Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tällä viikolla koulun ylijäämäruuan jakeluun jossa tuntematon mies alkoi puhua minulle-siitä alkoi painajainen

Vierailija
24.01.2026 |

Laitoin tällä otsikolla aiemmin viestin joka on nyt poistettu. Ihmettelen sitä kun en luonnollisestikaan laittanut että kuka on kyseessä ja kirjoitin kuitenkin että asiat tapahtuivat osittain viesteissä jotka minulla yhä on. Eli että tapahtumat eivät ole keksittyjä. 

Harmi sikäli kun en jaksa enään kirjoittaa uudestaan asiaa ja onki juuri tällainen koekmus minulla ollut aiemminkin että naisiin kohdsituvia juttuja aika rankasti vähätellään.

Laitoin siksi viestin kun joskus  hyvin arkisissakin asioissa voi tapahtua outoja asioita eli ei ole niin että vain esimerkiksi työpaikoilla ja baareissa jotta kaikki naispuoliset tiedostavat tämän eikä menisi asiat niin pitkälle miten itsellä meni. Vaatetuksella ei ole myöskään väliä,inulla oli löysä paita,verkkarit,paksu pitkä toppatakki. No voin laittaa vielä lyhyesti:

!) eli menin vasta koulun ylijäämäruuan ruokajakoon ekan kerran,mies kehottaa jäämään koska oli kuulemma tulossa jotain ruokaa vielä. Hän myös kysyi seurakunnan aamiaiselle jotta kävijät ei lopu

2) Menen seuraavana aamuna ja annan numeroni(minulla ei saa osoitetietoja numerolla). Hän vakuuttaa haluavansa auttaa. Hän kertoo että hänellä on auto millä haluaisi viedä minut heti kauas ruokajakoon. En suostu tähän. Hän saattaa minut lähemmäs kotia. Hän sanoo syyksi minun turvallisuuden. Aamiaisella oli paljon väkeä.

3) Hän alkaa häiriköidä viesteillä jonka pyydän lopetttaa, hän ilmaisee viesteillä että haluaa seurustella,kieltäydyn

4) näemme vielä kerran ylijäämäruuan jaossa, hän tinkaa miksen suostu seurustella ja liittäytyy mukaan,hän lääppii minua lähellä kotiani ja alkaa puhua räikeän seksuaalista,onneksi pääsin karkuun

5) Hän laittaa suoran viestin mitä haluaisi minulle seksuaalisesti tehdä. käsken lopettaa seksuaalisen ja viestittelyn. hän lopettaa. Huokaisen.

Tässä tiivistelmä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
42/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja kiitos miljoonasti viesteistä,vannin että on totta. Olen vaan aika ujo nainen joten tuntui helpolta helpolta kirjoittaa ensin tänne. Muutenkin kun elämäntilanne on nyt heikko kun on nyt pienituloinrn ja kokee itsensä ulkopuoliselsi.

Teen sillain että onneksi on yksi nsisystävä tosin hän on puhelias mutta katson sopivan hetken että kerron hänelle ja säilytän viesrit toki. Vaikealta tuntuu ajstus poliisille koska olen nyt työtön ja tuntuu nololta kertoa että menin ruokajakoon. Pidän sen mahdollisuuden sillain auki että pidän viestit. Ehkäpä kun rauhottuu ja saosi nukuttua kun nyt en saanut nin on taas enemmän oma rento olo ja pää selkenee. En ole nyt tuon stressin takia nukkunut

Mies päälle 50v

Itse olen joitakin vuosia nuorempi. Olen ulkoisesti moni sanoo ujon näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt, oliko se ulkkari vai ei. Jos oli, niin kannattaa todellakin olla varovainen. Ovat sinnikkäitä eivätkä usko ei-sanaa. Toki suomalainenkin stalkkaaja on sekopää, mutta kynnys väkisin tekemiseen on hieman suurempi.

Vierailija
44/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkomaalainen

Vierailija
45/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap naimen tässä vielä. Yritän rauhottua ja nukkua. Hoksasin että on riku ja tällaisia. Mietin kun saan voimat jos chattaan.

Kun miettii kokonaisyytta niin tuntuu huolestuttavalta. Tapahtumat tapahtui lyhyen ajan sisään ja tuntui että ne vyöryi vaan eteenpäin. 

Hullluinta että aluksi sanoin hänelle että kiitos tiedosta mukava tietää että sellaistakin apua on.

Koin hirveetä häpeää noissa sen väärissä lähestymistuilanteissa ja etenkin viimeisessä vakavassa koska en ymmärrä miksi en edes lyönyt vaikka hän kosketteli väkisin toppatakkini läpi. Tuntui vaan että halyan pois. 

Siitå olen iloinen etten lähtenut hämen auton kyytiin vaikka hän esitti sen että sitä kautta vie minut johonkin ruokakassin hakuun.

Toivon kaikille hyvää kevään jatkoa,hirvittåä että tämmösiä kulkee.

46/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Hyvä että selvisit etkä lähtenyt autoilemaan. Mieti jos tämä on joku Mika Moring kakkonen! Ihan sama toimintatapa. Oikeasti tyyppi voi olla vaarallinen. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
47/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia tai joku muu harhaluuloja aiheuttava sairaus, siis sinulla kenties?

Ainakin ulosantisi on todella raskaslukuista virheineen.

Vierailija
48/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja juttu, laita numero estoon,  koeta vältellä paikkoja jossa tyyppi käy, kerro varuilta myös jollekin kaverillesi tapauksesta. 

Laita viesti, että nyt lopetat tämän yhteydenpidon puhelimitse, fyysisesti ja muuten , välittömästi, tai teet rikosilmoituksen. Ja joka kerta kun mies lähestyy, niin soitat poliisille. 

Vierailija
49/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap naimen tässä vielä. Yritän rauhottua ja nukkua. Hoksasin että on riku ja tällaisia. Mietin kun saan voimat jos chattaan.

Kun miettii kokonaisyytta niin tuntuu huolestuttavalta. Tapahtumat tapahtui lyhyen ajan sisään ja tuntui että ne vyöryi vaan eteenpäin. 

Hullluinta että aluksi sanoin hänelle että kiitos tiedosta mukava tietää että sellaistakin apua on.

Koin hirveetä häpeää noissa sen väärissä lähestymistuilanteissa ja etenkin viimeisessä vakavassa koska en ymmärrä miksi en edes lyönyt vaikka hän kosketteli väkisin toppatakkini läpi. Tuntui vaan että halyan pois. 

Siitå olen iloinen etten lähtenut hämen auton kyytiin vaikka hän esitti sen että sitä kautta vie minut johonkin ruokakassin hakuun.

Toivon kaikille hyvää kevään jatkoa,hirvittåä että tämmösiä kulkee.

Kirjaa ylös kaikki tapahtumat : päivämäärät, ajat lelloajat, mitä tapahtui, kuka sanoi ja teki mitäkin. Ja oliko todistajia paikalla.

1)Säästä miehen viestit ja sinun vastaukset. 

2)Jos hän lähestyy sinua, videoi tai nauhoita lähestyminen puhelimellasi ja 3)sano selvästi, että:" Mene pois, en halua, että lähestyt minua, jätä minut rauhaan!" 

4)Laita myös teksitiviesti, jossa sanot miehelle, että et halua, että hän ottaa sinuun yhteyttä missään ja koskaan, ja että jättää sinut rauhaan.

5)Sen Jäljeen estät miehen numeron. 

6) Jos ei jätä, niin tee rikosilmoitus

7) Mene toiseen ruokajakeluun, ja väkttele paikkoja, missä saatat tyrmätä häneen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi