Pakatkaa ostoksenne reippaasti kaupan kassalla!
Kommentit (140)
Kyllä sä ap ehdit ne kaljat vetää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire valmiissa maailmassa?
En nyt sano kiire, vaan onko liikaa vaadittu että ottaa edes vähän huomioon toisetkin eikä vain itsekkäästi, minulla ei ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän suoraan kassiin, kun olen vilauttanut viivakoodin lukijaan.
Ei itsepalvelukassalla on vaikeampaa pakata haluamassani järjestyksessä, kun se kassahenkilö sotkee järjestyksen ja pitää olla koko ajan valmiudessa maksamaan, ettei ap:n kaltaiset hermostu.
Ja sillehän ei voi mitää, että toiset hommaa ruuat muillekin kuin vain itselleen.
Itsepalvelukassalla pitää joka tuotetta ihailla ja käännellä hitaasti hartaudella kuin ne olisivat muinaisia reliikkejä kadotetuista kulttuureista.
Miksi ihmeessä tarvii? Oletko joku imbesilli?
Ei mulla ole kiire mihinkään. Rauhassa pakkaan
Nostelen usein ostokset suoraan kärryyn ja pakkailen ostokset kärrystä kasseihin rauhassa hieman syrjemmällä
Suorittajille omat kassat - kiitos!
Ei minun tarvitse pakata. Voin ihan rauhassa haaveilla, kun kauppa-apulainen tekee sen ja kantaa ostokset autoon ;).
Vierailija kirjoitti:
Kassalla otan aina ison pinon seteileitä ja puhallan ne kassalla että hän saa kerätä ne. Sitten vain töräytän: pidä loput.
No just... et ole nippua seteleitä nähnytkään.
Hienoa, että joku vielä käy Suomessa ostoksilla ja rahaa kilisee kivasti Valtion kassaan, josta mulle sitten maksetaan rahaa. KIITOS
Se on vanhanaikaista pakata kassalla. Nykyään ne skannataan ja pannaan omaan reppuun. Kassalla vaim maksetaan reppuun skannatut tuotteet.
Pakkaan ihan rauhassa vetokärryyn ostokset. Pyydän jopa kassaa hidastamaan koska asiakkaana on oikeus saada runttaamattomat tavarat mukaansa. Kerran eräs asiakas kädellään työnsi ostokseni "läjään".
Seuraavalla kerralla vedän veikkaustositteet taskusta.
Kyllä lähtee! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Se on vanhanaikaista pakata kassalla. Nykyään ne skannataan ja pannaan omaan reppuun. Kassalla vaim maksetaan reppuun skannatut tuotteet.
On se kumma kun kuukausi sitten oli suuri rikollinen se joka laittoi ostokset omaan kassiin ja purki setin kassahihnalle. Nyt ne pitää nimenomaan laittaa omaan kassiin skannattuna ja käydä maksamassa kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Näkisi edes sen että makaminen hoituisi niinki näppärästi että mahdollinen etukortti ja maksukortti laitettaisiin vamiina kädessä olevasta lompakoista lukijaan suht rivakasti. Mutta kun aina ihmetellään niin kuin oltaisiin ekaa kertaa asialla.
🖕
Ei vaan mä olen muutaman viime vuoden aikana opetellut hidastamaan tahtiani. Etenkin ruokakaupassa. Mä käyn siellä ajan kanssa tutkailen ja hypistelen, tuumin ja otan aikani valitessa. Tämä tarkoittaa isompaa markettia. Pikku kaupassa ei tarvii perehtyä, kun ostaa vaan sen mitä aina ja poistuu.
Kassalla etenkään ei ole kiire, vaan pakkaan aivan rauhassa, että kamat tulee varmasti oikein pakatuksi. Mulla on nykyään parisen kilsaa kotimatkaa, joten parempi olla hyvin pakattu, ettei tavarat mene rikki tai vilustu.
Jos näen jonkun hermostuneest vilkuilevan, kiireessä, niin varmasti hidastan entsisestani tahtiani. Huohota vaan niskaan, ei häiritse. :)
Mä kahmaisen aina koko keon syliini ja siirryn pakkaamaan lähimmän suljetun kassan päätyyn. Eli olen kyllä rekisteröinyt pistävän katseesi
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan, pakkaan, ja vieläpä itsepalvelukassalla.
Vaihtia, vam ma!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kiire mihinkään. Rauhassa pakkaan
Sama Vaikka olisi kuin pitkät jonot. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Mimua ei haittaa yhtään, vaikka lähikaupassa edellä oleva mummeli maksaa kolikoilla, kaivaa etukortteja laukun pohjalta, tarkistaa lotot ja nostaa vielä rahaa ja kaikki tämä todella hitaasti.
Jokainen meistä on joskus vanha ja tuo kassahetki voi olla vanhuksen ainoa kontakti muihin ihmisiin sinä päivänä.
Älä sinä sönkötä tuota paskaa, että jokainen meistä on vanha joskus, kuka tahansa voi kuolla milloin vain ja mihin syyhyn vain!
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ala riehumaan pakkaamisen kanssa ennen kuin ostokset on maksettu. Näyttää ihan vähäjärkiseltä, kun joku tekee ostosten pakkaamisestakin suorituksen. Minä odotan rauhallisesti kortti ojossa siinä maksupäätteellä, että saan ostokset maksettua, ja siirryn vasta sen jälkeen pakkaamaaan.
Ainoa poikkeus on se, jos on ostettu juhannusta varten tms. ja pakattavaa on ihan mielettömästi. Silloin alan siirrellä ostoksia kassiin jo siinä piippailun aikana.
Mä alan pakata vasta maksamisen jälkeen. Mitäpä jos kortti ei toimi, niin noloa ja turhauttavaa kaivaa niitä kassista pois. Ja omiahan ne eivät ole, kuin vasta maksun jälkeen.
Mimua ei haittaa yhtään, vaikka lähikaupassa edellä oleva mummeli maksaa kolikoilla, kaivaa etukortteja laukun pohjalta, tarkistaa lotot ja nostaa vielä rahaa ja kaikki tämä todella hitaasti.
Jokainen meistä on joskus vanha ja tuo kassahetki voi olla vanhuksen ainoa kontakti muihin ihmisiin sinä päivänä.