Fiilikset lopahti naista kohtaan kun näin hänen kodin
Äänimaljoja, joogamattoja sekä tarot-kortteja koko kämppä täynnä. EI jatkoon mokomaa Iisebeliä vai onko Delila.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa suvaitsematon. Onko sinun maailmankuvasi varmasti tieteellisesti oikeaksi todistettu? Ja onko länsimainen luonnontiede tosiaan selvittänyt kaikki maailmankaikkeuden salat?
Ymmärrän, että et halua seurustella naisen kanssa, jolla on ihan erilainen maailmankuva kuin sinulla, mutta en pidä ylimielisyydestäsi. Etkö ymmärrä, että maailmankatsomusasioissa ei ole viimeistä sanaa kenelläkään, toistaiseksi. Siksi pitää suvaita muitakin näkemyksiä kuin oma.
Tiede on itseään korjaavaa, eikä se että tiede ei voi koskaan tietää aivan kaikkea tarkoita sitä, että kristallit, horoskoopit tai manifestointipaskuudet olisi yhtään sen todellisempia. Tällaiset epäargumentit vain todistavat sen alhaisen älykkyyden, johoa noihin humpuukeihin uskominen jo osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaiset Live, Love, Laugh sisustustaulut vie maun naisesta kuin naisesta. Ei se kärjen kastoa toki estä.
Live, Love. Laugh aiheuttaa välittömän 360 asteen käännöksen ja poistumisen paikalta asap.
180 toimii paremmin jos haluat poistua
Kissat ja huonekasvit elävät sulassa sovussa ja miesystävä viihtyy niiden seassa.
T. Se, jolla on joogamatto ja vaaleanpunaiset seinät.
(On myös FM luonnontieteistä, päällikkötyö tutkimuspuolella ja tieteellinen maailmankatsomus. Älkää takertuko yhteen yksittäiseen asiaan, vaan kysykää ja keskustelkaa ilman ennakkuluuloja.)
Asun miesystävän kotona. Esim olohuoneen yhteydessä on keittiö, siinä saarreke ja päässä ruokapöytä, sen päässä mun työpöytä, vieressä kuntopyörä ja siitä.virressä sohva.
Kaikki tavarat ovat kaapeissa, tarpeetto,at ja ylimääräiset karsittu, koti näyttää hyvin minimalistiselta.
Ainoa, missä on tavaraa, on varasto. Siellä on juhlissa käytettyjä laseja, pöytiö, tuoleja ja ja vieressä oleva autotalli. Päädyssä on iso arkkupakastin, sekä kulmassa, oven takana, on perunoita ja muita vihanneksia, hilloja, mehuja jne. Paitsi nyt on jo tammikuun loppu. Varastot tyhjenee kovaa tahtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaiset Live, Love, Laugh sisustustaulut vie maun naisesta kuin naisesta. Ei se kärjen kastoa toki estä.
Live, Love. Laugh aiheuttaa välittömän 360 asteen käännöksen ja poistumisen paikalta asap.
Kyllä se 360 vaatii jos haluaa poistua kokonaan ja lopullisesti. Vähempi vaan ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ja huonekasvit elävät sulassa sovussa ja miesystävä viihtyy niiden seassa.
T. Se, jolla on joogamatto ja vaaleanpunaiset seinät.
(On myös FM luonnontieteistä, päällikkötyö tutkimuspuolella ja tieteellinen maailmankatsomus. Älkää takertuko yhteen yksittäiseen asiaan, vaan kysykää ja keskustelkaa ilman ennakkuluuloja.)
Mies ja kissa elävät sulassa sovussa? Lauseessa selkeä oksymoron. Mies ei asu kissan kanssa samassa taloudessa. Tai no, homomiehet voivat asua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pari kertaa mennyt fiilikset miehestä sen jälkeen kun vieraillut heidän luona ekaa kertaa, vanha epäsiisti asunto, vähän kaikki rempallaan, sisustus on mitä on, vanhaa krääsää huonekaluista lähtien, tavaroita miten sattuu ja missä sattuu, jo ulko-ovelta lemahtava haju teki epämiellyttävän tunteen. Miten siellä olisi voinut heidän luonaan oleskella, joten siihen jäi. Onneksi tuli aika nopeasti mentyä katsomaan millaisessa ympäristössä elää. Kyllä se vaikuttaa niin paljon siihen pystyykö jatkamaan, joten kannattaa heti hoitaa alta pois.
Tuo on niin tosi, ei kannata pitkittää tapailua kovin kauaa, et näkee millainen koti toisella on. Siisteys on itselleni se tärkein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matemaattinen älysi tekee todella vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Asun miesystävän kotona. Esim olohuoneen yhteydessä on keittiö, siinä saarreke ja päässä ruokapöytä, sen päässä mun työpöytä, vieressä kuntopyörä ja siitä.virressä sohva.
Kaikki tavarat ovat kaapeissa, tarpeetto,at ja ylimääräiset karsittu, koti näyttää hyvin minimalistiselta.
Ainoa, missä on tavaraa, on varasto. Siellä on juhlissa käytettyjä laseja, pöytiö, tuoleja ja ja vieressä oleva autotalli. Päädyssä on iso arkkupakastin, sekä kulmassa, oven takana, on perunoita ja muita vihanneksia, hilloja, mehuja jne. Paitsi nyt on jo tammikuun loppu. Varastot tyhjenee kovaa tahtia
Miehenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kotinsa, ei hänen kodin.
Yksinkertaisilla on yksinkertainen kirjoitustapa.
Possessiivisuffiksit opetetaan yläasteella. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten kopiot naisten kirjoituksista ovat säälittäviä.
Mutta meidän naisten kopiot toistemme kirjoituksista voimaannuttavia 💪
Aah itselläkin pillu sykkii kun palstalla voimaannun
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni fiilikset tapailemaani sairaanhoitajanaiseen joka asui 1970-luvun elementtikerrostalon pikku kaksiossa. Jätin.
kumman jätit, omahoitajan vai pikkukaksion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni fiilikset tapailemaani sairaanhoitajanaiseen joka asui 1970-luvun elementtikerrostalon pikku kaksiossa. Jätin.
Tarkoittaako tämä suomeksi, että oli köyhä lähiöprinsessa, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kotinsa, ei hänen kodin.
Yksinkertaisilla on yksinkertainen kirjoitustapa.
Totta. Mulle olisi red Flag, jos näkisin deitin kirjoittavan päin hanuria.
Mulle taas on varoittava signaali se, jos deitti käyttää englishittiä red flag. Sanalle löytyy suomenkielinen vastine,jaon tyylikkäämpi.
Sorry, yritin leikkiä nuorisoa, koska olen kohta 80 v mummo. En muuten ole kyllä deittipalstoillakaan, kun tuo mies on ihan tuossa vieressä.😏. T tuo eka.
Nykyään moni laittautuva nuori nainen pitää ulkonäköään ykkösasiana.
Eli julkikuvaansa, kulissia muille.
Sen sijaan heidän asunto on useilla kuin kaatopaikka.
Mulla taas alkoi seisoa, kun menin palstamamman kotiin. Seinällä oli vanhoja klassikkoleffojen julisteita.
Oli Steven Seagal silmät kurtussa, Van Damme oli splitissä haarat levällään ja ylävartalo ihan hiestä ja rasvasta märkänä. Kaiken kukkuraksi löytyi Syltyn julisteita Rambot, Rockyt yläkroppa paljaana.
Yhtään kirjaa ei ollut, niin tajusin että nyt on reeldeel kyseessä ja aito elämänkoululainen.
Taiteellinenkin on. Tatuoinneista suunnitelmia ja kuvia. Hienoja taideteoksia.
Salivehkeet oli nurkassa, kahvakuulat ja penkki painoineen.
Makkarsssa oli Marskin kuva sängyn yläpuolella muistuttamassa maailman järjestyksestä. Makkari oli sotkuinen. Kertoi että henkilö on maanläehinen ja elää rennosti ja nukkuu hyvin. Hieno ihminen. Yöpöydän päällä oli maga-lippis ja vaatemössyköitä. Vessa oli siisti kuin intissä.
Unelmien nainen. Valitettavasti hän jätti minut Upseerin takia. Ei Dipa riittänyt, mutta tuollaisella naisella vientiä kyllä löytyykin.
Kyllä tietynlaiset ajatusmaailmat näkyvät ihmisen kotona. Itse poistun äänettömästi, jos seinällä on che guevaran juliste, tai Bob marleyn, jotain hamppukamaa, mitään henkiseen paskaan viittaavaa tai muuta.
🇺🇦🇮🇱