Mies ei halunnut nähdä, nyt viestittelee kuin ei mitään
Olen tutustunut mieheen netissä, eilen olin ekstempore käymässä hänen paikkakunnallaan ja viestitin että olen siellä ja haluaisiko hän nähdä vaikka kahvin merkeissä? Vastasi ettei nyt voi kun HUOMENNA MENEE TÖIHIN, kello oli ehkä 17 iltapäivällä. Tänään viestittelee kuin ei mitään? En tainnut paljon kiinnostaa.
Kommentit (43)
Oli tapaillut jo useamman kuukauden miestä, viettänyt aikaa hänen lasten kanssa ja oletin että kuvioon ei enää kuulu muut, koska itse ainakin keskityn yhteen kerrallaan ja olin jo poistanut koko deittisovelluksen. Sitten kävi ilmi että hän oli edelleen (koko ajan) ollut näkyvissä sovelluksessa ns. haku päällä ja viestitteli muiden naisten kanssa. Syyksi hän sanoi, että kun minä en ollut 24h tavoitettavissa niin hän kaipasi seuraa. Eli vanha klassinen opetus, älä oleta mitään vaan ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis hän ei halunnut nähdä yllättäen juuri sinun valitsemalla ajankohdalla kun sinä haluat ja nyt loukkaannut?
Myös yllättäen rupsahtaminen on epäkohteliasta, et sä voi odottaa että se jättää tekemisensä sikseen kun prinsessa päättää että JUST NYT TAI EI OLLENKAAN.
Ei se mies tajua, että asia oli mitenkään iso kun olit siellä muutenkin ja tuli vaan mieleen josko näkisi miestäkin.
Mikä ihme ongelmana?
Se ettei miestä sitten kiinnostanutkaan nähdä :) Asia olisi ihan eri jos hän olisi vastannut esim. Että olisipa mukavaa mutta mulla täällä kaveri kylässä tms. Olisinpa tiennyt aikaisemmin. Mutta että töitä aamulla.. juuh eiköhän tämä ollut tässä.
Sillä oli toinen pano siellä joten odota vuoroasi.