The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5345)
Mitä virkaa apuvalkulla? Miksei luoteta valkun antiin?
Milloin kaksintaistelut alkaa tv:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne suorat lähetykset?
Vierailija kirjoitti:
Joku Ares, voi hyvänen aika. Mitä annettavaa noin tiedon ja taidon puolelta ja kommunikoinnin ja koutsaamisen puolelta voi edes odottaa häneltä. Sama Mirella ja Vesta. Kilpeläisellä sentäs on kilsoja ja kokemusta. Olis nyt jennille pyydetty vaikka Suvi Teräsniska. Joku LAULAJA.
Just niin.
Ollia moitittiin ettei puhu englantia mutta nyt ei kenenkään tarvi puhua suomea. Eiks tää kuitenkin ole Suomen voice. MITÄ ?? Montako ulkomaista laulajaa kilpailussa on ja montako suomalaista.
Itseä on ohjelmassa vähän harmittanut se, että aina välillä kuulee joltain kokemattomalta laulajalta, joka on tyyliin eka kerran esiintymässä hienon laulusuorituksen, mutta hän ei tule sen vuoksi valituksi, ja sitten valmentajat kommentoivat, että suorituksesta kuului kokemattomuus ja tekniikkaa pitää hioa.
Olisi hienoa sellainen kisa, missä valittaisiin kokemattomia laulajia eikä aina valmiita muusikoita ja seurattaisiin kehittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Itseä on ohjelmassa vähän harmittanut se, että aina välillä kuulee joltain kokemattomalta laulajalta, joka on tyyliin eka kerran esiintymässä hienon laulusuorituksen, mutta hän ei tule sen vuoksi valituksi, ja sitten valmentajat kommentoivat, että suorituksesta kuului kokemattomuus ja tekniikkaa pitää hioa.
Olisi hienoa sellainen kisa, missä valittaisiin kokemattomia laulajia eikä aina valmiita muusikoita ja seurattaisiin kehittymistä.
Mua on ihmetyttänyt ihan sama asia. Juuri noiden valmentajienhan ne puutteet pitäisi sitten valmentaa pois.
Miksi pitäisi olla jo valmis laulaja/esiintyjä, kun kerran valmentajat on just sen takia, että valmentavat aloittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI aika muka ratkaisee ettei kerkiä kääntyä! Vaihtakaa jo levyä!
No jos se on totuus? Tuo on kuitenkin aika lyhyt aika minkä kuulevat esiintyjää.
Meidän, jotka ei tuolla valmentajan tuolissa istuta on helppo huu*della, mutta jos siellä olisi itse, voisi ehkä huomata, että oikeasti: Aika loppui kesken, ei ehtinyt tehdä pää*töstä ja sitten aika loppui.
Koskaan ei kannata olla asi*antuntija asiassa, jota ei ikinä ole itse tehnyt.
Täytyy sanoa, että valtavasti hyviä laulajia on ollut! Onko aina ollut näin kova taso? En ole kuunnellut aiemmin säännöllisesti vaan vain silloin tällöin.
Onko kaikilla 15 laulajaa? Meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla 15 laulajaa? Meni ohi.
Kahdella valmentajalla 14 ja kahdella 15 laulajaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että valtavasti hyviä laulajia on ollut! Onko aina ollut näin kova taso? En ole kuunnellut aiemmin säännöllisesti vaan vain silloin tällöin.
Tämä kausi on ollut minusta tavallista heikompi. Aiemmilla kausilla on ollut parempia, monipuolisempia ja persoonallisempia laulajia. Taso on kuitenkin ollut laskussa jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on totuus? Tuo on kuitenkin aika lyhyt aika minkä kuulevat esiintyjää.
Meidän, jotka ei tuolla valmentajan tuolissa istuta on helppo huu*della, mutta jos siellä olisi itse, voisi ehkä huomata, että oikeasti: Aika loppui kesken, ei ehtinyt tehdä pää*töstä ja sitten aika loppui.
Jotkut valitsee niin huonoja koelaulubiisejä ettei siinä ehdi tai pääse kuulemaan laulajan taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne suorat lähetykset?
Näyttäisi alkavan tv:ssä 6.3. Ei ole vielä suoria lähetyksiä.
Vierailija kirjoitti:
MInusta tämä vuosi ollut tasapaksu, hyviä laulajia, joo, mutta ei yhtään, joka olisi jäänyt mieleen ja jota odottaisi, ja joka olisi nostanut ihokarvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottaisiinkohan kauniisti, ettei koelaulutilaisuus ole välttämättä se ensimmäinen kerta kun jatkoon valittavat ihmiset ovat tiimin kanssa tekemisissä ja koutsien tehtävä on vain tunnistaa kuka se on, jonka lähettämä videoklippilaulunäyte pitikään tunnistaa ja napata omaan tiimiin. Oikeasti hyviä laulajia on jäänyt taaskin rannalle, koska tuotanto hakee vain uutta Aresta tai Mirellaa ja jos et ole sitä, niin bye bye.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arttu jotenkin ylimielinen, vai tulkitsenko vaan väärin??
Olen tavannut Artun useamman kerran ja on oikein mukava tyyppi. En ole huomannut mitään ylimielisyyttä, enkä huomaa ohjelmassakaan. En siis kuitenkaan tunne häntä, mutta juteltu useamman kerran.
Varmaan oma väärä tulkintani. Telkkari vääristää monia asioita. Kysyin aivan vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arttu jotenkin ylimielinen, vai tulkitsenko vaan väärin??
Jenni jos kukaan.
Niin, nyt oli kyse Artusta mutta ehkä oli oma väärin tulkittu. Jotkut ilmeet, eleet ja sanat. Telkkari huijaa. Jennissä en itse ole huomannut mitään ylimielisyyttä 😊
Yksi syy miksi tykkään Voicesta vaikka ei olisi maailman parhaimmat ja persoonallisimmat laulajat on se että kuuntelen mieluummin vähän epävireistä laulua kuin autotunetusta. Tai mitään äänenkorkeudenmuokkausmusiikkia, tiedän ettei autotune ole ainut sellainen. Tulee kurkkuun jotenkin outo olo siitä robottimaisesta muokatusta äänestä. Niin kuin Mirellan tai Areksen musiikista. Toivottavasti ne jotka laulaa livenä tosi hyvin ja alkaa tehdä musiikkia ei pilaa sitä musiikkia muokkaamalla ääntään niin ettei kuulosta ihmiseltä. Vähän sama kuin maalaisi kauniin taulun ja sitten laittaisi tekoälyn muokkaamaan siitä kaikki "sotkut" pois niin että se lopputulos on feikin näköinen, ennen kuin laittaa sitä näytille
Joku Ares, voi hyvänen aika. Mitä annettavaa noin tiedon ja taidon puolelta ja kommunikoinnin ja koutsaamisen puolelta voi edes odottaa häneltä. Sama Mirella ja Vesta. Kilpeläisellä sentäs on kilsoja ja kokemusta. Olis nyt jennille pyydetty vaikka Suvi Teräsniska. Joku LAULAJA.