Minulla ei ole yhtään ystävää
Olen kaunis viehättävä ja sosiaalinen nainen. Täytän iltani opiskelulla ja liikunnalla.
Minulla on epävakaa personnallisuushäiriö, kiitos vanhempieni laiminlyöntien (aina ei ollut edes ruokaa).
Mietiskelen, kun työssäni näen ystävyksiä , joilla ei no leikkaa normaalisti...outoa käytöstä..hermostunutta naurua ym, että ehkä ennemmin olen yksin.
Kun vielä oli ystäviä, saatoin vuosien ystävyyden jälkeen humalassa töksäyttää jotain, jota ei annettu anteeksi...päätin sitten...ok..eipä kiusata muita ihmisiä..nykyään en enää ns biletä.
Olisi toki kiva että olisin täysin normaali, aviomies on pysynyt rinnallani ja rakastaa.
Kommentit (60)
Onko kyvyttömyys empatiaan ja ilkeys jokin häiriö
Vai normi päivä palstalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Normi päivä
Pertti
Surullista on että vuosien ystävyys kaatuu yhteen lauseeseen.
Eli minulla ei ole ollut ystäviä noin 6 vuoteen.sitä ennen oli ja tein uusia kun meni edelliset.pärjään näin.onko muita kaltaisiani? Ystävät olivat toimittajia, koodareita , tutkojoita.pidän älyä viehättävänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi päivä
Pertti
Tu.rpa kiinni P ertto
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa muumio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa muumio
?????
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla ei ole ollut ystäviä noin 6 vuoteen.sitä ennen oli ja tein uusia kun meni edelliset.pärjään näin.onko muita kaltaisiani? Ystävät olivat toimittajia, koodareita , tutkojoita.pidän älyä viehättävänä.
Ap
Olivatko komeita ja kauniita myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten seliittyy tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olivat...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me ei tykätä susta ap
Ketkä me????
En usko että kaunis nainen voi olla ystävätön. Ruma mies voi olla ystävätön kuten minä.. Nainen saa helposti ystäviä miehestäkin vaikka mutta naisistakin helposti.
ap lopeta pihtailu jos se noin ahistaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että kaunis nainen voi olla ystävätön. Ruma mies voi olla ystävätön kuten minä.. Nainen saa helposti ystäviä miehestäkin vaikka mutta naisistakin helposti.
Niin saan, mutta lue aloitus...
Ap
Hokkajankkis kirjoitti:
Hyvä aloittaja:
Älä välitä minulla ei ole yhtäkään ihmissuhdetta ellei lähipiiriä lasketa
Ja oon rakastunut yhteen julkisuuden henkilöön mutta sitä ei voi laskea ihmissuhteeksi yksipuolisuuden takia
Kunpa vaan tietäisit minulla ei ole seksielämää eikä seuraelämää ei ole koskaan ollutkaan
En ole käynyt treffeillä ikinä ei ole edes kaverisuhteita
No nyt tiedät et kauniskin voi olla ilman ystäviä ja perhettä
Voimia
Ap
kvg