raskausoireita ennen plussaamista
Moi kaikille
Olen taustaillut paljon mutta en ole itse ehtinyt kirjoittelemaan kovinkaan usein. Ajattelin käydä täällä kertomassa raskausoireistani joita tunsin ennen plussaamista ennen siirtymistäni odottajiin, kun niitä itsekin ahkerasti kävin lukemassa ennen oman plussan testaamista.
Eli mulla näin: rinnat tuli TOSI kipeiksi n viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamista (aristavat muutoin ennen menkkoja mutta nyt ihan kipeät), väsymys- väsytti tosi paljon samoin edellisellä viikolla ja jatkuu edelleen. Vatsan nippailut, ja " kupliminen" alavatsalla tuntuu hassua kuplimista ja välillä nippailee enemmänkin. Lämpö nousi myös ennen plussaamista yli 37. Pientä etovaa oloakin oli ... eli hyvin klassisia, mutta selkeesti ennen plussamista. Aika vahvasti tuli olo että nyt on tainnut tärpätä. Niin ja itse testaaminen. k-kierto n 28 päivää ja testasin eka kerran haaleen plussan 4 päivää ennen kuin kuukautiset piti jäädä pois Acon10:llä.
Siirryn nyt odottajiin, paljon plussatuulia tälle puolelle! Itsellä kierto oli 7. kun onnistui (yksi km välissä).
Oliivi