Mies ei halunnut nähdä, nyt viestittelee kuin ei mitään
Olen tutustunut mieheen netissä, eilen olin ekstempore käymässä hänen paikkakunnallaan ja viestitin että olen siellä ja haluaisiko hän nähdä vaikka kahvin merkeissä? Vastasi ettei nyt voi kun HUOMENNA MENEE TÖIHIN, kello oli ehkä 17 iltapäivällä. Tänään viestittelee kuin ei mitään? En tainnut paljon kiinnostaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin miehen ehdotukseen vaan että huomenna on töitä ja sen jälkeen täysi radiohiljaisuus.
Onko mies ehdottanut tapaamista?
Itseasiassa on sanonut että ilmoittele jos joskus liikut täällä päin tms. Niin nähdään.
Krapula, arkivaatteet päällä, äiti paikalla, yllätyshyökkäyksesi aiheuttama paniikki...
Ehkä sen piti valmistautua tulevaan työpäivään.
Miten niin ei ollut oikeaa syytä? Hänhän sanoi että huomenna töitä, haluaa rauhoittua itsekseen sunnunta-illan. Ja ihan oikea syy on myös se että ei juuri nyt jaksa nähdä. Lapsellista loukkaantua tuosta.
Jos ehdotat klo. 17, hänen pitäisi valmistautua treffeihin, siirtyä sinne ja olla siellä niin kuluuhan tuossa aika monta tuntia illasta. Mihin aikaan hänellä alkoi työt?
Miten vaikeaa voi olla sopia treffit? Et voi yhtäkkiä vaatia vierasta ihmistä tulla viihdyttämään sinua.
Huomenna sitten uusi reissu kun ensimmäinen ei ollut tarpeeksi ahdistava. Voit vaikka sattumalta mennä miehen työpaikan liepeille päivystämään ja törmätä tähän pihalla. Ihan vaan kun olit paikkakunnalla käymässä muuten vain.
Klo. 17 illalla hänellä oli jo suunnitelmia loppupäivälle.
Miksi illalla pitää mennä kahville?
Oli hölmö temppu sulta ehdottaa tapaamista noin. Vaikutat epätoivoiselta ja/tai stalkkerilta. Ihan sama, vaikka sulla "oikeasti" olisikin ollut asiaa miehen asuinpaikkakunnalle. Ei noin!
Toisekseen jos olette jo viikkokausia viestitelleet eikä mies ole ehdottanut tapaamista ja etenkin kun hän nyt vielä päivänselvästi torjui sinut (kyllähän tuon työtekosyyn nyt hölmömpikin ymmärtää), niin ei hänellä ole missään vaiheessa ollut aikomustakaan tavata sinua. Hän vain tykkää huomiosta, jota sinulta saa. Kaipaa ajanvietettä, piristystä ym. tylsään, yksinäiseen arkeensa. Voi myös olla varattu ja nauttii siitä, että kelpaisi periaatteessa muillekin.
Joka tapauksessa sinun pitäisi nyt unohtaa koko tyyppi ja pistää välit poikki. Eihän tuosta mitään tule, ja olet jo nöyryyttänyt itsesi tempauksesi jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen piti valmistautua tulevaan työpäivään.
Juuripa niin..Jotkut tekee sellaista työtä, mikä vaatii valmistautumista ja/tai lepoa. Mä esim.oon iltavirkku ja jos on aamuvuoro, mun pitää rauhoittua ajoissa, että kierrokset ei kiihdy iltaa kohti.
Jos esim.klo 17 joku ehdottaisi ex-tempore treffejä, oisin klo 18 treffeillä, kotona klo 20.00.tod. näk. uni tulisi vasta klo 24-01 ja olisin töissä vaaraksi muille.
Tiesit varmaan tuosta miehen paikkakunnalle menosta jo huomattavasti aiemmin niin miksi et silloin jo tiedustellut tapaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa vähän varoaikaa eikä lennosta yhtäkkiä nähdä vierasta ihmistä?
Mitä varoaikaa siihen tarvitsee? Olemme viestitelleet jo viikkoja.No ei mitään, se sika salailee sulta jotakin.
Ehkei vaan jaksanut siivota.
Vierailija kirjoitti:
Oli kännissä.
Tai krapulassa.
Niin siis hän ei halunnut nähdä yllättäen juuri sinun valitsemalla ajankohdalla kun sinä haluat ja nyt loukkaannut?
Myös yllättäen rupsahtaminen on epäkohteliasta, et sä voi odottaa että se jättää tekemisensä sikseen kun prinsessa päättää että JUST NYT TAI EI OLLENKAAN.
Ei se mies tajua, että asia oli mitenkään iso kun olit siellä muutenkin ja tuli vaan mieleen josko näkisi miestäkin.
Mikä ihme ongelmana?
viestit edellä nykyisin
ja pitkittää voi
livenä voi pettyä heti
Olette viikkokausia jo viestitelleet mutta ette ole puhuneet tapaamisesta? Ehkä sillä on joku nainen tapailuvaiheessa ja lämmittelee sua jo varmuuden vuoksi, että voi heti siirtyä seuraavaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa vähän varoaikaa eikä lennosta yhtäkkiä nähdä vierasta ihmistä?
Mitä varoaikaa siihen tarvitsee? Olemme viestitelleet jo viikkoja.
En minäkään tykkäisi jos joku päräyttäisi yhtäkkiä kylään. Voi olla joku juttu kesken ja aikataulut. Eri asia jos olet ilmoittanut ja kysynyt näkemisestä.
En ollut hänen takiaan siellä enkä mennyt koputtamaan ovelle. Muista syistä päädyin paikkakunnalle jossa hän asui.
Vielä suuremmalla syyllä.
En ollut hänen takiaan siellä enkä mennyt koputtamaan ovelle. Muista syistä päädyin paikkakunnalle jossa hän asui.