Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitko myöntää olevasi kateellinen jonkun tuttavasi kumppanista?

Vierailija
24.01.2026 |

Että voi kun olisikin minun kultani.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein aika naivistinen kuvitelma että just hän on osannut valita kaikkein ihanimman miehen ja ystävät ovat vain kateellisia siitä. Yleensä kyllä menee niin että ystävät ihmettelee mistä kivenkolosta se tuonkin löysi.

Tyypillistä vauva-palstaa taas :D Tottakai sitä lähtee siitä että oma kumppani on se kaikkein ihanin, miksi muuten sitä olisi parisuhteessa? Eikai nyt kukaan tarkoituksella huonoa kumppania ota? 

Moni nainen ei vaan itse näe millainen mies oikeasti on mutta ystävät ulkopuolella näkee heti että ei tule onnistumaan.

Vierailija
22/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein aika naivistinen kuvitelma että just hän on osannut valita kaikkein ihanimman miehen ja ystävät ovat vain kateellisia siitä. Yleensä kyllä menee niin että ystävät ihmettelee mistä kivenkolosta se tuonkin löysi.

Tyypillistä vauva-palstaa taas :D Tottakai sitä lähtee siitä että oma kumppani on se kaikkein ihanin, miksi muuten sitä olisi parisuhteessa? Eikai nyt kukaan tarkoituksella huonoa kumppania ota? 

Moni nainen ei vaan itse näe millainen mies oikeasti on mutta ystävät ulkopuolella näkee heti että ei tule onnistumaan.

Pahimmillaan mies vokottelee kaikkea mikä liikkuu, naisen kavereista lähtien, mutta nainen ei usko kavereitaan. On omakohtainen kokemus aiheesta kun kaverin mies petti kaveria jatkuvasti. Ystävyys ei kestänyt vaikka en itse miehen ehdotteluille lämmennytkään. Kaveri ei kestänyt totuutta vaan sain vihat päälleni kun kerroin miehen puuhista. Kun oli kuulemma niin ihana mies eikä ikinä tekisi sellaista ja minä olin vain kateellinen jne. Kuulin, että erosivat vasta vuosia myöhemmin. Mies oli tuonut useammin kuin kerran tauteja kotiin. Iiihana mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ottaa sen minkä nyt sattuu saamaan. Sarjasuhteilijat varsinkin. Joku on vaan oltava ja sitten hehkutetaan tosirakkautta. 

Vierailija
24/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta ottaen huomioon että ketjun aiheena on kateus toisen kumppanista, tuntuu hieman kornilta tulla selittämään ketjuun että kukaan ei ole kellekään kateellinen koska kaikilla on hirveä kumppani :D

Vierailija
25/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheiselle ei olla yleensä kateellisia,

koska nähdään koko kakku

Vierailija
26/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta ottaen huomioon että ketjun aiheena on kateus toisen kumppanista, tuntuu hieman kornilta tulla selittämään ketjuun että kukaan ei ole kellekään kateellinen koska ka

Kai silti voi vastata ettei ole kateellinen, kun ei ystävillä ole niin hyviä kumppaneita mitä he väittävät?