Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marraskuisten viikonloppu 28.-29.4

28.04.2007 |

Aloitetaan uusi pino viikonlopuksi.

Tässä linkki eilisiin keskusteluihin.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10174335&p=2&tmode=1&smod…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tyttöjen kaa liikenteessä 6 tuntia tänään ja kamalaa mikä väsymys ja paha olo tuli sen jälkeen. Tais olla aika rankka reissu. Käytiin Ateneumissa ku siel oli eläinaiheinen näyttely ja satutunti lapsille. Käytiin myös pikaseen siellä Postimuseon lastenvaate ja -tarvikekirrpiksellä. Tosin oltiin siel puol tuntii ennen sen sulkeutumista ja lähes kaikki myyjät oli jo pakannu kamansa pois. Eli enpä tehny löytöjä :( Kukas se täällä siitä puhelikaan? Kävitkö siellä?

Kompura kirjotteli masun repimistuntemuksista. Mulla on tänään kans tuntunu sellasta viiltelyä, ei tosin pahaa ja samoin kans jännää kipua. Kyl kohtu kasvaessaan aiheuttaa kaikenlaisia tuntemuksia eli eiköhän nää oo just niitä! Mullaki jo neljäs raskaus ja silti aina tulee pelko kyhnäämään kainaloon ku tulee outoja tuntemuksia...

Mä tyhmä menin jo eilen koittaa sitä dobbleria mutten löytäny vauvan sydänääniä ja tottakai tuli heti vähän rauhaton olo. Siinä tosin luki et keskimäärin viikon 12 aikaan ne alkaa kuuluu. Mulla ku vasta eilen oli 11+0 ja voi olla et mennään oikeesti vasta viikolla 10+jotain eli eipä ihmekään ettei kuulu. Kohtuki on taaksepäin kallistunu joten seki vaikeuttaa asiaa. Millonkohan ees viittis kokeilla uudestaan? Oli se silti jännä tunne kuunnella omia sisäisiä ääniä :) Niin ja en oo kyllä täysin varma et mistä kohtaa mun pitäis kuunnella eli milläköhän korkeudella kohtu on? Siis esim minkä verran senteissä navasta alaspäin? En oo ennen ees aatellu tätä koska neuvolassa ne osaa heti ettii oikeelta kohalta.

Kiva sanle et sun vanhemmat oli tosissaan ilosia kun oot raskaana. Ja miksei ois: onhan se ihanaa varmaan tulla isovanhemmikski :)

Tarald ja tiitiäinen 11+1

Vierailija
22/24 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ekaa odottaessa ekassa neuvolassa(rv 10+3?) terkka koetti kuunnella ihan tuolt alamahalta, jostain vähän häpyluun yläpuolelta..ei kai se kohtu vielä hirmu korkeella oo..ite oon nyt kokeillut mahaa ja arponut et oisko se nyt tuossa..vai tuossa..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse tuossa oli niistä sydänäänistä:)

Ja sitä kohdun reunaa oon koettanut paikantaa..

Vierailija
24/24 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald:

Niin ja en oo kyllä täysin varma et mistä kohtaa mun pitäis kuunnella eli milläköhän korkeudella kohtu on? Siis esim minkä verran senteissä navasta alaspäin? En oo ennen ees aatellu tätä koska neuvolassa ne osaa heti ettii oikeelta kohalta.

Neuvolassa koitti, missä on häpyluu ja siitä vähän ylöspäin kuunteli ääniä, tosin niitä ei sitten edes kuulunut. Samoin np-ultrassa koitettiin päältä päin katsella myös ja tosi alhaalla mahassa kohtu on. Oli geeliä karvoissa asti. ;-)

Tollanen laite olis kyllä tosi kiva itselläkin.. Täytyypä soittaa jos vaikka pappa betalar. ;-)

Rv 11+