Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderilmoitus vuosia, miksi?

Vierailija
23.01.2023 |

Silloin tällöin on tullut käytyä Tinderissä vaikken ole vakavasti pitkään aikaan mitään hakenutkaan. Silmään on vaan pistänyt jotkut ihan ok oloiset naiset, jotka ovat siellä olleet jopa vuosia. Ilmeisesti vielä suunnilleen samanlaisilla profiileilla. Miksi?

Eikö sinulla ole oikeasti mitään aikomustakaan mennä treffeille, Tinder on sinulle vain keskustelukerho? Oletko unohtanut Tinderiin profiilisi vaikket sitä käytäkään? Jos katsot profiiliasi vaikka puolen vuoden välein, eikö se ole jo mahdoton tehtävä? Vaikka seurustelisit, onko sinulla kuitenkin Tinder samaan aikaan vetämässä? Miten muuten asian selittäisit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos katsot profiiliasi vaikka puolen vuoden välein, eikö se ole jo mahdoton tehtävä?"

Siis mikä ole mahdoton tehtävä? Itselläni on ollut Tinder-profiili ensin vuodet 2014-2016 (tai 2017, en muista tarkalleen), sitten vuodesta 2020 eteenpäin taas. Käyn siellä vaihtelevasti, joskus saatan avata sovelluksen parikin kertaa kuukaudessa ja joskus kerran puolessa vuodessa. Jos tulee jotain kiinnostavaa vastaan, niin voin mätsätä ja jutella ja nähdä, mutta en jaksa mitään huvikseen juttelua ja huvikseen mätsäilyä, eli käyn siellä vaan katselemassa välillä onko mitään kiinnostavaa.

Vierailija
2/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan jääkö profiili sinne ikuisesti, jos sen unohtaa. Olisi jännä katsoa oma profiili kymmenen vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos katsot profiiliasi vaikka puolen vuoden välein, eikö se ole jo mahdoton tehtävä?"

Siis mikä ole mahdoton tehtävä? Itselläni on ollut Tinder-profiili ensin vuodet 2014-2016 (tai 2017, en muista tarkalleen), sitten vuodesta 2020 eteenpäin taas. Käyn siellä vaihtelevasti, joskus saatan avata sovelluksen parikin kertaa kuukaudessa ja joskus kerran puolessa vuodessa. Jos tulee jotain kiinnostavaa vastaan, niin voin mätsätä ja jutella ja nähdä, mutta en jaksa mitään huvikseen juttelua ja huvikseen mätsäilyä, eli käyn siellä vaan katselemassa välillä onko mitään kiinnostavaa.

Toimiiko oikeasti noinkin harvalla tahdilla. täällä kun jatkuvasti valitetaan, että heti pitäisi vastata.

Ap

Vierailija
4/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko oikeasti noinkin harvalla tahdilla. täällä kun jatkuvasti valitetaan, että heti pitäisi vastata.

Ap

Jos jonkun kanssa tulee match ja aletaan juttelemaan, niin nopeasti se siirtyy whatsappiin/instaan/facebookiin tai nähdään nopeasti, eli ei tarvitse sen vuoksi Tinderissä roikuskella. Ja jos juttelenkin jonkun kanssa päivän-kaks siellä Tinderissä, niin en swaippaile samalla, vaan avaan sovelluksen vain vastatakseni viesteihin. 

Vierailija
5/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö Tinderistä jotenkin koska toinen on viimeksi ollut paikalla. Eihän ole järkeä yrittää mätsätä, jos toinen on käynyt profiilillaan viimeksi vuosi sitten,

Vierailija
6/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä vuosia enkä löytänyt sieltä kuin yhden lyhytaikaisen panokaverin ja miehen, jolla oli järjetön hylätyksi tulemisen pelko. En pystynyt oikein kiinnostumaan kenestäkään, koska miesten profiilit ovat lähtökohtaisesti järjettömän huonoja ja kuvat onnettomia. Ja yleensä monen vuoden takaa.  Suurin osa matcheistä ei laittanut koskaan mitään viestiä eivätkä vastanneet omaan viestiini. Koin aika väsyttäväksi Tinderissä roikkumisen. Ei tuo Tinder sopinut minulle, koska haluaisin nähdä heti koko paketin ja kuulla millainen ääni ihmisellä on, miten hän kantaa itsensä ja millainen olemus on ylipäätään. Siksi roikuin siellä muutaman vuoden ja pääsin satunnaisesti treffeille. Nyt poistunut ja jatkan tyytyväisenä sinkkuna. 

Vierailija
7/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö Tinderistä jotenkin koska toinen on viimeksi ollut paikalla. Eihän ole järkeä yrittää mätsätä, jos toinen on käynyt profiilillaan viimeksi vuosi sitten,

Ymmärtääkseni Tinder ei tätä suoraan kerro. Yksi syy sille, että miehet valittavat vähäisten matchien määrää lieneekin se, että siellä on hyvin paljon naisia, jotka käyvät paikalla ehkä kerran kuussa tai harvemmin ja silloin valitsevat satojen tykkäysten joukosta muutaman, jolle viestejä ehkä lähettävät. Luulohan on, että kaikki seuraavat Tinderiä päivittäin, mutta todellisuus taitaa olla jotain ihan muuta.

Vierailija
8/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N46. Kun kolmisen vuotta sitten aloitin Tinderin, toive oli löytää jopa elämänkumppani. Kun sitä ei ensimmäisen vuoden aikana löytynyt, muuttui Tinderin käyttö. Itse käytän Tinderiä nykyään lähinnä viestittelyyn. Varsinkin juhlapyhien aikaan se tuo yhden keinon lisää olla sosiaalinen. En varmaan enää osaisi edes lähteä treffeille.

Vierailija
9/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni Tinder ei tätä suoraan kerro. Yksi syy sille, että miehet valittavat vähäisten matchien määrää lieneekin se, että siellä on hyvin paljon naisia, jotka käyvät paikalla ehkä kerran kuussa tai harvemmin ja silloin valitsevat satojen tykkäysten joukosta muutaman, jolle viestejä ehkä lähettävät. Luulohan on, että kaikki seuraavat Tinderiä päivittäin, mutta todellisuus taitaa olla jotain ihan muuta.

Tämä on kaikkien ilmaisten deittisaittien ongelma.  Sitä että profiili on käytännössä hylätty  pimitetään, jotta käyttäjien määrä näyttäisi isommalta.

Vierailija
10/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin Tinderiä paremmin sisältäpäin tuntevalta, että alle 30v ryhmässä vaihtuvuus on suurinta ja sitten kun mennään yli 40v tilanne on ihan eri eli sieltä alkaa löytyä näitä, jotka on pitkäänkin yhtäjaksoisesti Tinderissä. Nämä kaikki otetaan huomioon algoristmeissa.

Vierailija
11/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan tutkittu juttu, että kansainvälisestikin suurin Tinderissä oleva naisten ryhmä on egonbuustaajat, jota hakevat tykkäyksiä, mutta esimerkiksi treffeille heillä ei ole aiettakaan. Nämä siellä juuri roikkuvat. He ovat Tinderin suurin käyttäjäryhmä!

Vierailija
12/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samoin kuin sinä, eli käyn silloin tällöin.

Ei se mitenkään poissuljettua ole että tapaisin jonkun, mutta yleensä ei vain kukaan kiinnosta riittävästi. Pärjään yksinkin, ei minulla ole pakko löytää ketään, jos ei kolahda riittävästi.

Ja yleensä ei kolahda, harvan kanssa jaksaa edes montaa viestiä vaihdella.

Vierailija
13/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee profiilissa

"Käyn täällä tosi harvoin, laita PM instassa".

Ihan vaan siksi että saisin lisää seuraajia instatilille.

Ei mulla ole pienintäkään aikomusta treffeillä niitä surkimuksia.

N22

Vierailija
14/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oma kokemus vahvistaisi sen, että harvakseltaan jos käy niin kortti tippuu pakan pohjalle, mutta jos olen piilottanut kortin tapailun ajaksi niin nousee paremmin esille parin kuukauden päästä

Vierailija
15/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta olen ollut sinkkuna. Välillä olen käynyt tinderissä katsomassa olisiko rohkeutta jutella jonkun kanssa. Treffejä en ole uskaltanut ajatellakaan.

Nyt ei tosin ole 3 vuoteen tinderin profiili ollut näkyvissä kun en ole halunnut itsestäni ottaa kuvia(syöpä) mutta kunhan tukka alkaa olla siedettävä niin ehkä testaan taas rohkeuttani.

Itse kaipaisin sellaista kevyttä tutustumista, jossa voisi vain katsella ja tutustua ja jutella ja tietenkin tavata ilman että joutuu miehelle tilivelvolliseksi miksi ei halua alkaa seurustelemaan. Mistä minä tiedän miksi en kiinnostu 99% miehistä. Itsekin haluan sellaisen miehen joka ei kaikista kiinnostu.

Vierailija
16/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan tutkittu juttu, että kansainvälisestikin suurin Tinderissä oleva naisten ryhmä on egonbuustaajat, jota hakevat tykkäyksiä, mutta esimerkiksi treffeille heillä ei ole aiettakaan. Nämä siellä juuri roikkuvat. He ovat Tinderin suurin käyttäjäryhmä!

Toinen ryhmä on naiset, jotka kelpuuttaisivat vain kaikista tasokkaimpia panomiehiä, muut omantasoiset kunnolliset miehet eivät heille kelpaa.

17/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä 1:,5 v putkeen, koska en ole tänä aikana aloittanut parisuhdetta kenenkään kanssa. Muutama kiinnostava mies olisi löytyny, mutta he eivät halunneet alkaa seurustella minun kanssani.

Vierailija
18/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin toimivan profiilin pois?

Vierailija
19/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen ollut Tinderissä 1:,5 v putkeen, koska en ole tänä aikana aloittanut parisuhdetta kenenkään kanssa. Muutama kiinnostava mies olisi löytyny, mutta he eivät halunneet alkaa seurustella minun kanssani.

Tuntuu ihan hirmuisen pitkältä ajalta. Eikö siinä jo kyllästy? Tosin mihin tuota vertaisi. Käykö kukaan samassa baarissa joka päivä 1,5 vuotta?

Vierailija
20/20 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisin toimivan profiilin pois?

Missä mielessä toimivan?