Thank God, sä tulit...Mitäs moskaa tää nyt on?
Eiks sketsi ohjelmien pitäis naurattaa, tää lähinnä itkettää. Ei helvetti, taas on kyhätty halvalla kasa roskaa ottamalla some maailmasta idiootteja tekemään ohjelmaa...Käännän kanavaa kohta...
Kommentit (68)
Suomessa ei pystytä tekemään edes Stadi vs Lande ilman että heitetään kaksimielistä läppää.
Siitä erottaa laadukkaan ja ei-laadukkaan viihteen.
Luojan kiitos! on suomalainen viihdeohjelma, joka perustuu australialaiseen Thank God Youre Here -ohjelman ideaan[1]. Sitä esitettiin MTV3-kanavalla maalistoukokuussa 2015. Ohjelman juontajana toimi Heikki Paasonen ja tuomarina Pirkka-Pekka Petelius
Tässä pari aussia!
1,5 tuntia lauantai-illassa improvisaatiota, hmmm. Onko ihme että ei ihan kaikille maistu
Vierailija kirjoitti:
Eipä naurattanut yhtään.Puoli tuntia katsomista riitti.
Jaksoit sitten pidempään kuin minä. Vajaa viisi minuuttia riitti mulle.
Viisi minuuttia ja kanava vaihtui!
Julkkikset pitää hauskaa keskenään.
Olipas mahtava ohjelma. Täytyy katsoa useampaan kertaan niin muistaa alkusanatkin ulkoa.😀😃😄😁😆😇🤣
Tuli hieman sellainen fiilis, etteivät kaikki repliikit olleet pelkkää improa. Että ihan niinkuin niitä olis harjoiteltu etukäteen... Kukaan ei jäätynyt, etsinyt sanoja tai jäänyt miettimään edes hetkeksi - olen katsonut paljon improa ja huipputekijöilläkin tulee näitä edellä mainittuja bugeja. Tällainen tunne jäi.
Suomessa ei viihdettä eikä huumoria tarvita. Turpa tuttuun ruttuun ja kunnon lumimyrskyyn ei täällä saa nauraa oot heti hullu jos hymyilee