Miksi vanhat ihmiset ei erota tekoälyvideoita oikeista videoista?
Katsoo jonkun tekoälyvideon kissasta, itse huomaan sen saman tien että on ihan selvästi tekoäly, mutta vanhemmat ihmiset ei tunnu huomaavan.
Kommentit (48)
Kyllä ne vanhan ihmisen silmätkin helposti erottaa tekoälyllä tehdyt videot ja ihmishahmot, mutta ainakin yksi video oli hyvin oivallettu ja täten ihan hauska, joten jaoin sen, vaikka normaalisti en jaa mitään höpövideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini Jonne taas kuvittelee keksineensä uuden ja älykkään trollailujutun. Ei Jonne, tämä on vanha ja käytetty idea jo, ei kukaan keksi enää kuuskymppisistä usia provoiluideoita.
Olen 20v mies en teini. Ap
No teinin asteelle olet jäänyt noitten juttujes perusteella.
Mikseivät nuoret sitten erota tekoäly musiikkia kun kuitenkin ovat korkealla sitten listoilla ja tekoälyllä tehty artistin kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini Jonne taas kuvittelee keksineensä uuden ja älykkään trollailujutun. Ei Jonne, tämä on vanha ja käytetty idea jo, ei kukaan keksi enää kuuskymppisistä usia provoiluideoita.
Wau!! 1 vuosi teini-iästä ja leveilee elämänkokemuksella🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau!! 1 vuosi teini-iästä ja leveilee elämänkokemuksella🤭
Ja sit toinen, eivätkö koiraat ole milloinkaan teinejä!? Vain naaraat voivat olla teini-ikäisiä..
Kaikki viittaa siihen, että myöskään nuoret eivät tunnista. Suu vaahdossa meuhkaan ja luullaan ymmärtävän maailmasta jotain, kun algoritmi syöttää video toisensa perään Venäjän ja kiinan luomaa propagandaa.
Ne eipä niitä varmaan parin vuoden päästä erota kukaan että mikä on aito
Mielenkiintoista. Tässä siis kerrotaan että jossakin vaiheessa lakataan tyystiin oppimasta uutta. Missä iässä tämä tapahtuu? Opiskeluista valmistuttaessa? Vuotta myöhemmin 3-kymppisenä? 4-kymppisenä? Jossakin muussa iässä?