Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko livenä ketään alfamiehistä ja tasoista puhuvaa?

Vierailija
25.01.2026 |

Pohdiskelin vain, kun en itse tunne, eikä edes kukaan tuntemani ihminen tunne, mutta netissä tähän törmää.

Ainoa edes läheltä liippaava oli kun nörtihtävä veljeni sekosi tuohon hetkeksi. Jutut olivat jotain, että naiset on vain rahan perässä ja alfamies kelpuuttaa vain sellaisen tai tällaisen. 

Hänen hyväkseen on sanottava, että hän oli tuolloin noin 17-18, melko masentunut ja toimeton ja parani sittemmin saatuaan nörttityttiksen ja lähdettyään opiskelemaan. Vaikka siitä ei loppuelämän romanssia tullut niin hän ei vajonnut mihinkään naisvihaan uudestaan sitten. En tiedä miten olisi mennyt jos olisi jäänyt ainiaaksi yksin, että olisiko se naisten etäisyys ja mystisyys sitten pitänyt yllä tuota uskomusta. 

Netissähän joko moni mies tai pari ahkeraa massakirjoittelijaa ainakin vakuuttaa uskovansa tähän tai jopa että kyseessä on ihan fakta juttu. Ja he ovat sitten aina joko menestysalfoja tai julmasti ja syyttä hyljättyjä keskitason miehiä, joilta alffat ovat vieneet alimmankin tason naiset karuselliinsa. 🤔 

Mutta sitähän ei voi varmentaa anonyymilla palstalla. 

Itse olen ainakin sporttisena ja ihan nättinä naisena kantanut korteni kekoon ottamalla vastakkaan miehen, jolla on melko vähän pituutta, lähes pälvikalju kolmikymppisenä, eikä pennin pyörylää tilillä ennen seuraavaa pientä palkkaa. Enkä muissakaan tuntemissani pareissa tunnista, että vain kaksimetriset leukamiehet joiden ympärillä kieppuu seteleitä kuin roskaa voisivat saada naisystävän tai vaimon. 

Somevaikuttajissa on tullut tuon veljeni lyhyen vaiheen lisäksi ainoana vastaan että joku omalla naamallaan uskoo aiheeseen. Tai "uskoo", koska influensseri tienaa asialla joko suoraan tai välillisesti. 

Päivän pohdinta. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän