Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka olen lähipiirini ympäröimä olen silti aika yksin

24.01.2026 |

Ihmissuhde elämäni on ollut täysin olematonta jo monta vuotta kuten olen sanonut ainoat ihmiskontaktit mitä mulla on niin on isäpuoli äiti sisarpuoli sen lapset ja vanhimman lapsen poikaystävä siinäpä ne sitten

Lapsena mulla oli kavereita koulussa ja naapurissa kun muutettiin muualle niin siellä uudessa koulussa kavereita oli myös etenkin yksi tummaihoinen tyttö oli hyvä ystäväni hän oli yhden koulunkäyntiavustajan lapsenlapsi

Kun yritin opiskella kiinteistönhoitoa huonolla menestyksellä niin samalla luokalla olleet kaksi poikaa olivat hyviä kavereitani heidän kanssaan viihdyin hyvin siellä amiksessa

Ja jotain nettituttuja on ollut myös vuosien aikana joiden kanssa olen kirjoitellut netissä mutta en ikinä tavannut heitä

Joidenkin kanssa tiet erkanivat kun muutettiin muualle joidenkin kanssa tuli niin hirvittäviä riitoja jotka ihan väkisinkin johtivat ystävyyden täysin lopulliseen katkeamiseen

Kyse oli niin vakavista riidoista joita ei kyennyt selvittämään mitenkään

Seuraelämäni on myös aina ollut olematonta en ole ikinä tavannut ketään netistä enkä käynyt treffeillä

Seksielämä on vähintään ihan yhtä olematonta oikeastaan ainoat millään tavalla seksuaaliset kokemukset ovat ne mitkä koin sen naapurin pojan kanssa mistä jo kerroinkin

Vaatteet kuitenkin pysyi aina päällä

Seksi oli monta kertaa lähellä enkä osaa perustella edes itselleni miksei sitä ikinä tapahtunut

En ole myöskään ikinä seurustellut

Se yksi seurustelun kaltainen juttu oli enemmänkin hengailua kuin mikään oikea parisuhde

En ole ikinä edes pussannut

Olen kyllä tanssinut miehen kanssa mutta vain pelkästään kaverina

Hokka jankkis 36 vuotta köyhä ja eläkkeellä 

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕🍙🍺📣🎊🧺

https://media.tenor.com/t4G_cMON2skAAAAM/blind-channel.gif 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi