Onko Kotipizzan pitsat suomen parhaat pitsat?
Kommentit (29)
Ehkä hinnaltaan ainakin. Hyvä että on eri pizzerioita niin jokainen saa valita sen parhaimpansa. Tai olla valitsematta mitään, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, homot vielä erikseen.
Kotipitsa on paras. Saa juuri sellaista Pitsaa kuin haluaa kun itse tekee.
Näin 70 Kg miehenä joutuu ottamaan Kotipizzan perhepizzan, jotta nälkä lähtee.
On se paras ketjupizzeria, mutta kyllä esimerkiksi Porvoosta saa vaikka Armoniasta tai Gabrielsista paljon parempaa, tosin myös kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hinnaltaan ainakin. Hyvä että on eri pizzerioita niin jokainen saa valita sen parhaimpansa. Tai olla valitsematta mitään, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, homot vielä erikseen.
Samaan hintaan saa oikean Napolilaisen pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100kg mies ja 3 kotipizzaa menee kerralla
pieniä ja kalliita ne ainakin ovat, mutta en minä niissä mitään hyvää ole havainnut.
Vierailija kirjoitti:
tulee pitsalle hintaa. ne pienetkin ovat jo aika kalliita
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ns. turkkilaispizzerioiden pizzat on tismalleen samanlaisia, sama pohja, samat täytteet. Olisiko se niin vaikeaa jonkun mamunkin perustaa sellainen pizzeria, missä olisi aidosti erilaisia tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan hintaan saa oikean Napolilaisen pizzan.
Ei niissä ole kunnolla täytettä, minä haluan kinkku, kebab, ananas, aura, valkosipuli pizzan.
Vierailija kirjoitti:
itse tyttären tyttärestä. pizzarium oli paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse tyttären tyttärestä. pizzarium oli paras.
Pizzarium on ihan taivaallista. Rapea pohja ja hyviä täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ns. turkkilaispizzerioiden pizzat on tismalleen samanlaisia, sama pohja, samat täytteet. Olisiko se niin vaikeaa jonkun mamunkin perustaa sellainen pizzeria, missä olisi aidosti erilaisia tarjolla?
Varmaan käyttää samaa tukkua kaikki.
Peruslätty kyseisessä paikassa melkei 15 eur -> ei jatkoon
Ainakin täällä etälässä Koripitzza yrittäjät on nykyään järjestään muualta tulleita, muutama vuosi sitten asia oli toisin
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä etälässä Koripitzza yrittäjät on nykyään järjestään muualta tulleita, muutama vuosi sitten asia oli toisin
rasisti!
Ketjupizzeriaksi on ihan ok ja joka paikassa samanlainen. Siihen tuo perustuukin. Itse suosin kyllä kotona tehtyä tai joitain ns laatupizzerioita (ei tuota pizza/kebab tyyliä).
Nykyään oikeita pizzaravintoloita on jokaisessa isommassa kunnassa, niin ei tarvitse samaan hintaan surkeaa kotipizzan lättyä syödä.
No ei ole