Tammikuiset - onko teitä?
Moikka ja huomenta kaikille! Joko löytyy muita juuri plussanneita? Täällä tuijotellaan vieläkin viikolla tehtyä raskaustestiä jota en ole hennonnut heittää vielä roskiin... mahdollinen LA olisi 2.1. Tyttöä toivotaan ehkä pikkuisen enemmän kun on ennestään poika -04. Mutta kyllä nuo pikkupojat on suloisia!
Onnellinen Oliivi
Kommentit (9)
Oikeestaan mun la olisi 30.12., mutta tunnistin ovulaation vasta myöhemmäksi, joten kiertoni oli n. 32 päivää, jonka mukaan la olisikin vasta 3.1. Mutta mahdollinen ultrahan sen sitten varmistaa...
Meillä jo ennestään tammikuinen poika vuodelta -06, eli nyt 1v3kk. Ja sitten isosisko 8v. Niin poika, kuin tyttö on ihan yhtä toivottuja, ehkä " normaalimmalta" tuntuisi hoitaa pientä poikaa, kun on nyt siihen tottunut, tyttö taas tuntuisi iloiselta yllätykseltä.
Noh, vielä en kuitenkaan uskalla hirmuisesti iloita raskaudesta, testailin viime to ja pe hyvin haaleita haamuja aconilla, ensi viikolla yritän saada vahvempaa viivaa toisella testillä aikaiseksi!
Tsemppiä, että pienoiset pysyy matkassa mukana loppuun saakka!!!
Kukkuu! Täällähän minä! Laskettuaika olis 2.tammikuuta-08. Tässä ollaan onnesta soikeena, sillä tätä vauvaa on toivottu jo 3 vuotta. Tein yllätyksekseni siskon yllyttämänä testin ja positiivista se näytti!
Tässä en vieläkään tahdo uskoa tätä onnea joten oon tehnyt jo 5 testiä, jotta uskoisin. (*nolottaa*). Nyt vaan pelottaa, että mitä jos kaikki ei menekkään niin kuin on suunniteltu...Ei vaan, pitää ajatella positiivisesti. :) Maanantaina aattelin soitella neuvolaan, jotta tää ois vieläkin todempaa....Hih.
ollaan kuulolla!
voi kun kivaa että täällä on muitakin. Onnea kaikille plussaamisesta!
Joo, aika varovaisesti mäkin tätä vielä mietin - eilen tunsin ekaa kertaa hetken onnellisuudentunteen... muutoin raskautta on koittanut työntä toistaiseksi vielä taka-alalle kun pelottaa se keskenmenon mahdollisuus näin alussa. Onko muuten niin että jos nyt tulisi (toivon todella ettei kenellekään meistä tule) niin tulisi verinen vuoto? Siis voiko keskenmenoa tulla ilman vuotoa? Varmaan tyhmä kysymys mutta kaikkee tässä miettii. Jotenkin vielä jännempää kuin ekassa raskaudessa ja km mahdollisuus tuntuu vahvempana kun yksi oli talvella, tosi alussa. Silloin mulla oli niukat menkat mutta raskaustesti vasta sen jälkeen positiivinen, tosi kumma juttu, ja siihen liittyy vähän tuo mun kysymyskin. Jos nyt pääsisi viikon pari eteenpäin niin varmaan alkaa ymmärtämään että tää on totta.
Oliivi
Juu, tässä toivotaan, että aika menis nopeesti, jotta tän raskauden uskaltais jo uskoa ;) Pelottaa...Mutta, mulla ei ainakaan ole tullut yhtään rusehtavaa vuotoa, valkkaria vaan on pikkareihin tullut. Mä varmaan sekoisin, jos tulis keskenmeno, tätä on niin hartaasti kuiteski toivottu.
Oliivi, meillä on näköjään sama laskettuaika :) Vaihdellaan sit kyllä kuulumisia ja vertaillaan mahojamme kun se on ajankohtasta :)
Kyselit tuosta keskenmenosta ja voiko se tapahtua ilman vuotoa, niin voi tapahtua. Esim. tuulimunaraskaudessa ei aina tule mitään vuotoa eikä oireita keskenmenosta, mutta ultrassa voidaan todeta sen tapahtuneen. MUTTA! ÄLÄ MIETI NYT SELLAISIA!! Vaikka tiedän itsekin keskenmenoja kokeneena, että väistämättä ne aina mieleen tulee. Ole vain onnellinen nyt ja toivotaan että kaikilla asiat olisi hyvin!
Laitoin vastauksen sinulle kuitenkin, kun sitä kysyit.
Kerttuli2 rv 4+4 (luultavasti)
Täällä siis myös yksi juuri plussannut ja LA myöskin tuo 2.1.!
Meille tämä on yllätysvauva ja alkushokissa vielä ollaan. Eiköhän tämä tästä, sillä vauva on kyllä ollut toiveissa enemmän ja vähemmän vuoden päivät. Ei vain osattu odottaa, että juuri NYT hän ilmoittaisi tulostaan...
Uusperheessämme on ennestään 4,5-vuotias ja 10-vuotias tyttö, joista tämä nuorempi on mun ja vanhempi miehen edellisestä liitosta. Nuorimmainen asuu meillä, vanhempi on kerran kahdessa kuukaudessa käymässä. Tämä on siis ensimmäinen yhteinen lapsemme.
Olisko kenelläkään nimiehdotuksia tälle meidän tammikuisten ketjulle? Tammitöppöset?
Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja toivotaan, että kaikilla menee raskausaika oikein hyvin :)
plumeria
Samaa tässä tuumin kuin edelläni: Miten kaikilla tuntuu olevan sama la?
Itse en moisia viitsi edes laskea. Neuvolassakin sanoin suoraan, että älä edes kerro. Kyllä sitä tällä ammattitaidolla osaan itsekin sanoa, milloin se lapsi olisi suurinpiirtein tulossa. Tarkempaa tietoa minä en tarvitse. Kuitenkin niin kovin harva lapsi syntyy tuona laskettuna aikana.
Mutta joo, itsekin juuri vähän aikaa sitten plussan sain. Itse asiassa ensimmäisen yrittämisen jälkeen. Juuri olimme miehen kanssa kuukauden harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä. Tuli hiukan epätodellinen olo.
Ja on vieläpä esikoinen tulossa. Nyt vain hartaasti toivon, että kaikki menisi hyvin. Olen nyt lähes viikon sairastanut lievää flunssaa, joten hiukan pelottaa. Onnekis kuitenkin tuli näin alkuvaiheessa. Eikä ainakaan neuvolatädin mukaan mitään riskiä pitäisi liiemmin olla, kun kuumetta ei ole ollut kuin yhtenä iltana hiukan. Nenä vain vuotaa *naur*
Onko ollut oireita? On! Taidan olla niitä ihmisiä, jotka kokevat raskauden oireet hyvin voimakkaasti. Tänään on ensimmäinen päivä jolloin voin liittää päänsäryn raskauteen. Eli päätä juilii. Aamupahoinvointia on ollut viikon päivät. Useimmiten se on onneksi ollut sellaista pientä, jonka saa vielä unohtamalla pois mielestä. Mutta on jo yksi aamu ollut oikein rankkakin. Väsymys pyrkii niskaan salakavalasti ja jatkuvasti. Milloinkahan alkavat töissä epäillä orastavaa alkoholismia... Jatkuva " kankkunen" aamuisin ja vielä väsymystäkin.
Mutta syvät onnittelut kaikille ja toivotaanpas parasta! :)
-Worse-
Niin ja minulle saavat sitten jo aikaisemmin lapsia saaneet kertoilla aivan kaikkea. Tosiaan ensimmäinen laatuaan... Jännittää :)
Muutamat tuossa ihmettelivät että miten kaikilla voi olla sama LA, niin ihan pakko oli tulla kirjoittamaan tänne...
Ei oikein myöhemmät tammikuun ajat kai ole vielä tässä vaiheessa mahdollisia...
Ihan leikillään vaan...
Toivotaan että meitä tulee tänne vielä lisää!
Kerttuli2
Varovasti kylläkin tässä etenen, enkä oikein ensin tiennyt, uskallanko tähän ketjuun vielä vastata. Niin alkuvaiheessa tässä vielä mennään, ja minulla epäonnistumisia taustalla jonkin verran. Mutta kuitenkin...
Minulla tämä raskaus alkoi pakastetun alkion siirrosta ja meillä on myös poika -04, jonka olemme saaneet myös lapsettomuushoidoilla.
Minulle on tuttuja lapsettomuus- ja plussanneet lapsettomat palstat, mutta katsoinpa nyt jo tänne Odotus puolellekin.
Raskauteni todettiin veritestillä, joka otetaan meidän hoitavalla klinikalla aina varmuuden vuoksi. Tuo arvo oli hyvä, joten raskaana siis ollaan.
Varsinaisia raskausoireita ei vielä ole, väsymys ainoastaan iskee vähän väliä, mutta se johtuu varmaankin Lugersteronista, jota joudun käyttämään vielä jonkin aikaa plussaamisen jälkeen.
Jään odottelemaan myös, onko joitain muita jo plussanneita liikkeellä...
Kerttuli2