Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

99% kaksioista asumiskelvottomia putkiasuntoja

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole rakentamisen laatua, vaan rakentamisen suunnitelun laatua. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, kiitos.

Vierailija
2/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole rakentamisen laatua, vaan rakentamisen suunnitelun laatua. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, kiitos.

Lopputulos on sama ja tuskin se rakentaminenkaan mitään laadukasta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan arkkitehtien vika. Suunnittelevat tuollaisia.

Vierailija
4/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käteviä ja toimivia nää uudet keittiöitä. En todellakaan halua erillistä keittiötä viemään tilaa. Enkä tarvitse suurta ruokapöytää. 

Vierailija
5/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetillisiä koppeja jos sattuu vielä paskat naapurit tai äänieristys on huono.

Vierailija
6/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlettaa noi arkkitehtitoimistot ja sieltä arkkitehdit. Sitten kannattaa katsoa niiden arkkitehtien kasvokuvia. Huomaatko jotain erityistä? Nii-in. Ei ihme, että suunnitellut asunnot ovat tuollaisia.

Vierailija
7/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, jos keittiö olisi eteisessä. Mutta isot ikkunat pitää olla.

Vierailija
8/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tää ainainen kitinä asuntojen ratkaisuista.

Miksi ostatte sellaisia jotka eivät miellytä ja jos ette ole ostamassa, miksi teitä vaivaa millainen pohja jollain muulla on?

Miksette itse luonnostele pohjapiirustusta ja sano että "haluan tuollaisen"?

Niin minä tein ja tuli just sellainen asunto kuin halusin. M43

Vierailija
9/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin vuonna 2025 valmistuneeseen taloyhtiöön, kaksio. Keittiö on tosiaan heti ovesta vasemmalla. Isot ikkunat ja mistään ei kuulu mitään ääniä. Olen tyytyväinen. 

Vierailija
10/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ratkaisu sinkulle, mutta ei tuollaisessa asunnossa sovi asumaan kuin yksi ihminen.

Vierailija
11/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelu on täsmälleen sellainen jonka grynderi tilasi.

Ongelma on järjetön asuntokupla jonka paisuessa aivan mikä tahansa meni kaupaksi kun grynderin lisäksi myös jokainen ostaja tavoitteli ainoastaan maksimaalista pikavoittoa eikä kenelläkään ollut aikomustakaan jäädä itse moiseen loukkoon asumaan. Pahimmillaankin niissä lusittiin vain se 2v jonka jälkeen pikavoitot sai puhtaana käteen mutta valtaosa nollakorkoisella velkarahalla keinotelleista ei edes käynyt paikan päällä katsomassa. Miksi olisi pitänytkään kun joku kuitenkin repi luukun käsistä 50t€ kovempaan hintaan viimeistään muutaman kuukauden kuluttua.

Vierailija
12/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei arkkitehtitoimisto niitä itselleen tee. Tekee sellaisen minkä laskun maksaja haluaa.

Vierailija
13/13 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei arkkitehtitoimisto niitä itselleen tee. Tekee sellaisen minkä laskun maksaja haluaa.

Nimenomaan näin. Tehtiin halvin mahdollinen luukku jossa jokaisesta yksityiskohdasta leikattiin viimeinenkin ylimääräinen euro voittojen maksimoimiseksi.

Kuplan aikana ketään ei kiinnostanut miten paska asunto on koska yksikään ostaja ei aikonut ikinä itse muuttaa ja rajattomien asumistukien ansiosta jonossa putkikoppiin oli aina puoli Afrikan Sarvea vuokrapyynnistä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän