Ei saatana! Monia tämän kuun alussa palveluksensa aloittaneita varusmiehiä on tullut jo kotiin!
Sitä se on, kun äiti ja isä ovat kullannuppunsa koko hänen elämänsä ajan passanneet pilolle! Ei olla koskaan vaadittu mitään, vaan kaikki on tehty valmiiksi, niin ei sitten pärjätä tuollaisessa armeijaympäristössä.
Kommentit (232)
Onhan intti aika turha paikka. Ampumaan oppii parissa päivässä, marssimaan tunnissa.
Loput oppii tosi paikan tullen kun on pakko.
Itse olin puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mies eikä mikään joka ei Suomen armeijaa käy.
Sano tuo ulkomailla englanniksi ekalle vastaantulevalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Paljon Suomea isompikaan reservi ei estänyt Venäjää hyökkäämästä Ukrainaan, ja parhaillaan se moukaroi taas kerran Ukrainan siviilejä drooneilla ja ohjuksilla. Suomen olisi korkea aika miettiä puolustuskuviot uusiksi.
Mitä ehdotat?
Intti oli kyllä perseennuolijoiden paratiisi, kaikki kenellä oli vähänkään järkeä päässä ei pitänyt paikasta.
Jos moni keskeyttää, vika on intissä. Missä turvallisuus, ohjaus, vastuu?
tule vladimir ja koeta. Sillä se seleviää
Mun pikku mussukkapojalle tuli kylmä. Nyt on lämpimässä, äiteen kanssa syömässä pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi? Armeijan aloitusta on kevenetty, kaikenlainen simputus kielletty, alokkaillakin on vapaa-ajat säännöllisesti (mitä viime vuosituhannella ei ollut), on tukitaistelijaa kuuntelemassa murheita jne.. mikä siis mättää? Ennen vamhaan ei ollut mitään noista ja keskeytyksiä oli vähemmän.
Simputus voi olla kielletty, mutta niin vain sitä edelleen jotkut harjoittavat. Onhan niistä ollut uutisiakin.
Simputukseen ja sen kestämiseen menevä aika ja energia kannattaa käyttää johonkin hyödyllisempään.
Ei paljoa minuakaan motivoisi enää tämän paskastanin puolustaminen :D
Pitää suojella 1% omsisuutta tunnollisesti.
Pitää suojella maahantunkeutujia ja heidän oikeutta loisia.
Miksei molempien sukupuolten? Ja kerrokin oikein hyvä perustelu. Muu kuin että naiset synnyttää (mitä kaikki eivät todellakaan tee).