Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia (vanhat) miehet syyttävät aina nuorta naista?

Vierailija
25.01.2026 |

Jos joku on tehnyt virheen niin näillä aina ensimmäinen ajatus on se, että "tuo tyttö on varmasti syypää tähän!" vaikka he olisivat itse tunaroineet. Todella ärsyttävää olla aina se, jota ensisijaisesti pidetään syyllisenä, jos vaan satun olemaan paikalla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan väkivallaksi. Valitse seurasi paremmin. Jos kyseessä on työyhteisö niin vaihda tai ota loparit, mielenterveytensä menettäminen ei ole rhan arvoista.

Vierailija
22/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystä ilmeisesti. 

Siitä syystä, että olen olemassa? 

Ap

Ei, vaan kaikkivoipaisuuden harhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus sille joka kysyi olenko itse nuori nainen tai vanha mies, niin en ole kumpikaan.

Eli et tiedä aiheesta mitään. Ei muuta kysyttävää.

Kyllä minä tiedän koska olen itsekin ollut joskus nuori nainen. Ja työskentelen alalla jossa on paljon nuoria naisia ja vanhempia miehiä. Sekä nuoria miehiä että vanhempia naisia.

Vierailija
24/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 🥳

Vierailija
25/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile mokailla vähemmän ja kanna vastuusi virheistäsi

Ei nalkuttajaäijille mikään riitä. 

Nämä samat on ekana hössöttämässä nuoria naisia piiloon, kun jotain tapahtuu.

Nuoria miehiä kyttäävät kääkät on ihan oma heimonsa, nämä on sovinisteja.

Vierailija
26/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mokaile koskaan ja siksi tämä ärsyttääkin, kun syytetään täysin aiheetta.

Ap

Ja jos teenkin virheen niin tunnustan heti, että olen syyllinen. Mutta en tee liikenteessä, ruokakaupassa, vuorojen varaamisessa enkä esim. roskien lajittelussa virheitä, ja tuollaisissa tilanteissa mut on automaattisesti leimattu syylliseksi vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Myös silloin, kun paikalla on muitakin mahdollisia syyllisiä, niin jostain syystä minut (tai joku muu nainen) valitaan syytettyjen penkille.

Ap

Vierailija
27/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja jos teenkin virheen niin tunnustan heti, että olen syyllinen. Mutta en tee liikenteessä, ruokakaupassa, vuorojen varaamisessa enkä esim. roskien lajittelussa virheitä, ja tuollaisissa tilanteissa mut on automaattisesti leimattu syylliseksi vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Myös silloin, kun paikalla on muitakin mahdollisia syyllisiä, niin jostain syystä minut (tai joku muu nainen) valitaan syytettyjen penkille.

Ap

Pahoja harhoja sulla. Josko nyt lopettaisit tämän tarinoinnin ja lähtisit vaikka virheettömälle lenkille.

Vierailija
28/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Pahoja harhoja sulla. Josko nyt lopettaisit tämän tarinoinnin ja lähtisit vaikka virheettömälle lenkille.

Menen vasta sitten, kun vanhukset on nukkumassa, koska kävelen heidän mielestään väärässä kohtaa jalkakäytävää (oikeassa reunassa).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan