The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anitan kolttu on kyllä aika kamala.
No kato Onnin asua. 😳
Saako nuo itse valita asunsa, kun Eheallakin on joku mummonsa vanha yöpaita? 🙈
Turvavaate? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisi oli tuo ensimmäisen tyttötrion esittämä? Meni ohi.
Maija Vilkkumaan biisi Kristiina oli se. Viimeinen esitys oli kyl hieno! Ela osannu valita hienosti sellaisen ettei ole kärsimystä kummalekaan laulajalle. Tosin rakastan Eminemiä niin saatan olla hieman puolueellinenkin siksikin. Ja siinä oli nuorisolle malliksi muutenkin sitä tyylikästä ja siistiä pukeutumista tärkeisiin tilaisuuksiin! :D
On kyllä hommaa että Elniä ei kaapattu vaikka veti hienosti, mutta Vesta-huokailija sitten kaappasi siitä ekasta tyttötriosta keskinkertaisen laulajan 😡. Paljon menee huti kaapattavia vaikka ovat taistelleet niistä ääni ratkaisee -vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran päästävä jatkoon!!
Jakke Aho!
Kylmikset, toppa linssissä.
Kuuntelin, että Arttu ja Tuure varmasti tykkää hänestä ja kaappaa hänet. Ääni nimittäin kuulosti ihan samalta kuin Tuuren lauluääni. Ja arvasin oikein. 🙏
Sehän näyttikin vähän Tuurelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin ransu siellä ujeltaa??
Juice Leskisen kauan kadoksissa ollut poika näyttäs olevan, mekossa! :D toi Coldplayn biisi on vieläpä hyvä, silti kumpikaan ei jotenkaan nyt onnistunut erityisen hyvin.
Katoin että oli siitä Kummeli-sketsistä se Silvennoisen hahmo jolla oli tupot nenässä kun oli niin allerginen kaikille eläimille. Lopulta otti sitten suklaamonnin lemmikiksi, se missä se kaatoi jotain keittoa akvaarioon missä Kahilainen oli munasillaan.
Toisaalta fibat on myös Baddingiin, vois vetää vaikka sitä teatterissa.
Joo, Onni ja Kun mä sinut kohtasin -laulu = Paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anitan kolttu on kyllä aika kamala.
No kato Onnin asua. 😳
Tää oli just semmoinen "kauhea kolttu". Onni: Hold my beer.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Onni ja Kun mä sinut kohtasin -laulu = Paratiisi.
Tai Ikkunaprinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vesta muistuttaa ulkonäöltään vähän näyttelijä Katja Kuttneria 🤔
Minusta se on taas suoraan kuin joku Armi Toivasen putoushahmo. Vähän Sanna-Raipe Helmistä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nainen se, joka laulo sitä shamaanijoikua ääni ratkaisee vaiheessa??
Joikunainen huusi Mun sydämeni -laulussa. Jotain ääniteknisiä ongelmia kuultavissa. Joiku on joiku ja sillä ei pärjää muissa lajeissa. No, kiva kuulla seuraava erä.
Kummaa että valittiin joikunainen jatkoon sen takia että valmentaja saa nähdä loppuun asti mikä esiintyjä on. Etsiikö valmentaja mitä? Paras yleensä pitäis päästä jatkoon eikä joku outous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin ransu siellä ujeltaa??
Juice Leskisen kauan kadoksissa ollut poika näyttäs olevan, mekossa! :D toi Coldplayn biisi on vieläpä hyvä, silti kumpikaan ei jotenkaan nyt onnistunut erityisen hyvin.
Katoin että oli siitä Kummeli-sketsistä se Silvennoisen hahmo jolla oli tupot nenässä kun oli niin allerginen kaikille eläimille. Lopulta otti sitten suklaamonnin lemmikiksi, se missä se kaatoi jotain keittoa akvaarioon missä Kahilainen oli munasillaan.
Toisaalta fibat on myös Baddingiin, vois vetää vaikka sitä teatterissa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesta muistuttaa ulkonäöltään vähän näyttelijä Katja Kuttneria 🤔
Minusta se on taas suoraan kuin joku Armi Toivasen putoushahmo. Vähän Sanna-Raipe Helmistä tms.
Vesta silliä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt joku vaatteet otti esiin niin ei 17-vuotiaan pitäisi tuollaisessa esiintyä. Jos nyt kenenkään.
Pikkumusta suoraan 80-luvulta.
Heini eläytyi laulun sanoihin, ettekö yhtään kuuntele mitä lauluissa kerrotaan? Aivan paras esitys, mitä Elastisen päässä oikein liikkui 😣
Vierailija kirjoitti:
Oli kylmää laulua tosiaan Mun sydämeni tänne jää.Mies onnistui paremmin.
Kylmä on hyvä sana. Laulua jos kuuntelisi radiosta, jäisi todella kylmä fiilis. Tuo on kuitenkin biisi, jonka sanoma piti olla, että mun sydämeni tänne jää, kun aika on mun mennä pois. Ei siinä tunneta viileää, etäistä surua, vaan se on toivoa luova biisi. Kun lähden, sydämeni kuitenkin jää tänne rakkaiden luo, täällä on ollut hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Heini eläytyi laulun sanoihin, ettekö yhtään kuuntele mitä lauluissa kerrotaan? Aivan paras esitys, mitä Elastisen päässä oikein liikkui 😣
Elastinen halusi räppärin, vaikka kyllähän tuo laulaja oli eri tasoa. Tusinaräppitavaraa.
Räppäri ei pääse seuraavaa vaihetta pidemmälle. Helni ja se toinen vaalea nuori tyttö menee minulla sekaisin. En ole seurannut kisaa vuosiin, ihmeellinen formaatti kun saman joukkueen laulajat kilpailee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elastinen halusi räppärin, vaikka kyllähän tuo laulaja oli eri tasoa. Tusinaräppitavaraa.
Onnistunut esitys on silloin kun molempia halutaan jatkoon näin. Räppi ei ole tusinatavaraa ainakaan tällä kaudella, ihan ainoa peräti taitaa Jose olla, ja hyväkin vielä on. Niin oli kyllä Heinikin, ja kuten aiempi kommentoi, kyse ei hänellä ollut apeudesta tms. vaan alkupohjustuksessakin hän itse taustoitti laulun surullisen rankkaa aihetta, se oli eläytymistä. Asuihin vielä sen verran että esim. voittajaksi yltäneen Oliverin habitus viittasi vahvasti tiettyyn vähemmistöön, mutta pukeutui silti aina siististi ja miehekkäästi, rehellinen mielipiteeni on ettei jossain mekossa killumalla olisi hänkään luultavasti edes voittanut. Ei ole vaan järkevää ohjata huomiota vääriin asioihin laulukilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, perheväk ivallasta ei kerrota ilakoiden ja twerkaten, vaan vakavasti ja tunteella.
Kaunis nuori nainen. Tullaan vielä kuulemaan. Valkut ei ollu yhtään tilanteen tasalla, sinne kaapattiin jo parikin selvästi huonompaa. Niitähän on sieltä vara heittää poiskin jos tulee vielä parempia, mutta jos päästää menemään ohi, niin se on sitten ohi.
Joikunainen huusi Mun sydämeni -laulussa. Jotain ääniteknisiä ongelmia kuultavissa. Joiku on joiku ja sillä ei pärjää muissa lajeissa. No, kiva kuulla seuraava erä.