Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thank God, sä tulit...Mitäs moskaa tää nyt on?

Vierailija
24.01.2026 |

Eiks sketsi ohjelmien pitäis naurattaa, tää lähinnä itkettää. Ei helvetti, taas on kyhätty halvalla kasa roskaa ottamalla some maailmasta idiootteja tekemään ohjelmaa...Käännän kanavaa kohta...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei viihdettä eikä huumoria tarvita. Turpa tuttuun ruttuun ja kunnon lumimyrskyyn ei täällä saa nauraa oot heti hullu jos hymyilee

Vierailija
62/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pystytä tekemään edes Stadi vs Lande ilman että heitetään kaksimielistä läppää. 

Siitä erottaa laadukkaan ja ei-laadukkaan viihteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos! on suomalainen viihdeohjelma, joka perustuu australialaiseen Thank God Youre Here -ohjelman ideaan[1]. Sitä esitettiin MTV3-kanavalla maalistoukokuussa 2015. Ohjelman juontajana toimi Heikki Paasonen ja tuomarina Pirkka-Pekka Petelius

Tässä pari aussia!

Vierailija
64/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 tuntia  lauantai-illassa  improvisaatiota, hmmm. Onko ihme että ei ihan kaikille maistu

Vierailija
65/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naurattanut yhtään.Puoli tuntia katsomista riitti.

Jaksoit sitten pidempään kuin minä. Vajaa viisi minuuttia riitti mulle.

Vierailija
66/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minuuttia ja kanava vaihtui!

Julkkikset pitää hauskaa keskenään.

Vierailija
67/68 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mahtava ohjelma. Täytyy katsoa useampaan kertaan niin muistaa alkusanatkin ulkoa.😀😃😄😁😆😇🤣

Vierailija
68/68 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hieman sellainen fiilis, etteivät kaikki repliikit olleet pelkkää improa. Että ihan niinkuin niitä olis harjoiteltu etukäteen... Kukaan ei jäätynyt, etsinyt sanoja tai jäänyt miettimään edes hetkeksi - olen katsonut paljon improa ja huipputekijöilläkin tulee näitä edellä mainittuja bugeja. Tällainen tunne jäi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi