Miksi naiset naputtavat miehen kaljan juonnista
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Niitä lähinnä vituttaa se kun itsekin tekisi mieli ottaa, mutta joku lapsena opittu moralisointi syy estää.
Itse olen hoitanut homman niin että vaihdoin viiniin, se uppoaa naisten moraaliin ja voi pullon juoda puoliksi joka päivä ilman valitusta.
Sori, että sanon, mutta ootte molemmat alkoholiriippuvaisia.
Olis kannattanut pitää edes se tipaton tammikuu.
Toivotaan ettei teillä ainakaan ole lapsia.
No jos ei joku ihan sanomattakin ymmärrä, että jatkuvasti kaljaa juova kumppani ei ole mukava(ellei sitten itsekin lipitä kokoajan)niin kyllä on kumma.
Luulen, että jokainen mies(kin) ymmärtää, ettei se jatkuvassa pikkupöhnässä oleva kumppani ole mistään kotoisin ja siksi se sanominen(miehen mielestä nalkuttaminen) siitä ottaakin pattiin, kun tietää naisen olevan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne naiset yrittää viestittää miehelle, että jos kaljan kittaamine ei lopu, sen on ero edessä.
Sitten kun nainen lähtee, ero tulee miehelle kuitenkin puskista. Miksi?
Koska nainen ei pysty selkeäsanaiseen kommunikointiin. Ainoa mihin nainen pystyy on epämääräinen vihjailu.
Laitoin vessaan tänään punaisen käsipyyhkeen. Kyllä miehen tulee tästä ymmärtää, että ero on kohta edessä. Sen sijaan, että ottaisi asian reilusti puheeksi. Minua häiritsee käytöksessäsi tämä ja tämä asia. Kuinka sinä näet tämän tilanteen?
No minä en ainakaan vihjaillut mitään vaan kävin laittamassa eropaperit vireille. Silti mies sai raivarin, kun haastekirje tuli.
Voiko tuotakaan asiaa enää selvemmin ilmoittaa? No ei voi. Miehille ei kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niillä verissä. Kotoa opittu. Iskä nauttii, äiti nalkuttaa ja happanee.
Ja sinä seuraat isäsi tapoja? Mitä järkeä tissuttelussa ylipäätään on? Niin helvetin turhaa.
Ei ole. Se on mukavaa ja rentouttavaa. Kokeile joskus.
Ei täällä tajuta. Nämä luulee että ainoa tapa ottaa alkoa on vetää överiksi.
Oma muija ei sano mitään koska totesi kerran että ei se näy minusta mitenkään että että olen muutaman ottanut. Lisäksi kun syö terveellisesti ja nostaa punttia niin kroppakin pysyy kunnossa. Ei se kerry mihinkään kun polttaa sen pois.
En varmana naputa. Tosin juon itse enemmän.
Kerro miten voi juoda alkoholia päihtymättä? Se ettet huomaa päihtymistä ei tarkoita sitä, ettei sitä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten voi juoda alkoholia päihtymättä? Se ettet huomaa päihtymistä ei tarkoita sitä, ettei sitä tapahdu.
Moni on silti ihan neutraali käytökseltään. Päihtyminen ei tee kaikista idiootteja. Vanha sanonta "viina on viisasten juoma" pitää täysin paikkansa. Sitä pitää osata ottaa. Suurin osa kitisevistä naisista on vaan ottanut tyhmän miehen.
En valita. En vain mene yhteen sellaisen miehen kanssa, joka koko ajan kittaa alkoholia. Kohtuukäyttö ok.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi juoda alkoholitonta?
No naputetaan kaloritomasta limusta!!!
Huono esimerkki. Ja minulle naisena ei edes tulisi mieleen laittaa punaista käsipyyhettä vessaan sen merkiksi, että ero on edessä.
Tuo taitaa olla enemmän miesten tapa tiedottaa, että ero on edessä.
Naisella tuskin tulisi mieleenkään.