vaivaa ihmiset" tulevat kohtaamaan karun todellisuuden aikuisina kun maailma ei tanssikaan heidän narsistisen ja kypsymättömän minäkuvansa mukaan. Ja muille ihmisille nämä ovat puhdasta myrkkyä.
- ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yhden lapsen erilainen ruoka sanotaan 2B-luokalla tasapäistää ketään? Miksi se herättää niin voimakkaita tunteita että kehotat imemään paskaa? Aidosti ihmettelen
Koska ei se haitannutkaan kun niitä ei ollut 90-luvulla kuin 1-2 per 100 oppilasta. Nyt tuo luku on kymmenkertainen, koska vanhemmat syöttävät lapsilleen einespaskaa heti kun maitohampaat kasvaa. Sitten on siihen päälle kaiken maailman diagnoosit ja jo lääkkeetkin. Jengi on ihan sekaisin ja tuhoutuu kun ravinto tuhoaa elimistön ja aivot.
Omat eväät kaikille.On turvallista ja taatusti maistuvaa. Kouluateria on vain yksi osa päivittäistä ruokaa. Miksi se on nostettu niin tärkeäksi. Ja vuodesta toiseen jatkuva kitinä samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Turparuokaa turvaruoan sijaan pitäis antaa jos ei prkl kelpaa olkoot syömättä, ei kaikki lapset voi olla nepsyjä/ herkkiä....
Ei kaikki lapset turvaruokaa saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole edes lukenut niitä artikkeleita aiheesta, vaan öyhötät pelkän mielikuvan perusteella.
Kyllä Ennin täytyy saada vanukasta, jos hän haluaa,a😀