Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinkun oikeus on nussia kenen kanssa haluaa, ei tarvii kysellä, onko varattu vai ei!

Vierailija
27.04.2007 |

Jos varatuille tulee ongelmia, se on niitten päänsärky!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon todella surullinen sun puolesta ...Yritä päästää irti jooko?Aika epätoivosta roikkua varatussa seksin avulla ..

Vierailija
2/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pitkään sen jälkeen kun hän löysi uuden.

Se oli helppoa ja tuttua ja seksi meillä oli aina toiminut. En halunnut miestä takaisin, mutta seksi oli kivaa. Ei tarvinnut lähteä kapakoihin roikkumaan ja etsimään miestä. Exä tiesi, mistä pidän ja oli aika helppo nakki.

Seksi loppui sitten vuosien myötä kun muutin toiselle paikkakunnalle. Exästä en ole kuullut enää vuosiin, enkä tiedä, mitä hänelle kuuluu.

Seksi exien kanssa on helppoa ja kätevää. Helppoa juuri siksi, että niiltä saa helposti ja kätevää siksi, että heistä pääse kivasti eroon kun he palaavat vaimojen luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidän seksielämä jatkuu aina tilanteen salliessa... kun tulee katsomaan lastamme, niin aina on hyvä tilaisuus... muksu videon ääreen hetkeksi ja me " herkutellaan" . ei, ei ole huora, en ota maksua... mutta molemmat saa mitä haluaa. arkihuolet saa sitten avokki!

Sä hehkutat täällä tota paneskeluasi, eli et siis tajua, että sua käytetään hyväksi?

Ettei vaan olisi niin, että mies jätti sut ja sä et ole päässyt exästä irti?Kyllä mullakin oli ex-miehen kanssa loistavaa seksiä, mutta miksi ihmeessä olisin eronnut jos pystyisin edelleen sekstailemaan hänen kanssaan?! Vaikka se seksi olikin ihanaa, on hän ihmisenä semmoinen, etten pysty enää häneen koskemaan.

Vierailija
4/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin epätoivosia et roikutaan kii vaikka miten .. muuta syytä mä en keksi

Vierailija
5/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä sinkku saa tehdä mitä lystää, eikä se oo vastuussa tai syypää kenenkään perheen hajoamiseen

(esim tällä palstalla joku vaimoo haukkuu sen huora-Lissun joka vei häneltä miehen ja hajotti lapsiperheen kodin

->> kun ainoa syyllinen mielestäni on se aviomies ja ehkä jotain syytä on siinä vaimossakin jos mies päätti pettää ja jättää vaimonsa

->> Lissun syy ei todellaan ole mikään

[ainoa vaan että jos mies on häiriintynyt niin se tekee Lissulle tulevaisuudessa saman minkä teki vaimollekin]).

Vierailija
6/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ollut exän kanssa pari kertaa eron jälkeen ja kun sillä oli uusi.

Ainut motiivi tuohon oli että uusi nainenkin tuli petetyksi ei mitään muuta. Miestä en olisi ottanut takaisin, enkä ottanut vaikka sitä halusikin kyllästyttyään tähän hetken mielijohteessa solmittuun suhteeseen.

Aloite seksiin tuli miehen puolelta, lapsi oli päiväunilla kun isukki tuli katsomaan niin suostuin.

Kosto on suloista paha kissa!

Vierailija
7/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen kanssa haluaisi olla niin ei kai sitä olis siitä eronnutkaan.

Mutta jos seksi toimi muista ongelmista huolimatta ja mies ei halua olla uskollien uudelle vaimolleen niin mikäs siinä.

Taitaa vain nämä uudet vaimot täällä vetää herneitä nenään kun pelottaa, että mies käy ex-vaimon sängyssä:)

Vierailija
8/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tapasin joskus baarissa miehen, joka oli samoilla linjoilla mun kanssa siitä, että pettäminen on syvältä, eikä koskaan voisi pettää puolisoaan - jos sellainen olisi.

Päädyttiin sänkyyn, kun kysyin, että jääkö viereen yöksi, niin kaivoi sormuksen taskusta ja sanoi, että tarttee lähteä kotiin vaimon luokse.

Sillon oli petetty olo!

Vierailija
9/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasosta voi olla kaikenlaista mieltä. Käytetty kieli viittaa siihen, että vastanneet ovat sekä nuoria että kouluttamattomia... Haluan kuitenkin kantaa korteni kekoon ja ilman mitään törkypuheita ja huutamisia todeta, että itsekin olen aina ollut sitä mieltä, että kukin vastaa vain omista teoistaan. Olen aikoinaan ollut myös varattujen kanssa tuntematta asiasta minkäänlaisia omantunnonpistoksia. Ja jos mieheni pettäisi minua, en sanoisi, että toinen nainen vei mieheni, sillä ketään ei viedä väkisin.

Vierailija
10/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päästää sisään, heti ja sun luona

Vierailija
11/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos exä jätti just tän uuden misukan vuoksi...

Vierailija
12/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et oo yhtään sen parempi kun ukko ja sen nyxä

Vierailija
13/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa.

Vierailija
14/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinkun oma häpeä olla kulmakunnan jakorasia

Vierailija
15/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus harrastaa seksiä ja nauttia seksistä. Ei kai tarvitse ensin vannottaa ettei ole suhteessa?

Vierailija
16/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, jos tietäen nai varattuja miehiä ei ole kunnon ihminen

Vierailija
17/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ne sinkun mukaan änkevät ukkomiehet ei läheskään aina edes kerro naiselle perheestään, eli ei sinkku voi olla edes siitä tietoinen. Mutta puolisoaan pettävä on aina tietoinen tilanteesta ja hänhän se on joka siinä vaimoaan vastaan rikkoo.

Vierailija
18/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästää sisään, heti ja sun luona

Vierailija
19/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneen nopeasti esim. Mun miestä se on aika huono.

Vierailija
20/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän seksielämä jatkuu aina tilanteen salliessa... kun tulee katsomaan lastamme, niin aina on hyvä tilaisuus... muksu videon ääreen hetkeksi ja me " herkutellaan" . ei, ei ole huora, en ota maksua... mutta molemmat saa mitä haluaa. arkihuolet saa sitten avokki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi