Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä päiväkodissa ja ärsyttää, kun...

Vierailija
24.01.2026 |

Täytyy mennä pakkasilla ulos. Osa lapsistakin valittaa, että on kylmä ja haluaisivat sisälle, mutta kun on pakko olla ulkona. Jos saisin päättää, niin ne ketkä ei ulos halua, niin ei tarvitse mennä tai edes lyhyempi ulkoilu. Ei ole kiva, olla tuntia putkeen ulkona pakkasessa

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työt loppuu minulla viiden kuukauden päästä, niin ei enää tarvitse mennä päiväkotiin töihin ja ulkoilla väkisin

Ap

Vierailija
2/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee👴🏻👍🏻

Vierailija
4/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki on kaikki toppavaatteet päällä, mutta eihän se auta, vaan jäätyy silti

Ap

Vierailija
5/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä alapeukuttajat tunniksi ulos koviin pakkasiin, niin katotaan onko kiva. Plus saatte likkua vain tietyllä aluella

Ap

Vierailija
6/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee👴🏻👍🏻

Puppis👴🏻💗

Vierailija
7/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on raskaampaa sisällä katsoa sitä riehumista, ellei energiaa pääse purkamaan ulos.

Vierailija
9/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät saa tarpeeksi hyvää varhaiskasvatusta jos niitä ei vie ulos.

Vierailija
10/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä alapeukuttajat tunniksi ulos koviin pakkasiin, niin katotaan onko kiva. Plus saatte likkua vain tietyllä aluella

Ap

Mä teen töitä ulkona. Ja lisäksi ulkona vietämme aikaa kotioloissakin. Ei oo ees pakkasrajaa! Provohan tämä aloitus on, mutta harvassa on ne lapset jotka ei tykkää olla ulkona!

Vierailija
11/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap kouluttautuessa saanut tietä, että lapset ulkoilevat pakkasilla? Yleistietoa on. Ammatinvalinta.

Vierailija
12/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niitä nyt siellä ulkona kovalla pakkasella pidetä tuntikausia. Vanhempien velvollisuus on pukea lapset asianmukaisesti.

Vierailija
13/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on raskaampaa sisällä katsoa sitä riehumista, ellei energiaa pääse purkamaan ulos.

Itse olisin mielummin lämpimässä ja eivät ainakaan meillä riehu, niin että pitäs sen takia ulos lähtee

Ap

Vierailija
14/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meidän päiväkodissa retkeillään joka päivä lähipuistoihin jo pienten ryhmän kanssa.

Vierailija
15/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin vain tietyllä alueella? Perhepäivähoitajatkin käyvät lähes joka päivä oman pihan ulkopuolella joten miksi ette te? Menkää vaikka pulkkamäkeen.

Vierailija
16/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä teen töitä ulkona. Ja lisäksi ulkona vietämme aikaa kotioloissakin. Ei oo ees pakkasrajaa! Provohan tämä aloitus on, mutta harvassa on ne lapset jotka ei tykkää olla ulkona!

Päiväkodistä näitä lapsia kyllä löytyy. Mee, vaikka ite töihin sinne niin näät

Ap

Vierailija
17/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap kouluttautuessa saanut tietä, että lapset ulkoilevat pakkasilla? Yleistietoa on. Ammatinvalinta.

Varhaiskasvatustieteellisessä tiedekunnassa opetettiin vain kirjallisia töitä.

Vierailija
18/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä päiväkodissa lapset vois olla vaan pädillä aamusta iltaan - siis ne, jotka haluaa. Ne jotka haluaa reippailla ja askarella ja laulaa ja kertoa ajatuksiaan ja leikkiä ja kuulla satuja voi tehdä sitä halutessaan. Muut vois ottaa aina vaan iisisti pädillä. Mitä? Ai miksi ei?

Vierailija
19/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koulutusta siihen alalle ja tottakai tiesin. Menin sinne töihin, vain rahan takia

Ap

Vierailija
20/41 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut päiväkodissa töissä. Tarpeeksi päälle ja liikuu siellä pihalla niiden lasten kanssa, niin ei tule kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme