Onko poncho vanhemman ihmisen vaate?
Kommentit (14)
Minulla on joka päivä pontso päällä se lämmittää sisällä.
Ei. Käytin kun olin raskaana 2012. 10 cm korot ja poncho ei niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Hauska sana tuo seniorivaate😂😂😂😂😂 Ihan sillai lempeällä huumorilla, ei pilkaten.
Niin, no mietin vaan kun mulle jostain nousi mieleen muinainen elloksen tms kuvasto jossa oli seniorivaateosasto; mallilla harmaa polkkatukka ja tuollainen poncho. Mutta se olisi kyllä varmaan lämmin ja mukava päällä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla perulaisen vaate...
Tuli sama ensin mieleen, mutta ap tarkoittaa tässä niitä ohuita ponchoja. Eiköhän ne tuolla Perussa ole paksumpaa sorttia. Ainakin niillä on ollut paksummat, joita joskus näkee Suomessakin soittelemassa toreilla/ kaduilla panhuilua yms. Eikös nuo pochot tehdä alpakanvillasta yms./ tms.? Koristeellisia. Usein heillä myös hatut tai villamyssyt päässä, Peruhan on vuoristossa eli siellä on kylmä.
Se on Clint Eastwoodin tavaramerkki :)
Meillä on ihan pikkutytöillä. Ostetettin Puolan reissulla. Aika kätevät mökillälä tain missä vaan kun tulee vilpionen. Pontsolla ei ole mitään ikärajaa..kuka tykkää niin pitää ... 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joka päivä pontso päällä se lämmittää sisällä.
Sama. Aamulla laitan sen mieluummin kun aamunakin. On yli polvien pitkä ja pehmoinen.
Sillä saa ison tynnyrivartalon piiloon.
Kukas arkajalka tälläistä kyselee ????
Sopii hyvänä värinä nuoremmallekin.
Hauska sana tuo seniorivaate😂😂😂😂😂 Ihan sillai lempeällä huumorilla, ei pilkaten.