Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiilikset lopahti naista kohtaan kun näin hänen kodin

Vierailija
25.01.2026 |

Äänimaljoja, joogamattoja sekä tarot-kortteja koko kämppä täynnä. EI jatkoon mokomaa Iisebeliä vai onko Delila.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogan harrastaminen muokkaa vartalosta aika kivan. Luulin, että te naisia vihaavat miehet olette yleensä just siitä kiinnostuneita?

Mun kotia määrittävät joogamatto, villasukat, kissat ja viherkasvit. Ja vaaleanpunaiseksi maalattu eteinen. Arvostan sitä, että ihmiset elävät itselleen mieluista elämää itse valittujen esineitten keskellä.  

Vierailija
22/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffeillä yhden miehen kotona kauan sitten. Siellä oli 50 pennin pajatso ja joku muu peliautomaatti. Heti tuli mieleen että tällä peliongelma. Sai jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten kopiot naisten kirjoituksista ovat säälittäviä.

Mutta meidän naisten kopiot toistemme kirjoituksista voimaannuttavia 💪

Joskus täällä puhuttu kumppanin syömiseen puuttumisesta.Jos nainen kommentoi miehen syömisiä se on hyödyllistä ja tarpeellista hoivaamista.Jos mies puuttuu lihavan naisen syömisiin se on narsistista ja psykopaattista alistamista jolla yritetään viedä naisen itsetunto.

Vierailija
24/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fiilikset naista kohtaan lopahtivat, kun näin hänen kotinsa."

Toki sanatkin voisi valita paremmin, mutta minun tunteeni kyllä viilenisivät, jos mies kirjoittaisi noin.

Vierailija
25/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogan harrastaminen muokkaa vartalosta aika kivan. Luulin, että te naisia vihaavat miehet olette yleensä just siitä kiinnostuneita?

Mun kotia määrittävät joogamatto, villasukat, kissat ja viherkasvit. Ja vaaleanpunaiseksi maalattu eteinen. Arvostan sitä, että ihmiset elävät itselleen mieluista elämää itse valittujen esineitten keskellä.  

Niin. Ulkonäkö kelpaa mutta ei elämäntapa jolla sen ulkonäön ylläpitää.

Vierailija
26/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ulkonäkö kelpaa mutta ei elämäntapa jolla sen ulkonäön ylläpitää.

Ei hyvään kuntoon tarvita höpölöpöhumpuukiuskomuksia. 

Vierailija
27/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen hopeavesikristallihuuhaaseen uskova on vielä yleensä rokottamaton tautipesä.

Juu ei kiitos.

Vierailija
28/28 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni fiilikset tapailemaani sairaanhoitajanaiseen joka asui 1970-luvun elementtikerrostalon pikku kaksiossa. Jätin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi