Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tällä viikolla koulun ylijäämäruuan jakeluun jossa tuntematon mies alkoi puhua minulle-siitä alkoi painajainen

Vierailija
24.01.2026 |

Laitoin tällä otsikolla aiemmin viestin joka on nyt poistettu. Ihmettelen sitä kun en luonnollisestikaan laittanut että kuka on kyseessä ja kirjoitin kuitenkin että asiat tapahtuivat osittain viesteissä jotka minulla yhä on. Eli että tapahtumat eivät ole keksittyjä. 

Harmi sikäli kun en jaksa enään kirjoittaa uudestaan asiaa ja onki juuri tällainen koekmus minulla ollut aiemminkin että naisiin kohdsituvia juttuja aika rankasti vähätellään.

Laitoin siksi viestin kun joskus  hyvin arkisissakin asioissa voi tapahtua outoja asioita eli ei ole niin että vain esimerkiksi työpaikoilla ja baareissa jotta kaikki naispuoliset tiedostavat tämän eikä menisi asiat niin pitkälle miten itsellä meni. Vaatetuksella ei ole myöskään väliä,inulla oli löysä paita,verkkarit,paksu pitkä toppatakki. No voin laittaa vielä lyhyesti:

!) eli menin vasta koulun ylijäämäruuan ruokajakoon ekan kerran,mies kehottaa jäämään koska oli kuulemma tulossa jotain ruokaa vielä. Hän myös kysyi seurakunnan aamiaiselle jotta kävijät ei lopu

2) Menen seuraavana aamuna ja annan numeroni(minulla ei saa osoitetietoja numerolla). Hän vakuuttaa haluavansa auttaa. Hän kertoo että hänellä on auto millä haluaisi viedä minut heti kauas ruokajakoon. En suostu tähän. Hän saattaa minut lähemmäs kotia. Hän sanoo syyksi minun turvallisuuden. Aamiaisella oli paljon väkeä.

3) Hän alkaa häiriköidä viesteillä jonka pyydän lopetttaa, hän ilmaisee viesteillä että haluaa seurustella,kieltäydyn

4) näemme vielä kerran ylijäämäruuan jaossa, hän tinkaa miksen suostu seurustella ja liittäytyy mukaan,hän lääppii minua lähellä kotiani ja alkaa puhua räikeän seksuaalista,onneksi pääsin karkuun

5) Hän laittaa suoran viestin mitä haluaisi minulle seksuaalisesti tehdä. käsken lopettaa seksuaalisen ja viestittelyn. hän lopettaa. Huokaisen.

Tässä tiivistelmä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmassa turvallisuussaattamisessa oli jo pakkohalailu ja yritys pussata mistä viesteillä myöhemmin kirjoittaa että olisi halunnut.

Vierailija
2/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ilmoitus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt jo pääs

Vierailija
4/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja juttu, laita numero estoon,  koeta vältellä paikkoja jossa tyyppi käy, kerro varuilta myös jollekin kaverillesi tapauksesta. 

Vierailija
5/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka saattaa sinua sun turvallisuuden vuoksi - red Flag 

Autokyyti - red flag 

Etsii naisia - reppanoita - ruokajonoista 

Moringvibat tulee 

Vierailija
6/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten heräsit

Vierailija
7/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hyvä ihminen poliisille. Tuollainen tyyppi on vaarallinen ja pitää saada pois tuolta. Sinä et varmasti ole ainoa, jota hän on ahdistellut.

Vierailija
8/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on jollain erityisherkällä vilkas mielikuvitus

Vierailija
9/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä viestit ja käy poliisille näyttämässä. On tärkeä ilmoittaa näistä, sillä sama on saattanut häiritä muitakin.

Vierailija
10/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin.

tai sielläkin varmaan mielikuvituksesi keksisi kaikki työkaverit ahdistelijoiksi

Vierailija
11/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

12/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tyyppi siellä ruokajaossa töissä tai muuten srk toiminnassa mukana? Ilmoita hänen esimiehelle! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus ja myös koululle ilmoitus ja seurakunnalle 

Kyttää ehkä myös lapsia 

Mutta ensin poliisi - syy seksuaalinen ahdistelu 

Vierailija
14/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä viestit ja käy poliisille näyttämässä. On tärkeä ilmoittaa näistä, sillä sama on saattanut häiritä muitakin.

Ri vaan rikosilmoitus netissä ja kopio koululle ja seurakunnalle 

Vierailija
15/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus ja kerrot kaikille 

Hyvä että muutkinnosaa varoa 

Vierailija
16/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
17/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin käyn hakemassa naisia pantavaksi ruokajonosta. Suostuvat yleensä mihin tahansa.

Vierailija
18/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti joku paikallinen demari valtuutettu 

Vierailija
19/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. ei seurakunnan työntekijät ole kiinnostuneet sinusta. niitä kiinnostaa vain pikkupojat.

Vierailija
20/49 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä samantapainen tapaus, mitä sarjasaalistaja Moring teki?

Yrittää iskeä heikossa tilanteessa olevia naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi