Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset naputtavat miehen kaljan juonnista

Vierailija
25.01.2026 |

Vaikkei edes päihtymistä tapahdu?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita. En vain mene yhteen sellaisen miehen kanssa, joka koko ajan kittaa alkoholia. Kohtuukäyttö ok.

Ei - teillä naisilla on naputus siellä geeneissä. Juu ei me äijjjät osata fiksun filmatisesti ilmaista elegantisen ihania tunne-lauseita. 

Keskustelusta naisen kanssa ei tule koskaan loppua, kun itse aiheeseen ei päästä! Se on kuin kuun sillan katoava horisontti joka etääntyy kun sitä yritää lähestyä.  1 + 1 naisgeneraatorin läpi on miljoona plus 1 vaihtoehtoa.

Naiselle vastaaminen on kuin astuisi miljoonaan karhunrautaan. 

Hirtä ittes munasta inseli. Kieli on ainut tapa siirtää dataa ihmispäiden välillä. Ehkä sun päässäs ei ole mitään dataa.

Vierailija
82/86 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta naista naputtaa aloittajalle? Keitä ne naiset ovat, äiti ja anopit, edellisestä ja nykyisestä suhteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näin 3-4 vuodessa taso on laskenut ainaski omasta mielestä en tiedä mutta naisten kiinnostun lopahtanut täysin 0

Vierailija
84/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljan juonnista naputtavan naisen voi heivata elämästään.

Ja kaljaa juovan miehen voi onneksi myös heivata elämästään.

Vierailija
85/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun sitten naputtaa naiselleni kun juo joka päivä 2-3 kaljaa..

Viikonloppuisin välillä sit vähän enemmän.

Jumpassa käy ym. kuntoilee. Varmaan joku 5-10 kg ylimääräistä BMI:hin nähden mutta mun mielestä tuo sopivaa pyöreyttä. Ei toki välttämättä pelkästään kaljasta johdu tuo lievä ylipaino.

Vierailija
86/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siitä onnellisessa asemassa, että vaimo ei ole koskaan naputtanut kaljan tai viinin juomisesta. Toisaalta pysyn aina kohtuudessa ja yleensä otan vain yhden oluen kerrallaan, joskus harvoin pari. Otan oluen kuitenkin kolme kertaa viikossa ja kesähelteellä joskus joka päivä.