Pakatkaa ostoksenne reippaasti kaupan kassalla!
Kommentit (140)
Ap on hyvä vaan ja käyttää itsepalvelu- tai pikakassaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota se itsepalvelukassa tai käy aamuseiska kaupassa. Jos muiden ihmisten toimiin suhtaudut noin käskevästi.
Vaikka olen itse supernopea pakkaaja ja lataan hihnallekin raskaimmat ensin.
Niin annan toisille tilaa olla omia itsejään. Jos se pakkaaminen jollain kestää vähän kauemmin. Antaa kestää.
On siellä kaupassa monenlaista. Joku vihaa lantio etsijöitä. Mut kaikista hölmöimmät on niitä. Jotka maksutapahtuman aikaan joutuvat tarkistamaan puhelimestaan 3 pankkitiliä. Et missäs sitä rahaa oli. Jaa oli, mut ei tarpeeksi ja sit vähennetään ostoksia. Ja toi yleensä vielä sopivaan ruuhka aikaan. Jää kolikon kaivajat ja sata virheellistä veikkauslappua kakkoseksi. Mut antaa heidän olla ei näitä kaikkia tule samalla viikolla edes vastaan.
Ehkä se on apee sulle kuitenkin paras tilaa netistä ne ruuat.
Itselle osui taannoin kassalla tilanne jossa edelläni oleva asiakas maksoi ostoksia sossun maksusitoumuksella (A4-paperi jonka antoi myyjälle) ja sepä olikin prosessi kun maksusitoumus olikin sille myyjälle ihan outo juttu ja toinen myyjä tuli sitten hetken päästä neuvomaan viereen miten ne tiedot sinne kassajärjestelmään saadaan syötettyä. Sitoumus ei kuitenkaan kattanut paria olutta jotka asiakas sitten maksoi vielä erikseen pikkukolikoilla. Ihan äkkiä en muista koska olisin odottanut kassajonossa niin pitkään omaa vuoroani. Jopa Veikkauksen palveluiden ostajat ovat nopeita maksusitoumuksiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan ihan rauhassa vetokärryyn ostokset. Pyydän jopa kassaa hidastamaan koska asiakkaana on oikeus saada runttaamattomat tavarat mukaansa. Kerran eräs asiakas kädellään työnsi ostokseni "läjään".
Seuraavalla kerralla vedän veikkaustositteet taskusta.
Kyllä lähtee! 🤣
Osta ennemmin vino pino arpoja siinä se aika kuluu. Niin ja osta uudet. Menee vielä kauemmin 😂😂😂
T: myyjä joka rakastaa arpahommia ruuhka-aikaan
Siis Palauta vino pino arpoja piti sanoa.
Tunge Ap banaani pyllyyn jos noin paljon mieltä kutittaa se, että sinulla turhakkeeksi on jonnekin muka kiire. Todellisuudessa sinulla ei ole mihinkään kiire. Pitää vain ilkeillä netissä kun et uskalla tehdä sitä kasvotusten ihmisten keskellä.
Olet pelkuri ja pelkurina tulet kuolemaan maan matonen. Ryömi kolhoosi piiloon nuolemaan haavoja sillä niitä tulet vielä elämääsi saamaan. Muista sanani sinä saastainen paskakasa. Tuomiopäivä koittaa pian ja sinä tulet olemaan sen ensimmäinen uhri.
Missä päin Suomea on nopeimmat kassajonot? Äänestys pystyyn.
... entä nopeimmat suihkussa kävijät?
Ei nämä läskiperseet kykene olemaan reippaita missään, paitsi herkkujen ahmimisessa.
En halua, että vieraat penskat räplää ostoksiani siellä kassan päädyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se itsepalvelukassa tai käy aamuseiska kaupassa. Jos muiden ihmisten toimiin suhtaudut noin käskevästi.
Vaikka olen itse supernopea pakkaaja ja lataan hihnallekin raskaimmat ensin.
Niin annan toisille tilaa olla omia itsejään. Jos se pakkaaminen jollain kestää vähän kauemmin. Antaa kestää.
On siellä kaupassa monenlaista. Joku vihaa lantio etsijöitä. Mut kaikista hölmöimmät on niitä. Jotka maksutapahtuman aikaan joutuvat tarkistamaan puhelimestaan 3 pankkitiliä. Et missäs sitä rahaa oli. Jaa oli, mut ei tarpeeksi ja sit vähennetään ostoksia. Ja toi yleensä vielä sopivaan ruuhka aikaan. Jää kolikon kaivajat ja sata virheellistä veikkauslappua kakkoseksi. Mut antaa heidän olla ei näitä kaikkia tule samalla viikolla edes vastaan.
Ehkä se on apee sulle kuitenkin paras tilaa netistä ne ruuat.
Itselle osui taannoin kassalla
Näitä maksusitoumus-ongelmia näkyy toisinaan. Törkeimmät kassat huutaa toiselle kassalle, että miten tätä lappua käytetään.
Nämä hitaasti pakkaavat ovat yleensä ikäihmisiä, joten mua ei haittaa. Enemmän ärsyttää nämä, jotka vasta maksuvaiheessa alkavat siirtämään rahaa säästötililtä käyttötilille. Yleensä nämä ovat nuoria naisia.
Pakkaisin jos pystyisin. MS-tauti ja sormien nivelrikot valitettavasti hidastavat melko paljon.
Minä pakkaan just siihen tahtiin kun haluan ja käsivammani kanssa pystyn. Sulla ei ole mihinkään niin kiire, ettetkö joutais sen aikaa odottamaan. Ja jos väität että on, niin mitä v*ttua sä sitten siellä kaupassa edes teet? Käy paremmalla ajalla.
Ja se sun itseaiheutettu kiireesi on ihan sun omaa syytä, varaa hölmö enemmän aikaa toimillesi niin ei tartte tuskailla.
Voi voi, suomalaisella menee hermo jos pitää max. 5min jonottaa kun edessä on 3 asiakasta. Käykääpä joskus isossa maailmassa ostoksilla, niin tiedätte mitä odottaminen on. T. Australiassa 45min ruokakaupan jonossa
Vierailija kirjoitti:
Saksassa kassalla osataan pakata, tavarat pitää siirtää heti kärryyn kun ei ole tilaa minne ne muuten mahtuisi. Ja kassa jää odottamaan että siirrät ne kärryyn. Voisi suomalaisetkin opetella.
Jos ostokset on korissa, niin kori pitää jättää siihen kassalle. Mihinkäs sitten muualle pakkaat maksun jälkeen kuin omiin kasseihin.
Ne hitaat vätykset näemmä pesiytyny tälle palstalle.
Mulle kaupassakäynti on kuin urheilusuoritus. On sellainen muija että on sieltä vaativammasta päästä.
Muistatteko vielä millainen kohu nousi aikoinaan niistä Lidlin lyhyistä kassahihnoista. Siinä oli hitaat hämäläiset kyllä ihmeissään :D
Samaa mieltä. Ei ole normaalia pakata hitaasti tavaroita. Ei mietitä muita ollenkaan.
Haist sää vit !!!!