Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tällä viikolla koulun ylijäämäruuan jakeluun jossa tuntematon mies alkoi puhua minulle-siitä alkoi painajainen

Vierailija
24.01.2026 |

Laitoin tällä otsikolla aiemmin viestin joka on nyt poistettu. Ihmettelen sitä kun en luonnollisestikaan laittanut että kuka on kyseessä ja kirjoitin kuitenkin että asiat tapahtuivat osittain viesteissä jotka minulla yhä on. Eli että tapahtumat eivät ole keksittyjä. 

Harmi sikäli kun en jaksa enään kirjoittaa uudestaan asiaa ja onki juuri tällainen koekmus minulla ollut aiemminkin että naisiin kohdsituvia juttuja aika rankasti vähätellään.

Laitoin siksi viestin kun joskus  hyvin arkisissakin asioissa voi tapahtua outoja asioita eli ei ole niin että vain esimerkiksi työpaikoilla ja baareissa jotta kaikki naispuoliset tiedostavat tämän eikä menisi asiat niin pitkälle miten itsellä meni. Vaatetuksella ei ole myöskään väliä,inulla oli löysä paita,verkkarit,paksu pitkä toppatakki. No voin laittaa vielä lyhyesti:

!) eli menin vasta koulun ylijäämäruuan ruokajakoon ekan kerran,mies kehottaa jäämään koska oli kuulemma tulossa jotain ruokaa vielä. Hän myös kysyi seurakunnan aamiaiselle jotta kävijät ei lopu

2) Menen seuraavana aamuna ja annan numeroni(minulla ei saa osoitetietoja numerolla). Hän vakuuttaa haluavansa auttaa. Hän kertoo että hänellä on auto millä haluaisi viedä minut heti kauas ruokajakoon. En suostu tähän. Hän saattaa minut lähemmäs kotia. Hän sanoo syyksi minun turvallisuuden. Aamiaisella oli paljon väkeä.

3) Hän alkaa häiriköidä viesteillä jonka pyydän lopetttaa, hän ilmaisee viesteillä että haluaa seurustella,kieltäydyn

4) näemme vielä kerran ylijäämäruuan jaossa, hän tinkaa miksen suostu seurustella ja liittäytyy mukaan,hän lääppii minua lähellä kotiani ja alkaa puhua räikeän seksuaalista,onneksi pääsin karkuun

5) Hän laittaa suoran viestin mitä haluaisi minulle seksuaalisesti tehdä. käsken lopettaa seksuaalisen ja viestittelyn. hän lopettaa. Huokaisen.

Tässä tiivistelmä

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia tai joku muu harhaluuloja aiheuttava sairaus, siis sinulla kenties?

Ainakin ulosantisi on todella raskaslukuista virheineen.

Vierailija
42/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja juttu, laita numero estoon,  koeta vältellä paikkoja jossa tyyppi käy, kerro varuilta myös jollekin kaverillesi tapauksesta. 

Laita viesti, että nyt lopetat tämän yhteydenpidon puhelimitse, fyysisesti ja muuten , välittömästi, tai teet rikosilmoituksen. Ja joka kerta kun mies lähestyy, niin soitat poliisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap naimen tässä vielä. Yritän rauhottua ja nukkua. Hoksasin että on riku ja tällaisia. Mietin kun saan voimat jos chattaan.

Kun miettii kokonaisyytta niin tuntuu huolestuttavalta. Tapahtumat tapahtui lyhyen ajan sisään ja tuntui että ne vyöryi vaan eteenpäin. 

Hullluinta että aluksi sanoin hänelle että kiitos tiedosta mukava tietää että sellaistakin apua on.

Koin hirveetä häpeää noissa sen väärissä lähestymistuilanteissa ja etenkin viimeisessä vakavassa koska en ymmärrä miksi en edes lyönyt vaikka hän kosketteli väkisin toppatakkini läpi. Tuntui vaan että halyan pois. 

Siitå olen iloinen etten lähtenut hämen auton kyytiin vaikka hän esitti sen että sitä kautta vie minut johonkin ruokakassin hakuun.

Toivon kaikille hyvää kevään jatkoa,hirvittåä että tämmösiä kulkee.

Kirjaa ylös kaikki tapahtumat : päivämäärät, ajat lelloajat, mitä tapahtui, kuka sanoi ja teki mitäkin. Ja oliko todistajia paikalla.

1)Säästä miehen viestit ja sinun vastaukset. 

2)Jos hän lähestyy sinua, videoi tai nauhoita lähestyminen puhelimellasi ja 3)sano selvästi, että:" Mene pois, en halua, että lähestyt minua, jätä minut rauhaan!" 

4)Laita myös teksitiviesti, jossa sanot miehelle, että et halua, että hän ottaa sinuun yhteyttä missään ja koskaan, ja että jättää sinut rauhaan.

5)Sen Jäljeen estät miehen numeron. 

6) Jos ei jätä, niin tee rikosilmoitus

7) Mene toiseen ruokajakeluun, ja väkttele paikkoja, missä saatat tyrmätä häneen. 

Vierailija
44/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis numerosi kelle vaan? 

Vierailija
45/53 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: mies on vähä-älyinen tai sosiaalisesti täysi tampio, mutta sinänsä vaaraton. Tai sitten se pahempi vaihtoehto, että hän on vaarallinen saalistaja. Kumpi tahansa tyyppi saattaa myös stalkkeroida ja kehittää pakkomielteen, mutta sävy on erilainen. 

Ensimmäinen uskoo, kun sanot tiukasti, tai vaihtoehtoisesti jää jankuttamaan. Toinen saattaa hyvällä tuurilla vaihtaa kohdetta, jos huomaa ettei uhri ollutkaan heikko, tai sitten esittää uskovansa ja jatkaa juonien punomista tai suuttuu. 

Aika hyvin erottaa kummasta on kyse, mutta kyllä tuo ensimmäinen tyyppikin saattaa hermostua, kun et lämpene, mutta sellainen ei ole pysyvästi vaarallinen. 

Vierailija
46/53 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap laitpin miehelle etten halua että koskaan lähesty tai on missään yhteyksussä. Hän vasrasi pilkallisesti ikäänkuin koko tämä asia olisi joku vitsi.laitoin viestiä paikkaan jossa on tämä ruokajako ollut. Kerroin ettå kysyi yhden päivän jäljeen seurustelua ja ruokäjakopaikan edwssä tenttasii minulta siitä,kueltäydyin suoraan mikä päättyi seksuaaliseen ahdisteluun,minun pakkokosketteluun ja kertomiseen mitä haluaisi minulle tehdä. Kerroin myös ettå ennen tätä piinasi viesteillä ja pyysin lopettaa ja kyseli auton kyytiin jne. Kaikki parissa päivässä

Vierailija
47/53 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap,tein tänään rikosilmon. Kun kävin juttelee ruokajakopaikassa niin heille selvisi että miehen numerosta on soitettu häirikköpuheluita. En tiedä mistä kyse. Olen todella väsynyt. En usko että poliisi uskoo ;( koska olen pienituloinen nainen.

Numero ehkä prepaid.(

Vierailija
48/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap.

Tänään minulle selvisi että menee viikko ennenkuin rikosilmmo rekisteröityy.

Minun läheinen kävi tänään ruuanjakopaikassa ja ukko oli ollut siellä.

Oli kytånnyt naisia,myös mun läheistä.

Toivon ettei kellekään satu mitään.

Vierailija
49/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku r i k a s t a j a ?

Vierailija
50/53 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap,suomalainen.

En ole varma muistinko rikosilmoitukseen laittaa että piti siis voimaa käyttäen minuata kiinni,sillain sai pakotettua ,esin kun hiplas piti kiinni.muutoinhan olisin voinut poistua tilanteesta.

Luulisi että poliisi ymmärtää tämän että käytti noissa tilantwissa voimaa..

Sillä oli muuten yllättåvän paljon fyysistä voimaa kun sai piettyä minusta kiinni.

Olen nyt hoksannut kun eka päivånä kun alkoi mulle puhua ja kysyi seuraavan päivän aamiaiselle niin ppislähtiessä kun yritin paeta eeltä kun oli kiusallinen olo niin näin kun käänsin päätä että sanoi jollekin naiselle joka näytti ettei voi hyvin

"Tuutko sitten sinne...." loppua en kuullut.

Nyt mietin onko tehnyt jotain sille naiselle.

Mietin jos sillä on huonosti asiat eikä siksi halua tehdä rikosilmoa.

Itse en enään käy koissa paikoissa etten törmää ukkoon,sehän sais siitä hirveen vallan kun pääsis mut näkee.harmi että suomi on tämmönen että poliisi ei ole edes soittanut mulle eikä ota siis tosissaan tätä oikealla tavalla.

Vierailija
51/53 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja yrottänyt jo unohra koko tapahtuman ja lähinnä alkanut miettiä miten usjallan mennä enään ruokajakoon jos on siellä. Selasin hs sovellusta ja näin uutisen seksuaalirikojsesta ja olen aika järkytyynyt kun tapahtumakuvaus kuvastaa paljon mitä tämä kyseinen mies teki minulle. Silti lulee tutkitaan seksuaalisena ahdisteluna . Uutisessa luki näin:

Silloin mies kävi naisen kimppuun ja ryhtyi kourimaan tätä. Mies ei päästänyt naista irti otteestaan, vaikka itkuinen nai...

Tavallaan järkyttävä tajuta kun oma tapahtuma tapahtui ulkona mutta samanlain piti kiinni ja kouri myös siveli. En tiennyt että se oli raiskausyritys. Joku ihminen siinä sitten käveli päästi ehkä siksi irti.

Mutta en luota poliisiin  yhtään että uskoisi tuota mitä tapahtui. Yritin kyllä kirjoittaa että piti kiinni

Vierailija
52/53 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Olen tosiaan pettynyt suomeen kun tein kuitenkin rikosilmon ja olen siro pienikokoinen nainen ja tyyppi piti minua väkisun kiinni ja puristeli pepysta,puhui mitä aikoo tehdä jne ja tämä kaikki tapahtui ulkona eikä piliisista ole mitään kuulunut.

Kaikenlisäksi en vou hakea ylijäämäruokaa kun se tyyppi käy niissä aktiivisesti minun naispuolinen läheinen kävi siellä eilen ja oli puhunut jopa naiselle joka oli miesystävän kanssa. Olu estottomasti käytyäytynyt. 

Kaikenlisäksi oli stalkannut eilen minun facebookprofiilya mikä oli toisaalta hyvä kun sain siitä tyypin kokonimen talteen ja kuvan mutta mistä tiokin kertoo kun olin kieltänyt siltä kaiken lähestymisen.

Vierailija
53/53 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisi sulle soittaa, siihen saattaa mennä aikaa, mutta eivät voi jättää juttua tutkimatta. Soittavat ainakin ja kysyvät lisätietoja. Minä olen tehnyt rikosilmoituksen erilaisesta asiasta (tulin huijatuksi nettikaupoissa) ja meni useampi kuukausi ennen kuin poliisi soitti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi