Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakatkaa ostoksenne reippaasti kaupan kassalla!

Vierailija
24.01.2026 |

Haaveilkaa sitten jossain muualla.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimua ei haittaa yhtään, vaikka lähikaupassa edellä oleva mummeli maksaa kolikoilla, kaivaa etukortteja laukun pohjalta,  tarkistaa lotot ja nostaa vielä rahaa ja kaikki tämä todella hitaasti.

Jokainen meistä on joskus vanha ja tuo kassahetki voi olla vanhuksen ainoa kontakti muihin ihmisiin sinä päivänä.

Vierailija
62/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap ehdit ne kaljat vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiire valmiissa maailmassa?

En nyt sano kiire, vaan onko liikaa vaadittu että ottaa edes vähän huomioon toisetkin eikä vain itsekkäästi, minulla ei ole kiire.

Vierailija
64/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän suoraan kassiin, kun olen vilauttanut viivakoodin lukijaan. 

Ei itsepalvelukassalla on vaikeampaa pakata haluamassani järjestyksessä, kun se kassahenkilö sotkee järjestyksen ja pitää olla koko ajan valmiudessa maksamaan, ettei ap:n kaltaiset hermostu.

Ja sillehän ei voi mitää, että toiset hommaa ruuat muillekin kuin vain itselleen.

Itsepalvelukassalla pitää joka tuotetta ihailla ja käännellä hitaasti hartaudella kuin ne olisivat muinaisia reliikkejä kadotetuista kulttuureista.

Miksi ihmeessä tarvii? Oletko joku imbesilli?

Vierailija
65/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kiire mihinkään. Rauhassa pakkaan

Vierailija
66/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen usein ostokset suoraan kärryyn ja pakkailen ostokset kärrystä kasseihin rauhassa hieman syrjemmällä

Vierailija
67/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittajille omat kassat - kiitos!

Vierailija
68/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse pakata. Voin ihan rauhassa haaveilla, kun kauppa-apulainen tekee sen ja kantaa ostokset autoon ;).

Vierailija
69/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassalla otan aina ison pinon seteileitä ja puhallan ne kassalla että hän saa kerätä ne. Sitten vain töräytän: pidä loput.

No just... et ole nippua seteleitä nähnytkään.

Vierailija
70/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että joku vielä käy Suomessa ostoksilla ja rahaa kilisee kivasti Valtion kassaan, josta mulle sitten maksetaan rahaa. KIITOS

Vierailija
71/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhanaikaista pakata kassalla. Nykyään ne skannataan ja pannaan omaan reppuun. Kassalla vaim maksetaan reppuun skannatut tuotteet.

Vierailija
72/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan ihan rauhassa vetokärryyn ostokset. Pyydän jopa kassaa hidastamaan koska asiakkaana on oikeus saada runttaamattomat tavarat mukaansa. Kerran eräs asiakas kädellään työnsi ostokseni "läjään".

Seuraavalla kerralla vedän veikkaustositteet taskusta.

Kyllä lähtee! 🤣

Vierailija
73/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhanaikaista pakata kassalla. Nykyään ne skannataan ja pannaan omaan reppuun. Kassalla vaim maksetaan reppuun skannatut tuotteet.

On se kumma kun kuukausi sitten oli suuri rikollinen se joka laittoi ostokset omaan kassiin ja purki setin kassahihnalle. Nyt ne pitää nimenomaan laittaa omaan kassiin skannattuna ja käydä maksamassa kassalla.

Vierailija
74/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisi edes sen että makaminen hoituisi niinki näppärästi että mahdollinen etukortti ja maksukortti laitettaisiin vamiina kädessä olevasta lompakoista lukijaan suht rivakasti. Mutta kun aina ihmetellään niin kuin oltaisiin ekaa kertaa asialla.

🖕

Vierailija
75/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mä olen muutaman viime vuoden aikana opetellut hidastamaan tahtiani. Etenkin ruokakaupassa. Mä käyn siellä ajan kanssa tutkailen ja hypistelen, tuumin ja otan aikani valitessa. Tämä tarkoittaa isompaa markettia. Pikku kaupassa ei tarvii perehtyä, kun ostaa vaan sen mitä aina ja poistuu.

Kassalla etenkään ei ole kiire, vaan pakkaan aivan rauhassa, että kamat tulee varmasti oikein pakatuksi. Mulla on nykyään parisen kilsaa kotimatkaa, joten parempi olla hyvin pakattu, ettei tavarat mene rikki tai vilustu.

Jos näen jonkun hermostuneest vilkuilevan, kiireessä, niin varmasti hidastan entsisestani tahtiani. Huohota vaan niskaan, ei häiritse. :)

Vierailija
76/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kahmaisen aina koko keon syliini ja siirryn pakkaamaan lähimmän suljetun kassan päätyyn. Eli olen kyllä rekisteröinyt pistävän katseesi

Vierailija
77/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaan, pakkaan, ja vieläpä itsepalvelukassalla. 

Vaihtia, vam ma!

Vierailija
78/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kiire mihinkään. Rauhassa pakkaan

Sama Vaikka olisi kuin pitkät jonot.   😝😝😝

Vierailija
79/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimua ei haittaa yhtään, vaikka lähikaupassa edellä oleva mummeli maksaa kolikoilla, kaivaa etukortteja laukun pohjalta,  tarkistaa lotot ja nostaa vielä rahaa ja kaikki tämä todella hitaasti.

Jokainen meistä on joskus vanha ja tuo kassahetki voi olla vanhuksen ainoa kontakti muihin ihmisiin sinä päivänä.

Älä sinä sönkötä tuota paskaa, että jokainen meistä on vanha joskus, kuka tahansa voi kuolla milloin vain ja mihin syyhyn vain!

Vierailija
80/140 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ala riehumaan pakkaamisen kanssa ennen kuin ostokset on maksettu. Näyttää ihan vähäjärkiseltä, kun joku tekee ostosten pakkaamisestakin suorituksen. Minä odotan rauhallisesti kortti ojossa siinä maksupäätteellä, että saan ostokset maksettua, ja siirryn vasta sen jälkeen pakkaamaaan.

Ainoa poikkeus on se, jos on ostettu juhannusta varten tms. ja pakattavaa on ihan mielettömästi. Silloin alan siirrellä ostoksia kassiin jo siinä piippailun aikana.

Mä alan pakata vasta maksamisen jälkeen. Mitäpä jos kortti ei toimi, niin noloa ja turhauttavaa kaivaa niitä kassista pois. Ja omiahan ne eivät ole, kuin vasta maksun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi